Kauheestippa motivoi kun hoitsu kiristää mua suostumaan yhteistyöhön hoidossa.
Et sillai tuo vapaaehtoisen hoidon käsite on vähän niinku epäselvä.
Ok, ei ole pakko käydä hoidossa jos ei halua kelalta rahaa eli hoito on muka vapaaehtoista ja silloin ei saa vittuilla hoitsulle, koska on vapaaehtoisesti suostunut hoitoon, jossa ei ole pakko käydä.
Mulla on niinku pikkusen eri käsitys vapaaehtoisuudesta, mut mähän oonki hullu.
Kommentit (59)
hyväksymään sellaisen "hoidon", josta ei ole apua? Ei kela niin hyvin mulle kuntoutustukea maksa, että ihan kaikkeen kiltisti ja vittuilematta suostuisin.
Jos pakolla joudun käymään hoidossa en siitä ainakaan hoitsulle mitenkään helppoa tee.
nainen, joka lähti pois ryhmäterapiasta? Halusit kertoa blogissa muiden ongelmat. Jouduitko hoitsun pakeille sen sijaan?
kelvannut se, että Kela korvaa terapian vuosi kerrallaan ja joka vuosi anotaan erikseen, koska se on "löyhässä hirressä riippumista" - samassa hirressähän roikkuvat kaikki muutkin Kelalta psykoterapiakorvausta saavat, sulle vaan ei kelpaa mikään.
sen saman A4-saastan läpi sen kanssa henkilökohtaisesti. Ei vittu vois vähempää kiinnostaa. Pyysin siltä tänään niitä papereita, että olisin nakannut ne hoitopaikan parvekkeelta pihalle, ei antanu mulle papereita.
ja panostaisin johonkin, jonka jatkuminen ei ole itsestäni kiinni vaan siitä maksaako kela? Ei kauheesti motivoi jos ei ole jatkuvuutta luvassa.
Yhteistyöhön en ala niin kauan kuin rahoitus on epäselvä, menen sit vaikka työnhakijaksi ja päiväkotiin ilmaistyövoimaksi.
sen saman A4-saastan läpi sen kanssa henkilökohtaisesti. Ei vittu vois vähempää kiinnostaa. Pyysin siltä tänään niitä papereita, että olisin nakannut ne hoitopaikan parvekkeelta pihalle, ei antanu mulle papereita.
Mitä siinä A4 oikein on? Millaisia asioita pitää käydä lävitse. Osaisi paremmin eläytyä asemaasi, jos tietäisi vähän tarkemmin, miten sua hiillostetaan.
ja panostaisin johonkin, jonka jatkuminen ei ole itsestäni kiinni vaan siitä maksaako kela? Ei kauheesti motivoi jos ei ole jatkuvuutta luvassa. Yhteistyöhön en ala niin kauan kuin rahoitus on epäselvä, menen sit vaikka työnhakijaksi ja päiväkotiin ilmaistyövoimaksi.
toisen ja kolmannenkin vuoden saa, kun on kerran aloittanut terapian. Ei sitä niin nopeasti paraannut. Luulen, ettei sua kiinnosta ylipäätänsäkä mikää terapia.
Kuinka jouduit ryhmäterapiaan? Kuka sen rahoitti?
ja panostaisin johonkin, jonka jatkuminen ei ole itsestäni kiinni vaan siitä maksaako kela? Ei kauheesti motivoi jos ei ole jatkuvuutta luvassa.
Yhteistyöhön en ala niin kauan kuin rahoitus on epäselvä, menen sit vaikka työnhakijaksi ja päiväkotiin ilmaistyövoimaksi.
Kelan pitäisi tehdä just sun kohdalla poikkeus... joo. Myönnä vaan, sä et halua mitään hoitoa.
Saanko olla utelias Mitä siinä A4 oikein on? Millaisia asioita pitää käydä lävitse. Osaisi paremmin eläytyä asemaasi, jos tietäisi vähän tarkemmin, miten sua hiillostetaan.
mitään sellaista mistä ne voi sua kiusata. Täällä on paljon ilkeitä ihmisiä, varo.
Saanko olla utelias Mitä siinä A4 oikein on? Millaisia asioita pitää käydä lävitse. Osaisi paremmin eläytyä asemaasi, jos tietäisi vähän tarkemmin, miten sua hiillostetaan.
mitään sellaista mistä ne voi sua kiusata. Täällä on paljon ilkeitä ihmisiä, varo.
Tämä on ihan kiva nainen, hän opiskelee ja noudattaa säännöllistä päivärytmiä. Ihmettelen, että miksi hän on tuollaisessa yhteiskunnan "tehotarkkailussa"!
joka kertois mulle jotain sellaista mitä en jo itsestäni tiedä.
ja se hoitsu oli käyny mun kanssa läpi jotain epävakaille tarkotettua hoito-ohjelmaa, jotain moodeja tunnetiloja ja muuta psykohömppää.
Samat asiat löydän kun googletan ja luen itse, ei mun sen takia varmaan tartte kotooni poistua että voin netistä löytyvistä asioista käydä hoitajan kanssa keskustelemassa?
Ja mä muutenkin inhoon monistesaastaa, poltan kaikki koulutuksissa annetut paperit jos ylipäänsä otan niitä koulusta vastaan, mä inhoon monisteita.
Meetkö omin pikku jaloin jonnekin laavulle ja kyhäilet omin pikku kätösin semmoisen pikku nuotion ja poltat siinä?
joka kertois mulle jotain sellaista mitä en jo itsestäni tiedä. ja se hoitsu oli käyny mun kanssa läpi jotain epävakaille tarkotettua hoito-ohjelmaa, jotain moodeja tunnetiloja ja muuta psykohömppää. Samat asiat löydän kun googletan ja luen itse, ei mun sen takia varmaan tartte kotooni poistua että voin netistä löytyvistä asioista käydä hoitajan kanssa keskustelemassa? Ja mä muutenkin inhoon monistesaastaa, poltan kaikki koulutuksissa annetut paperit jos ylipäänsä otan niitä koulusta vastaan, mä inhoon monisteita.
pois koska haluan ja "mennä töihin". Tää on mun oma valinta ja teen tätä niin kauan kuin siitä mielestäni riittävän hyvin mulle kela maksaa.
Mut jos jotain vitun monisteita pitää alkaa läpi käymään ni menee kyllä harkintaan että maksaako kela mulle riittävästi että viittisin siihen paskahommaan alkaa.
Vaihtoehtoinahan mulla on ansiosidonnainen päiväraha, joka on ihan kohtuullinen. Et jos menee eläkkeellä olo liian vaikeeksi, ni ei kai mun pakko ole eläkkeellä olla.
Hän haluaa antaa sulle ikuisen elämän taivaassa. Maailman kärsimykset on pientä vaan, kun ajattelee mihin vapauteen kerran pääsee! :)
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.
Joh. 3:16
Suuressa laupeudessaan hän on synnyttänyt meidät uuteen elämään ja antanut meille elävän toivon herättämällä Jeesuksen Kristuksen kuolleista.
1 Piet. 1:3
Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, olet pelastuva.
Room. 10:9
Jeesus rakastaa sua ??? Hyvää Ystävänpäivää!
nyt taidan tehdä nuotion jokijäälle heti kun se jää kantaa sen verran että keskelle jokea pääsen.
Tai sit mä haen taloyhtiön pesuhuoneesta sähkögrillin ja poltan ne siinä.
Mut tänään mä aloitin mun rikollisen urani, varastin lähes ekaa kertaa elämässäni. Varastin mielenterveystoimiston valvontakamerasysteemin kaapin avaimen, kun olivat tyrkylle jättäneet. Vähänkö oli jännittävää, pitää tehdä toistekkin.
pois koska haluan ja "mennä töihin". Tää on mun oma valinta ja teen tätä niin kauan kuin siitä mielestäni riittävän hyvin mulle kela maksaa. Mut jos jotain vitun monisteita pitää alkaa läpi käymään ni menee kyllä harkintaan että maksaako kela mulle riittävästi että viittisin siihen paskahommaan alkaa. Vaihtoehtoinahan mulla on ansiosidonnainen päiväraha, joka on ihan kohtuullinen. Et jos menee eläkkeellä olo liian vaikeeksi, ni ei kai mun pakko ole eläkkeellä olla.
Mitä mieluiten tekisit? Jos saisit tehdä mitä vaan ilman, että kela tai joku muu määräisi?
rahaa tulee tililleni kelalta siihen asti kunnes kuolen. En suunnittelis mun elämää liikaa, tekisin mitä mieli tekee, nukkuisin, löhöisin, kävisin päiväkaljalla, ehkä jopa kuntoisin tai sit vaan olisin ja lukisin kirjoja tai kävisin kattomassa elokuvia päivänäytöksissä isolta kankaalta.
Mä vaan siis olisin ja ehkä valokuvaisin jos iskis taas innostus valokuvata.
Hän yrittää vain virkansa velvoittamana auttaa sinua. Ei ilmeisesti kovinkaan kehuttavin tuloksin...