Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menossa huomenna aborttiin. Haluatteko kysyä jotain tai haukkua murhaajaksi?

Vierailija
14.02.2012 |

Ilmaista toiveenne siitä että minut olisi abortoitu tai etten saa koskaan lapsia vaikka toivoisinkin tai jotain muuta vastaavaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä aika arka asia ja saattaa laukaista juuri haukkumavyöryn, tuskin kaipaat sellaista?

Vierailija
2/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin tehtiin, kun olin 18 v ja vielä koulussa. perheen perustin yli 10 v myöhemmin ja hyvä niin.

kyllä säkin niitä lapsia vielä saat, jos haluat ja aika on oikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle oli tosi kova paikka kävellä toimenpidehuoneeseen ja olisin perunut siinä vaiheessa kun käskettiin riisumaan, vaan ei enää voinut kun esilääkitys oli otettu. itkien nukahdin sitten kun laittoivat nukutuksen, heräsin helpotuksen tunteeseen. paranemisia.

Vierailija
4/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmasti miettinyt asiaa. Ei muuta kuin hyvää jatkoa, älä pode turhaa syyllisyyttä. T. 3 aborttia tehnyt 1 lapsen äiti

5/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin:

Onko sinulla jo lapsia?

Jos on niin montako?

Onko kaikki samalta mieheltä?

Onko tämä raskaus samalta mieheltä kuin edelliset?

Miksi et halua nyt lasta?

Haluaako miehesi että teet abortin?

Haluatko sinä oikeasti tehdä abortin?

Olis kiva tietää....

Vierailija
6/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaista toiveenne siitä että minut olisi abortoitu tai etten saa koskaan lapsia vaikka toivoisinkin tai jotain muuta vastaavaa?

mutta älä tee sitä , niin et ikinä kadu.

Vierailija
7/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan sinulle jaksamista.

Vierailija
8/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä teet syntymättömille tai jo syntyneille lapsillesi. Itsehän sinä kannat kaikki seuraukset kaikista teoistasi. Nyt, myöhemmin tai lopussa. Kuin minä myös. Syntymätön lapsi saattaa kärsiä vain hetken. Riippuen siitä millä viikoilla abortoit. Sen jälkeen ei kärsi enää. On joko täysin kipu vapaa, henkisesti ja fyysisesti. Ei ole mitään. Jos uskot Jumalaan, tiedä että lapsi menee suoraan paratiisiin, sillä hän on viaton.

Vierailija
9/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä aika arka asia ja saattaa laukaista juuri haukkumavyöryn, tuskin kaipaat sellaista?

Olen pitkästynyt, enkä pelkää haukkuja, tunnen olevani "sinut" tämän asian kanssa, tämä on hyvä ratkaisu. ap

Vierailija
10/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin:

Onko sinulla jo lapsia?

Jos on niin montako?

Onko kaikki samalta mieheltä?

Onko tämä raskaus samalta mieheltä kuin edelliset?

Miksi et halua nyt lasta?

Haluaako miehesi että teet abortin?

Haluatko sinä oikeasti tehdä abortin?

Minulla ei ole lapsia eikä miestäkään, tapasimme loppuvuodesta ja tapailtiin/seurusteltiin muutama kuukausi. Viime aikoina mies ei ole paljon pitänyt yhteyttä joten oletan suhteen olevan käytännössä ohi. Mies ei tiedä että olen raskaana.

Haluan oikeasti keskeyttää raskauden. ap

Vierailija
11/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ollut täällä keskustelu lapsettomuus hoidot pitäisi kieltää koska täytyy vain sopeutua siihen jos ei saa lapsia ja yhteiskunta joutuu maksamaan hoidot että "voi voi" jos sinulla on sairaus tms. ettet saa lapsia.

Niinpä tässäkin voidaan vedota samaan asiaan abortit pitäisi kieltää.Yhteiskunta maksaa siitä että tapat alkavan elämän kun et ole osannut pitää housuja jalassasi.

Vierailija
12/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä tietää, että abortti aina vähentää mahdollisuuksia tulla raskaaksi tulevaisuudessa. Mutta eihän lapsen tulisi syntyä jos hän ei ole toivottu, jokainen lapsi ansaitsee olla toivottu ja rakastettu. Huolehdithan jatkossa paremmin ehkäisystä, ole ystävällinen.

Vierailija
13/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko Jumalaan enkä pahojen tekojen seurauksiin, minusta pahat ihmiset nauttivat elämästään yleensä huomattavasti enemmän kuin hyvät. Saatan kyllä uskoa jonkinlaiseen sieluvaellukseen. ap

Vierailija
14/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä mä kaduin vaikka se ehkä olikin järkevä ratkaisu. sitä kun ei etukäteen voi tietää ja alkuun olo oli tosi helpottunut.

Vierailija
15/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdithan jatkossa paremmin ehkäisystä, ole ystävällinen.

Varmasti. Otin jälkiehkäisyn liian myöhään, olen luullut sen tehon perustuvan kiinnittymisen estämiseen mutta se ehkäiseekin ilmeisesti ovulaation eikä tehoa jos solu on jo irronnut... ap

Vierailija
16/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä tietää, että abortti aina vähentää mahdollisuuksia tulla raskaaksi tulevaisuudessa. Mutta eihän lapsen tulisi syntyä jos hän ei ole toivottu, jokainen lapsi ansaitsee olla toivottu ja rakastettu. Huolehdithan jatkossa paremmin ehkäisystä, ole ystävällinen.

Olen toi joka vastas aiemmin että 3 aborttia tehnyt ja 1 lapsi - lapsi tuli 'ensiyrittämällä' 36-vuotiaana.

Vierailija
17/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toi joka vastas aiemmin että 3 aborttia tehnyt ja 1 lapsi - lapsi tuli 'ensiyrittämällä' 36-vuotiaana.

Miten huono elämänhallinta ihmisellä voi olla, jos tekee 3 aborttia?

Vierailija
18/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvän kodin, jos et tee aborttia. Olen nähnyt lähipiirissä, miten suuren ilon adoptoitu ja kauan odotettu lapsi lapsettomille tuo. Voit suoda vanhemmille suuren onnen, ja antaa lapsesi pitää elämänsä. Harkitse vielä.

Vierailija
19/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko Jumalaan enkä pahojen tekojen seurauksiin, minusta pahat ihmiset nauttivat elämästään yleensä huomattavasti enemmän kuin hyvät. Saatan kyllä uskoa jonkinlaiseen sieluvaellukseen. ap

Siellä istuu monta pahaa ihmistä

paha saa palkkansa on muinainen sananlasku

oletko kuullut ehkäisystä?

tiedätko edes kuka on lapsesi isä?

Jos olisit pitänyt housut jalassa et edes olisi raskaana

Vierailija
20/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole minun eikä muidenkaan asia tuomita. Haluan kertoa vain oman aborttitarinani.

Olin nuori 17 vuotias. Tulin raskaaksi avomiehelleni. Kaikki, äitini ja avomieheni äiti painostivat minua aborttiin "teidän elämä menee pilalle, sinullakaan edes koulutusta" yms...

Menin kaavintaan, kaikki hyvin. Ei kaduttu aborttia. Elämä jatkui normaalisti. Ei syyllisyyden tunteita ei mitään.

Tulin uudelleen raskaaksi, ollessani 20v, tämä saman miehen kanssa ja suunnitellusti. Oltiin todella onnellisia, pieni ihminen oli tervetullut! Se oli elämäni onnellisin hetki, kun sain hänet lähes vuorokauden kestäneen synnytyksen jälkeen rinnalleni!

Pääsimme kotiin ja katsoin rakasta vauvaani ja se tuli kuin salama kiirkkaalta taivaalta, se kauhea olo, että minulla olisi jo olemassa lapsi ja hän olisi jo 4v ja varmasti aivan yhtä rakas!

En ole ikinä antanut itselleni anteeksi sitä, että tapoin osan itseäni ja lapseni sisaruksen :(!

En saa enää enempää lapsia endometrioosin vuoksi, koen sen rangaistuksena, ansaitsen sen. Kun voisi antaa itselleen anteeksi, mutta ei. Joka päivä kadun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi