Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 37,7 kuumetta pyllystä mitattuna? 1v3kk

Vierailija
15.02.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettakaa se pyllystä mittaaminen, siitä ovat asiantuntijatkin luopuneet vaarallisuuden vuoksi jo parikymmentä vuotta sitten.

Helvetin pedofiili ap! Tuntuuko hyvältä tunkea esineitä lapsesi anaaliin?

Vierailija
2/9 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko parempia vastauksia? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin olen kakkosen kanssa samoilla linjoilla.

Vierailija
4/9 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö lapsesi normaalilämmön?

Vierailija
5/9 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meidän korvamittari hajosi ja antaa mitä sattuu lukemiksi ja poika ei anna mitata kainalosta. Mittasin siis pyllystä, ja ihan vikkelään ja helposti sujui.

Ap

Vierailija
6/9 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukka kun olet saanut vastauksia vain näköjään esikouluikäiseltä. Minulle sanottiin, että ei ole kuumetta tuo 37.7 pyllystä mitattuna :)

Vierailija
7/9 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse näin aikuisena voisin sanoa, että jos itsellä on lämpöä vaikka vain 37 niin mihinkään ei ole asiaa kun on niin huono olo. Tuhannet kerrat mieskin tästä vittuillut, että tilataanko jo arkku.... Töissä ei myöskään meinata uskoa, että olen oikeasti kipeä vaikka lämpöä tuon verran. Kuume ei minulle edes ole ikinä 38 korkeammaksi noussut. Normilämpö tasan 36, saattanee johtua siitä, että tuntuu niin voimakkaana kun nousee kuitenkin yhden asteen.

Vierailija
8/9 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=525/sprog=4/grp=2/menu=1/

Mikäli halutaan tarkka kehon lämpötila, lämpö on mitattava peräaukosta. Peräaukosta mitattuna kehon normaali lämpö on 37 astetta. Jos lämpö on aamulla peräaukosta mitattuna 37,5 astetta tai enemmän, henkilöllä on kuumetta. Illalla kehon lämpö on korkeampi, tällöin vasta 37,8 astetta lasketaan kuumeeksi.

Vierailija
9/9 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä normaalilämpöä. On ollut niin terve, etten juuri ole mittaillut aiemmin. Oli tosi itkuinen tuossa aiemmilla nyt haluaa olla sylissä. Muuten hyvällä mielellä nyt. Huoh, toivottavasti ei sairastu, muutto lauantaina.. :/

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän