Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko fb hiljentynyt vuoden vaihteen jälkeen vai onko mulla jotkut asetukset pielessä?

Vierailija
15.02.2012 |

Musta tuntuu, että aikajanan käyttöönoton jälkeen a) uutisvirrassa näkemäni kaverien kommentit on vähentyneet ja b) kommentit minun juttuihini on vähentyneet.

Käytännössä uutisvirrassa näkyy päivityksiä noin kymmeneltä kaveriltani. Ehkä he ovat aktiivisia ja muut eivät, mutta on ollut joitain sellaisia päivityksiä (esim. mieheni!) jotka eivät koskaan ole tulleet näkyville uutisvirtaan. Näkyvät kyseisten henkilöiden omassa profiilissa kyllä.

Säädin kyllä aikajanani asetukset aika tiukoiksi, mutta ei kai nyt ole voinut käydä jotenkin sillä tavalla, että juttuni eivät näkyisi kavereilleni tai vastaavasti suurin osa kavereistani olisi muuttunut "näkymättömiksi".

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kavereilla on muutakin tekemistä kuin kommentoida juttujasi.

Vierailija
2/5 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole esimerkiksi nähnyt mieheni päivityksiä pitkään aikaan (edes hänen omalla seinällään), vaikka hän on niitä sinne kyllä kirjoitellut. Asetuskin pitäisi kyllä olla että "näytä kaikki päivitykset".

Muiden kohdalla asetus aikajanassa on vissiin automaattisesti, että "näytä tärkeimmät päivitykset" tms. Sen saa vaihdettua manuaalisesti jokaisen kaverin sivulla. Menee ihan hemmetin kauan aikaa kun jokaisen klikkaa tilaan "kaikki päivitykset".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kavereilla on muutakin tekemistä kuin kommentoida juttujasi.

ap

Vierailija
4/5 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka siellä jaksaa olla?

Vierailija
5/5 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun tutkin asiaa, niin kavereiden kohdalla oli oletusasetukseksi muuttunut "useimmat päivitykset", eli siis kaikki päivitykset eivät näkyneet. Piti kaverilista ottaa esille ja jokaisen kaverin kuvan päälle laittaa kursori ja sieltä vaihtaa että "kaikki päivitykset" tai "all updates". Näin mulla ainakin alkoi taas kaikki näkymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi