Kyllä hampaitten lankaaminen on työlästä!
Pakko vielä pestä hampaat sekä ennen että jälkeen lankaamisen, kun en ilkeä alkaa lankaamaan likaisia hampaita.
Kommentit (20)
Osta pitkävarsinen lankain, ja jätä pesemättä ennen lankausta se on turhaa
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pestä hampaat ja langata kun hammastahna vielä suussa.
Näin opetti hammaslääkäri.
Minusta kanssa on työlästä, kun on kaikki visuritkin tallella. Tuntuu, että suupielet repee, kun yrittää yltää sinne viimeiseen väliin!
Hammasväliharja on huomattavasti parempi. Hammaslangalla vain työnnät ruoanjätteet syvemmälle ikeniin.
On työlästä. Itse en pärjäisi lainkaan jos en käyttäisi sellaista varrellista.
Melkoinen homma oli napin ompeleminenkin.
Mää käytän niitä tikkuja. Hammaslankaa en osaa käyttää ollenkaan.
En ole moista turhuutta harrastanut. Lampaita olen hangannut joskus.
Hanki hammasväliharjoja. Ne ovat hyviä ja niitä on eri kokoisia.
Kyllä lankaus menee mutta kun pitää kuskata käytetyt langat keittiön roskikseen...ennen laitoin wc-pyttyyn kunnes luin että langat voivat tukkia sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pestä hampaat ja langata kun hammastahna vielä suussa.
Näin opetti hammaslääkäri.
Eiköhän olis tehokkaampaa saada sitä hammastahnaa puhtaisiin hammasväleihin sen sijaan että pesun jälkeen ryhtyy vielä pyörittelemään jotain bakteerimassaa suussaan.
Vierailija kirjoitti:
Hammasväliharja on huomattavasti parempi. Hammaslangalla vain työnnät ruoanjätteet syvemmälle ikeniin.
Miten harvat hampaat teillä oikein on? Hädin tuskin se hammaslanka mahtuu mulla hammasväleihin.
Käytän hammasväliharjaa. Putsaan vaikka telkkaria katsoessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lankaus menee mutta kun pitää kuskata käytetyt langat keittiön roskikseen...ennen laitoin wc-pyttyyn kunnes luin että langat voivat tukkia sen.
Mikset laita roskista vessaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla ei ole pientä roskista veskissä?
Pikku harjalla puhdistan. Vasta aikuisiällä tämänkin opin. Eikä kukaan puhunut 80-luvulla hammasvälien lankaamisesta. Aikuisiällä ei ole enää reikiä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten harvat hampaat teillä oikein on? Hädin tuskin se hammaslanka mahtuu mulla hammasväleihin.
Mulla ei mahdu edes kaikki hammaslangat, mutta pienimmät hammasväliharjat mahtuu melkein kaikkiin hammasväleihin, kun ne työnnetään ihan ienrajasta ja siellä on enemmän tilaa.
Jaa-a, enpä oo koskaan tuntenut tarvetta pestä hampaita uudestaan lankauksen jälkeen.
Ubb