G: Mitä tekisit jos löytäisit miehesi ilmoituksen treffipalstalta?
Kommentit (11)
ilmoitukseen (esiintyisin jonakin muuna) ja katsoisin, miten pitkälle mies on valmis menemään. Jättäisin hänet ja haluaisin tietää syyn, miksi on ilmoituksen laittanut sinne.
Mukava olis nähdä ukon ilme ku marssii treffeille. Eikä vois kieltää sitte pistäneensä sinne ilmoituksen.
näyttäisin ovea välittömästi tai laittaisin oman ilmoituksen samalle palstalle.
mutta hyväksyisin. En ole koskaan ymmärtänyt miten hän kestää mua.
Menisin miehen luo ja sanoisin jotain tyyliin "ai moi kulta, mitäs sä täällä teet?" ja kuuntelisin selityksen (veikkaan, että pälyily olisi myös aikamoista, kun kerran odottaisi treffikumppania).
Jos mies ei tunnustaisi heti, paljastaisin tietäväni asiasta ja sanoisin, että tää juttu taitaa olla tässä.
Mutta paikan päällä en heti paljastaisi olevani tuo treffikumppani.
10
koska jo se ilmotus olis a)joko emävale tai b)niin koominen kaikessa totuudessaan, (mies 35v 168/n100kg ilman harrastuksia, huumorintajuton kontrollifriikki lievällä alkoholiongelmalla), ettei paljon vastauksia satelis.
eli ihan sama mulle =)
ilmoituksen?? Mä en osaisi edes lähteä hakemaan kun en itse ole koskaan ko palstoilla ollut
MIKSI MINÄ olin treffipalstaa selailemassa....
ole pahempi juttu kuin ilmoitusten selailu?! Voisin hyvinkin kuvitella selaavani ilmoituksia ihan viihdemielessä. Luen lehdestäkin seuranhakuilmoitukset, koska ne ovat niin hauskoja. Omaa ilmoitusta en taas tekisi viihdemielessä, enkä moista selitystä uskoisi keneltäkään.
Siis niin, että oikea henkilöllisyyteni paljastuisi vasta tapaamisessa. Olisi sitten kiva tavata treffeillä!