Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Helsingin alueen hoplopeista on paras? Vai onko Huimala parempi?

Vierailija
15.02.2012 |

Saisinko kokemuksianne?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselin hintoja niin hop lop vaikuttaisi edullisemmalta, mutta onko siellä niin paljon tarjontaa kuin Huimalassa? /ap

Vierailija
2/25 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikossa. Ja kyllä siellä lapset vaan saavat aikansa kulumaan. Tuleva 10v. poika haluaa siellä synttärinsä järjestää. Meille ihanteellinen sijainti, koska asumme lähistöllä ja luokkakavereille myös tuttu paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoremmille kuin Huimala. Karkeesti Hop Lop alle kouluikäisille ja Huimala kouluikäisille.

Hop Lop on edullismpi. Espoossa esport Centerin yhteydessä on uusi ja iso HopLop.

Vierailija
4/25 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän mun Helsingin alueeseen kuuluvat myös Vantaat ja Espoot ;) Mulla lapset ovat 6 ja 8 vuotiaat joten onko tuo Huimala sitten parempi vaihtoehto. Kalliimpi se ainakin on.

Vierailija
5/25 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän mun Helsingin alueeseen kuuluvat myös Vantaat ja Espoot ;) Mulla lapset ovat 6 ja 8 vuotiaat joten onko tuo Huimala sitten parempi vaihtoehto. Kalliimpi se ainakin on.

Vierailija
6/25 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tiedetään vain se mitä kirjoitat. Niin ja on olemassa vain yksi Espoo ja Vantaa..

Vierailija
7/25 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olisihan se pitänyt arvata, että turha täältä on neuvoja kysellä. Onneksi sain kuitenkin opastusta pilkun viilauksessa.... Mukavaa päivänjatkoa :)

Vierailija
8/25 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ajattelen, että jos joku puhuu Helsingin sijaan Helsingin alueesta, niin hän tarkoittaa pk-seutua. Ei jollain kaupungin rajalla ole mitään merkitystä täälläpäin.

Vierailija
9/25 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tietäväinen tähän ketjuun vielä eksyy, niin voisko jo 1,5-vuotiaan viedä johonkin _pk-seudun_ HopLopeista?

Vierailija
10/25 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Esportin HopLopia en voi suositella. Se on ison urheiluhallin sisällä, ja meteli on melkoinen.

Tosin Huimala tuntui lähes yhtä äänekkäältä.

Muissa tämän hetkisissä ei olla käyty.

Mutta kumpaa vaan voisin iän puolesta suositella ap:n lapsille. 1,5 v:täkin varten siellä on pienten alue, mutta tuskin ovat ihan kohderyhmää kuitenkaan.

Vierailija
11/25 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Esportin HopLopia en voi suositella. Se on ison urheiluhallin sisällä, ja meteli on melkoinen. Tosin Huimala tuntui lähes yhtä äänekkäältä. Muissa tämän hetkisissä ei olla käyty. Mutta kumpaa vaan voisin iän puolesta suositella ap:n lapsille. 1,5 v:täkin varten siellä on pienten alue, mutta tuskin ovat ihan kohderyhmää kuitenkaan.

Alan kallistumaan Vantaan HopLopiin. Hinta on edullisempi kuin Huimalassa. HopLop 15e ja Huimala meiltä 36e. Jos Huimala olisi selvästi parempi niin sitten mentäisiin sinne, mutta käsittääkseni niissä ei ole suurta eroa. Olemme käyneet kerran HopLopissa joten muuta kokemusta minulla ei ole. Mun lapset tykkää kiipeillä ja ampua pallotykeillä. Niitä ainakin löytyy molemmista. Toimiikohan tuo Huimala paremmin esim ryhmille kuten koululuokille? Kun kuvien perusteella siellä on pelikenttiä yms.

Vierailija
12/25 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esport on siisti ja iso itse tykkään. Paljon vähemmän siellä on melua, kuin siinä entisessä Finnoon hoplopissa. Menkää muuna aikana, kuin viikonloppuna, niin hyvin mahtuu. Ihan kiva on se Vantaankin, joka on lähellä Jumboa, mutta ei se itse ostoskeskuksessa oleva. Hopstopit taitaa muutenkin ola paljon pienempiä. Kokeile vaikka ensin teitä lhinnä oleva, jos et muuten osa päättää.

Ja kyllä kaikki pienetkin tykkää kovasti, tekevät tietty vän eri juttuja, kuin isot ja vaativt aikuisen seurantaa, mutta viihtyvät varmasti. Ja maksavatkin vähemmän.

Vierailija
13/25 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä. Iso alue ja paljon tekemistä monen ikäisille lapsille. Myös pienten puoli on aika iso. Flamingossa olevaan Naurusaareen petyin. Hinnaltaan sama kuin HopLop, mutta paljon pienempi, ja 2,5v:lle siellä ei ole oikein mitään. Kiipeilytelineet on yli 5v ja sitten ihan pienille, joka tälle 2,5v:lle oli liaan tylsä.

1,5v:tä en veisi yksistään HopLopiin, mutta jos tarttee ottaa mukaan isomman sisaruksen kanssa, niin viihtyy varmasti. Jos mahd valita, niin rauhallinen aika, ettei pieni jää jalkoihin.

Vierailija
14/25 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset on melkein saman ikäisiä kuin teidän ja meillä on runsaasti kokemuksesta sekä Huimalasta että kaikista pk-alueen hoplopeista. Paras mielestäni on Kivikon Hoplop, myös Vantaan Retailparkin Hoplop on iso ja kiva. Huimala on erilainen, suosittelen myös sitä testaamaan. Hoplopit joita en suosittele pienuutensa takia on esim suomenoja, riihimäki, flamingo (jos sitä enää onkaan).

Mutta toisaalta, jos lapsilta kysytään - mikä tahansa paikka on kiva kunhan siellä voi riehua ja juosta minkä sielu sietää ;)

Vierailija
15/25 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi, tilavampi ja parempi on se Ratiopharm Areenassa sijaitseva Esport Centerin vieressä.

Vierailija
16/25 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei liene kamalan vaikeaa mennä Keravallekaan. Mikä siitä Keravasta tekee parhaan?

Vierailija
17/25 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tietäväinen tähän ketjuun vielä eksyy, niin voisko jo 1,5-vuotiaan viedä johonkin _pk-seudun_ HopLopeista?

Pienille lapsille on yleensä omat alueet niin HopLopeissa kuin Huimalassa. Pelkästään 1,5 vuotiasta en veisi, koska ei välttämättä osaa vielä arvostaa, mutta jos on esim. isompia sisaruksia niin viihtyy.

Olen itse käynyt vain Esport Centerin HopLopissa ja Huimalassa. HopLop on monipuolisempi, mutta Huimala on väljempi - eli mistä pitää. Molemmissa puolensa.

Vierailija
18/25 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikäisille Esportin Hoplop tai Huimala. Tosi pienille Huimalan pienten alue on paras ja turvallisin.

Vierailija
19/25 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän jälkeen näemmä somalit löytäneet paikan, viikonloppuna oli enemmän aikuisia kuin lapsia ja paikalla oli vartijat rauhoittamassa menoa.

Vierailija
20/25 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolisesti kiipeiltävää, pelejä ja pallonammuntaa yms. Intiimi tila mutta vetää paljon väkeä olematta vielä ruuhkainen.

Se kiipeilykolossi on siis tosi massiivinen, 3-4 kerrosta kolmella eri seinällä.

Huimala on erilainen, siellä enemmän siirrytään pisteestä toiseen.

6-8 -vuotiaille kumpi tahansa on varmasti kiva. Meidän perheestä molemmissa ovat viihtyneet kaikki 6-13 -vuotiaat mutta 1,5 -vuotiaalle Huimala ei ollut oikein sopiva, liian iso tila.

Huimala on aikuiselle ihanampi jos lapset ovat sen ikäisiä ettei tarvitse enää koko ajan mennä seurana, koska siellä on pehmeät sohvat, lehtiä luettavaksi. Hoplopissa ei niin mukavat pöytäryhmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi