Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

timo sarpanevan rautapata..?

Vierailija
15.11.2005 |

mä olen aina hingunnut tuota kapinetta ja aatellut että heti kun saan hiukka ylimääräistä rahaa niin kyllä hankin samantien. nyt mulla olisi se hiukka ylimääräistä, mutten vaan tunnu saavan hankituksi.

nyt te, joilta ko. pata löytyy, kehukaa tai haukkukaa! onko myös hyvä ruoanlaitossa vaiko vain sairaan kaunis?

niille, jotka eivät tunne tapausta, laitan linkin. toivottavasti toimii http://www.finnishdesignshop.com/product_info.php?products_id=75

nyt auttakaa oikeesti naista mäessä!

..mä tässä haaveilen miten ihanaa ois nyt jouluna hauduttaa riisipuurot tuossa ja laittaa kauniisti tarjolle..

siis joo, sanokaa mielipiteenne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sekä lisäksi tämmösen vesipannun http://www.finnishdesignshop.com/product_info.php?products_id=722

kun olen sitäkin katsellut sillä silmällä. voi että mä en malta oottaa :)

ap

Vierailija
2/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin koko sarjan, saakohan mistään muualta kuin netistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rautapata on hyvä ruoanlaitossa ja siinä tuo on ihan yhtä hyvä kuin mikä tahansa muukin rautapata, kunhan et hukkaa sitä kädensijaa, joka ainakin meillä on irtonainen. Siis mulla on useita erilaisia rautapatoja, emaloituja ja emaloimattomia.

Hyvännäköinenhän tuo on myös, eikä sillä taida vielä olla samaa opettajakoti-leimaa kuin muulla suomi-designilla.

Vierailija
4/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valurautapadassa on ihana laittaa ruokaa, missään muussa et saa yhtä maukkaita pataruokia valmistettua!

Lisäksi tuo Sarpaneva on todellakin kaunis. Ja luonnollisestikin kestävä. Äitini sai omansa äidiltään 40 vuotta sitten, ja pata on ollut ahkerassa käytössä kaikki nämä vuodet - ja on edelleen.

OSTA SE! JO TÄNÄÄN! Et tule katumaan :)

Vierailija
5/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, kyllähän mä toki tiedän ettei rautaisten patojen varsinaisissa käyttöominaisuuksissa varmaan ole suuria eroja, muttei varmaan oo vaikea arvata etten katso tätä asiaa ainoastaan käytännön kannalta.

hmm.. joo. ei mulla ole tapana kuitenkaan sisustaa sillä lailla opettajakotimaisesti. itse miellän siihen tyyliin kuuluvaksi ehkä artekin huonekalut ja täyteen ahdetun lundia-hyllyn, eikä meillä ole semmoisia. sen sijaan joskus rakastun hulluna joihinkin tiettyihin yksittäisiin esineisiin, olivat sitten suomalaisen laadukkaamman muotoilun edustajia taikka eivät.

ap

Vierailija
6/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taidankin joulupukilta sitä toivoa