Te jotka ette olleet tänään ulkoilemassa huonon sään takia?
Aika huono selitys että ei lähdetä ulos kun sataa ja tuulee! Kunnon kamppeet vaan päälle ja menoksi.
Eipä tullut ainuttakaan äitiä ja lasta vastaan vaikka melkein pari tuntia oltiin ulkona. Kahdessa eri puistossa käytiin eikä kummassakaan ollut ketään?! Ei siinä mitään me kyllä viihdytään puistossa ihan kahdestaankin.
Meidän muksu ainakin nauttii ulkoilusta oli sää mikä hyvänsä!
Kommentit (56)
kohta askarrellaaan ja lähdetään sitten ravitsevan lounaan jälkeen ulkoilemaan todella asianmukaisissa kamppeissa ;) Eli ei hättää. Meillä on vaan eri aikataulu teidän kanssa.
Yleensä kai ulkoilma piristää ja tekee iloiseksi?
Hyvä ap,pisteet kotiin sullekin vaan.
No en hitossa lähde ulos tuollaisella ilmalla kun tuntuu että tuuli vie vaatteetkin mennessään.Mutta hyvä sulle jos nautitte lapsesi kanssa:)
ja kovaa satoikin. Eipä tehnyt mieli ulos vaikka kunnon kamppeet onkin. Miksi mennä ulos sateeseen kun ei voi tehdä mitään. Meillä tyttö sen verran pieni vielä.
Nyt nukkuu kuistilla rattaissa vaikka on aikamoinen myräkkä.
HIH! Olisko jo niinku pitänyt olla? Ettei voi enää myöhemmin? Mun pimu on nukkunut oikeestaan koko aamun, heräämistä odottelen ja sit tulee vieraita meille molemmille. Riittää tekemistä pitkälle ip:n.
kanssa.
itse ulkoilen yleensä myös sateella, mutta toi tuuli on nyt sellainen, ettemme ulkoile tänään.
Olet paras, ahkerin, mahtavin, loistavin, tunnollisin äiti mitä maa päällään kantaa!! *kumartaa*
Olisi pitänyt kai kiusata vähän pidempään että olisin oikeutettu " hyvä äiti" -titteliin?
Täällä on ainakin niin paha ilma, että kukaan ei liiemmin ulos kaipaa.
Turha totuttaa lasta siihen että joka päivä on päästävä ulos, jos on itse esim. kipeä niin hyvä että lapsella on sisäleikkejäkin.
Sen sijaan, että lähdimme ulos, rakensimme majan, leikimme ja leivoimme. Ymmärrän, että on lapsia, jotka eivät kestä minkäänlaista poikkeamaa rutiineista, vaan ulos on mentävä vaikka sataisi puukkoja, mutta tämä meidän lapsemme ei ole sellainen. Muutaman kerran vuodessa sisälle jääminen ei ole rikos.
hyvä että teillä ei haittaa, mutta meillä kyllä tuntuu inhottavalta kun tuuli ja sade piiskaa kasvoja, paikkaan johon kunnon sadevarusteetkaan ei yllä!
mutta on se hyvä että jollain ei ole kasvoissa tuntoa=)
haluaa vain kiusata lastaan kuskaamalla ilmalla kuin ilmalla pihalle. Olkoon vaikka tornado, niin hänhän raahaa rakkaan Jessicansa pihalle ja paheksuu muita äitejä, jotka ovat lähteneet evakkoreissulle.
En kait mä nyt hullu ole ja vie lapsiani ja itseäni tonne myrskyyn.
Hän on ihan omaa luokkaansa, eikö se nyt ole päivänselvää ; ))
tästä nousee haloo! =) Kysymyksenihän kuului: Miksi ette olleet ulkona HUONON SÄÄN TAKIA? Mikäs siinä jos on muuta puuhaa, astma, lapsi ei tykkää tms.
Mutta kun sellaisia on paljon, jotka ei lähde ulos kun äiti ei tykkää olla sateessa! (Kahden sellaisen kanssa tänään puhuin puhelimessa, kun kysyin seuraksi ulos)
savossa on aivan karsea ilma, tulin juuri lapsen kanssa tunnin lenkiltä.
ensimmäinen kerta kun saan täältä kuulla olevani hyvä äiti :D
tekosyiden keksijät täällä rutisee kun on huono omatunto =)