Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei jatkanut toisen naisen työsopimusta

Vierailija
15.02.2012 |

Mies sekaantui alaiseensa, mutta jäi kiinni siitä. Alainen on tehnyt työnsä tosi hyvin ja ilmeisesti on tykännyt työstään. Hän on määräaikaisella työsopimuksella, joka oli tarkoitus vakinaistaa.

Itse laitoin miehelle yhdeksi meidän avioliiton jatkumisen ehdoksi sen, että tuo toinen nainen katoaa meidän elämästä täysin. Mies suostui siihen ja nyt hän ei enää jatkanut tuon naisen työsopimusta.

Mä olen tyytyväinen, mutta samalla myös tunnen vähän myötätuntoa tuota naista kohtaan. Nuori ja tyhmä ja nyt maksaa kalliin hinnan varatun miehen kanssa olemisesta. Kyllä ne taitaa useimmat varatut miehet luikkia kiinnijäädessään häntä koipien välissä noloina ja katuvina vaimon luokse.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti otti opikseen ennen seuraavaa työsuhdetta (monimerkityksinen sana muuten).

Vierailija
2/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisesti ja kiihkottomasti sanoin, että hän voi valita tämän toisen naisen jos haluaa. Mies alkoi itkeä kiinnijäätyään ja aneli että voitaisiin jatkaa meidän avioliittoa ja sanoi katuvansa tekoaan. Soitti samantien tälle toiselle naiselle ja lopetti suhteen mun kuullen. Eli meillä se vaimo oli ihan ehdoton valinta tosipaikan tullen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saa kuulla näistä nuorista ja tyhmistä naisista. Kyllä ovat täysin tunne-elämänsä vietävissä, huoltajat pitäisi olla moisilla. Uskomattoman vastuuttomia sukupuolitautien levittäjiä.

Vierailija
4/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivottavasti oppii tuokin nainen läksynsä, tykavereihin ja varsinkaan pomoon ei kannata sekaantua. Niin joutui meilläkin miehen sihteeri irtisanomaan itsensä, toki hänkin oli jo ehtinyt aikaisemmin työkavereille julistaa vaikka mitä tulossa olevista muutoksista elämässään vihjaillen että uusi mies (mieheni) on kuvioissa ja yhteen muutetaan.

No, muutoksia todellakin tuli, mutta ehkäpä ei niin positiivisia kuin hän oli kuvitellut.

Vierailija
5/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Mieskö on ihan syytön ? eiköhän tohon salasuhteeseenkin tarvita aina 2...

Vierailija
6/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viaton mies parka! Mutta toivottavasti nuori ja typerä nainen oppi läksynsä nyt ja ymmärtää olla sekaantumatta viattomiin, varattuihin miehiin!

Kyllä säälisin ap miestä nyt oikein kunnolla, mihin kamalaan soppaan hän onkaan täysin ilman omaa syytään joutunut! Ja älä missään nimessä ole vihainen tai loukkaantunut tai jätä miestäsi, koska miehesi ei ole millään tavalla syyllinen eikä vastuussa teoistaan!

Vierailija
7/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin miehelle, että minulle sopii ero varsi hyvin, hän voi pakata tavaransa ja lähteä. Lapset saavat valita, jäävätkö äidin luokse (avioehto, omistan talon yksin) vai menevätkö isän matkaan. Muutenkin täysin rauhallisesti selvitin miehelle, miten elämä tästä jatkuu eli valita oli todellakin hänen.

Nähtävästi firman menettäminen (sitä kun ei avioehto koske) oli sen verran tiukka paikka, että alainen sai lähteä.

Vierailija
8/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

wanha, viisas ja kokenut pääsee kuin koira veräjästä.

Missäs tämän esimiehen ja perheen isän (?) moraali?

Itse en hirveästi moiseen luottaisi, suraava alainen vaan kehiin...jos ei nyt heti niin kuitenkin.

Vierailija
9/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on saanut kyllä asiasta kuulla ja saa kyllä tehdä kaikkensa että minä ja lapset hänen luonaan pysytään. Aion nyt katsoa hetken aikaa, että mihin miehestä on ja miten aikoo homman hanskata. Jos homma ei ala toimia, niin ulos vaan.

Mutta työkaveri sai kyllä ihan ansaitusti hänkin, sillä hän tiesi että mies on naimisissa ja että meillä on lapsia. Tällä meidän paikkakunnalla ei ole ihan helppoa löytää uutta työtä, joten aika kova muistutus moraalista tuli tällekin hepsankeikalle.

se Mieskö on ihan syytön ? eiköhän tohon salasuhteeseenkin tarvita aina 2...

Vierailija
10/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole avioehtoa, joten puolet firmasta tulee eron tullessa mulle.

T: AP

Vierailija
11/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois mielestä moiset myötätunnot. Nainen varmasti tiesi miehesi olevan varattu ja saa siitä maksaakin. Ihan oikein.

Miehesi on silti se pasekmpi puoli tossa sopassa, hän sinne sänkyyn hyppäsi.

Vierailija
12/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Sait siis miehen pidettyä itselläsi rahan avulla. Missä on sinun itsekunnioituksesi? Miksi antaa miehen valita, vaikka on tökerösti pettänyt? Vai onkon pettäminen arkipäivää, jättäminen kasvojen menetys sinulle?

Vierailija
13/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Sait siis miehen pidettyä itselläsi rahan avulla. Missä on sinun itsekunnioituksesi? Miksi antaa miehen valita, vaikka on tökerösti pettänyt? Vai onkon pettäminen arkipäivää, jättäminen kasvojen menetys sinulle?

mutta näin se vaan yleensä on, että nuo sivusuhteet ovat vaan hetken hupia ja merkityksettömiä. Kyllä se useimmille vaan vaimo kuitenkin on se, joka jotain merkitsee.

Vierailija
14/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin hänen tehdä valinnan, me tai se muija. Mies valitsi meidät. Mä tässä hetken odottelen ja katson mitä mies aikoo ja jos tästä meidän suhteesta ei enää mitään tule, niin se on byebye ja puolet omaisuudesta. Mies saa rangaistuksensa sitten. Se muija sai jo, joutuu kortistoon odottelemaan mahdollisia uusia töitä, joita ei ihan heti kotikulmilta löydy.

Vierailija
15/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olette te naiset hulluja kun annatte miehen vielä päättää että lähteekö vai jääkö ettekä pistä pihalle!

Ja sitten mies nauraa partaansa ja jatkaa samaa rataa. :D

Vierailija
16/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkea pomo jos ryhtyy suhteeseen alaisen kanssa. Ei sellaisen pitäisi olla pomona missään.

Vierailija
17/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko minun pitänyt väkisin se mies pitää?

Annoin hänen tehdä valinnan, me tai se muija. Mies valitsi meidät. Mä tässä hetken odottelen ja katson mitä mies aikoo ja jos tästä meidän suhteesta ei enää mitään tule, niin se on byebye ja puolet omaisuudesta. Mies saa rangaistuksensa sitten. Se muija sai jo, joutuu kortistoon odottelemaan mahdollisia uusia töitä, joita ei ihan heti kotikulmilta löydy.

Just nyt, samantien. Ensi viikolla on uusi hepsankeikka kainalossa ja tokkopa on tämäkään ensimmäinen, sattui vaan jäämään kiinni.

Vierailija
18/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No erohan teille joka tapauksessa tulee. Muuten tuo valinta nainen tai ME on virheellinen. Äiti ja lapset eivät ole paketti vaan yleensä isä saa eron jälkeen ainakin tapaamisoikeuden ja suhde lapsiin jatkuu.

Vierailija
19/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäpaitsi kun mies tajuaa, että erossa oikeasti menee enemmän kuin tilalle tulee, niin se lähtö ei olekaan ihan helppoa.

Vierailija
20/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan se seuraava suhde sitten taas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi