Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheestippa motivoi kun hoitsu kiristää mua suostumaan yhteistyöhön hoidossa.

Vierailija
14.02.2012 |

Et sillai tuo vapaaehtoisen hoidon käsite on vähän niinku epäselvä.

Ok, ei ole pakko käydä hoidossa jos ei halua kelalta rahaa eli hoito on muka vapaaehtoista ja silloin ei saa vittuilla hoitsulle, koska on vapaaehtoisesti suostunut hoitoon, jossa ei ole pakko käydä.

Mulla on niinku pikkusen eri käsitys vapaaehtoisuudesta, mut mähän oonki hullu.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin vaikka luontokuvauskurssille hailuotoon tai kattosin viikon jonkun sarjan jaksoja putkeen.

En mä tiiä, mitä milloinkin huvittais tehdä. Mitä eläkeläiset nyt tekee?

Vierailija
42/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet epävakaa. Vaikutat hyvin älykkäältä. Luulen, että ongelmasi lähinnä siinä, että muut ovat rinnallasi tyhmiä ja turhaudut taviksien kanssa. Sulla pitäisi olla tarpeeksi haastavia virikkeitä.

Onko sulla lapsia? Vai oletko yksineläjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilkunnussijoita. Mä rakastan suurpiirteisiä ihmisiä, en voi sietää snobeja enkä pilkunnussijaälykköjä.

Ja yleensä mä kyl tykkään juoda mieluummin halpaa olutta räkälässä mitä juoda teatteriravintelissa viiniä.

Mut voin mä teatterissa käydä, en kyllä pukeudu, menen farkuissa tai verkkareissa.

Vierailija
44/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perseellepotkittavaa boheemiakaan, et sellanen pilkunnussijan ja itsestään huolehtivan boheemin välimuoto olis ihan kiva.

Mä en jaksa mitään kivirekee raahata perässäni, enkä voi sietää ripustautujia.

Vierailija
45/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 2 lasta, jotka asuvat isänsä (kusipään) luona.

Vierailija
46/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilkunnussijoita. Mä rakastan suurpiirteisiä ihmisiä, en voi sietää snobeja enkä pilkunnussijaälykköjä. Ja yleensä mä kyl tykkään juoda mieluummin halpaa olutta räkälässä mitä juoda teatteriravintelissa viiniä. Mut voin mä teatterissa käydä, en kyllä pukeudu, menen farkuissa tai verkkareissa.

Voisitko muuten suorittaa sitä terapiaa kirjekurssina? Kirjoittaisit hoitalle sähköpostiin aina yhdestä aiheesta kerrallaan.

Vierailija
47/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni ei mulla ainakaan lapsia ole, Luojan kiitos.

Tai ehkä mulla oli joskus lapsia, mut ei mulla enää oo, annoin ne pois.

Et ei jaksaisi jauhaa jostain lapsista, kun mulla ei oo lapsia.

Vierailija
48/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan niinku lähe vetämään mua mukanaan eikä niinku jaksa sit kiinnostaa. Pitäis olla vähän kiinnostavampi aihe ni ehkä sit saattaisin innostua.

Mut ei mua kiinnosta toi psykohömppä yhtään, mä vaikka istun senkin ajan päiväkaljalla baarissa ja kattelen ihmisiä, siinä on paljo parempaa terapiaa, ku kattoo niitä surkimuksia ja huomaa että itellä menee helvetin hyvin.

Vierailija
49/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepperssiin päiväkaljalle kattomaan et miten vitun huonosti voikaan ihmisellä mennä ja sit mulla menee taas helvetin hyvin kun on vertailukohtaa.

Vierailija
50/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa ihmiset ja niiden tarinat, et mä voisin vaikka lukee ihmisten sairaskertomuksia sen hoitsun koneelta, ihan mielenkiinnosta. Se mua vois kiinnostaa.

Vierailija
51/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepperssiin päiväkaljalle kattomaan et miten vitun huonosti voikaan ihmisellä mennä ja sit mulla menee taas helvetin hyvin kun on vertailukohtaa.

masennuksen takia? Ei kai epävakaan persoonallisuudne takia jäädä eläkkeelle?

Kun sinulla ei ole lapsia voit tehdä kaikkea mitä haluat ja voit keskittyä vain itseesi ja paranemiseesi. Vai tunnetko edes itseäsi sairaaksi? Vaikutat kuitenkin niin järjestelmälliseltä ja itse ietoiselta. Tiedät mitä haluat, selvästikin.

Vierailija
52/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritys on kyllä kova, siitä ei voi mua ainakaan syyttää ettenkö ole eläkettä itselleni yrittänyt hankkia. Ja on mulla varmaan masennuskin, mutta mä tykkään siitä enkä halua tervehtyä.

Jos erehtyy paranemaan alkaa vaatimuksia sadella ja sitä mä en haluu.

Vierailija
53/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvänsä yritän hankkia ja pakko varmaan tehdä se niin et menee psykoosiin kun ei muuten jatkoaikaa saa.

Mut ihmisen pitää tehdä se mitä ihmisen pitää tehdä.

Vierailija
54/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä paranen ni mähän joudun töihin tai ainakin työnhakijaksi ja se nyt viimeistään pilaa mun elämän kun vapaus menee.

Mä meen mieluummin vaikka vankilaan mitä työkkäriin työnhakijaksi.

Vierailija
55/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä paranen ni mähän joudun töihin tai ainakin työnhakijaksi ja se nyt viimeistään pilaa mun elämän kun vapaus menee. Mä meen mieluummin vaikka vankilaan mitä työkkäriin työnhakijaksi.

vaikutat niin ok tyypiltä. Mitä jos jatkaisit opiskelemista, koska sua selvästikin kiinnostaa yhteiskunnalliset asiat? Et jaksaisi olla vaan ja möllöttää vuosi tolkulla, koska olet niin älykäs. Kaipaat virikkeitä.

Vierailija
56/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä halua kuntoutustukea opintoihin, koska sit opiskelutahdin määrää kela ja oon kelalle tilivelvollinen, ei kiitos.

Kaikki on hauskaa vaan siihen asti ku se on vapaaehtoista.

Ja mä oon eläny itteni kanssa 38v. ei mulla oo mitään mielenkiintoo tonkia omaa elämääni, mä tiiän kyllä tasan tarkkaan miten mun elämä on menny, ei ole pätkääkään mielenkiintoista, tylsää paskaa.

ja mä voin opiskella avoimessa yliopistossa, en mä siihen kenenkään lupaa tartte.

Vierailija
57/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon kamera oottamassa sitä aikaa että innostun valokuvauksesta taas enkä mä siihenkään kelaa tai mielenterveystoimistoa tartte.

Vierailija
58/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä halua kuntoutustukea opintoihin, koska sit opiskelutahdin määrää kela ja oon kelalle tilivelvollinen, ei kiitos. Kaikki on hauskaa vaan siihen asti ku se on vapaaehtoista. Ja mä oon eläny itteni kanssa 38v. ei mulla oo mitään mielenkiintoo tonkia omaa elämääni, mä tiiän kyllä tasan tarkkaan miten mun elämä on menny, ei ole pätkääkään mielenkiintoista, tylsää paskaa. ja mä voin opiskella avoimessa yliopistossa, en mä siihen kenenkään lupaa tartte.

käyttää tätä psykokorttia? Kun sua ei kiinnosta pätkääkään mikään terapia, jää sitten tavalliseksi työttömäksi? Onko sun pakko jatkaa tuolla "hullun tiellä", kun et selvästikään ole pimee.

Vierailija
59/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä paranen ni mähän joudun töihin tai ainakin työnhakijaksi ja se nyt viimeistään pilaa mun elämän kun vapaus menee. Mä meen mieluummin vaikka vankilaan mitä työkkäriin työnhakijaksi.

vaikutat niin ok tyypiltä. Mitä jos jatkaisit opiskelemista, koska sua selvästikin kiinnostaa yhteiskunnalliset asiat? Et jaksaisi olla vaan ja möllöttää vuosi tolkulla, koska olet niin älykäs. Kaipaat virikkeitä.

Mä en ole vielä lukenut yhtäkään kommenttia, jossa ap:sta saisi edes etäisesti älykkään kuvan.