Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taas tossa yhdessä viestissä kerrottiin että yh:t saa kauheita

Vierailija
15.02.2012 |

avustuksia ja rahaa tulee joka paikasta...

mitäköhän ne suuret rahat on??

mä saan 304€/kk lapsilisää ja 300€ elatustukea kk kahdesta lapsesta. ja yksin maksan asuntovelan ja kolmen ihmisen vaatteet ja ruoat jne. taas mammat on kateellisia yh:lle. erotkaa siitä paskasta miehestänne niin näette kuinka paljon rahaa sitten oikeasti on...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avustuksia ja rahaa tulee joka paikasta...

mitäköhän ne suuret rahat on??

mä saan 304€/kk lapsilisää ja 300€ elatustukea kk kahdesta lapsesta. ja yksin maksan asuntovelan ja kolmen ihmisen vaatteet ja ruoat jne. taas mammat on kateellisia yh:lle. erotkaa siitä paskasta miehestänne niin näette kuinka paljon rahaa sitten oikeasti on...

kun siihen voi hakea tukeakin tai sitten peräti ottaa kaupungin asunnon ilmaiseksi.

Vierailija
22/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin saan ihan kohtuullisesti rahaa. Olen kyllä itse töissä, joten mieheni rahoja en itseeni tarvitse. Kyse on siitä, että yhteisistä lapsista kumpikin huolehtii taloudellisesti ja muutenkin.

Saan lapsilisät korotettuna eli noin 500€/kk ja elatustukea 750€/kk (kolme lasta). Lisäksi mieheni maksaa päiväkodin ja ip-kerhon (lapset käyvät siellä vain hänen hoitovuorollaan). Minä ostan kyllä kaikille lapsille vaatteet ja huolehdin, että heillä on sopivat vaatteet mukana isänkin luona. Harrastusmenoja olemme maksaneet vuorotellen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän