Haluaisin poikavauvalle nimeksi Viemä
Kommentit (15)
Ihanaa, laita vain pojallesi se nimeksi, oppiipa ainakin puolustamaan itseään kun koulussa saa joka välitunti turpaansa..
Tästä tutut kyllä tunnistaa... Eli terkut vaan tutuille! ;)
Mutta siis meidän sukunimi on Virta. Eli pojasta tulisi sitten "Virran Viemä". Ihana ja vekkuli nimi mun mielestä, saa nähdä meneekö se läpi.
--Ap.
Mutta siis meidän sukunimi on Virta. Eli pojasta tulisi sitten "Virran Viemä". Ihana ja vekkuli nimi mun mielestä, saa nähdä meneekö se läpi.
--Ap.
sukunimi sopii yhteen provonkin kanssa. Millä muulla aiot meitä viedä?
--Ap.
sukunimi sopii yhteen provonkin kanssa. Millä muulla aiot meitä viedä?
Nyt en ihan tajunnut. Ei Viedä, vaan Viemä. :)
--Ap.
hyvä ihminen sitä lasta, joka joutuu kantamaan koko elämänsä tuota nimeä. Ei tämä tosiaan voi olla edes totta. Ja provoksikin oikeastaan aika huono.
(muuten kuin tuossa virran viemä -mielessä)
Ekana tulee mieleen viemäri, ja muutkin mielleyhtymät on negatiivisia. Plus ettei ole foneettisestikaan kaunis minun mielestäni.
Lisäksi kammottava mielikuva hukkumisesta.
Annappa ap tosiaan lapsellesi tuollainen nimi ja kaikki on sitä mieltä että sulla ei ole pää ihan kunnossa.
Pistä vielä toiseks nimeks Risto, niin saa kersa tapella koulussa joka päivä. Et taida kovasti pitää penskastas
Pistä vielä toiseks nimeks Risto, niin saa kersa tapella koulussa joka päivä. Et taida kovasti pitää penskastas
Viemä Risto. :D :D
tulee vain negatiivisia mielikuvia.
Hukkunut, tuuliajolla, rappiolla, muiden vietävissä jne.
Hei, joo se voi olla sun mielestä iha hauska sanaleikkinä, mutta ajattele sitä poikaasi!!!
Se kantaa sitä nimeä jonka te hänelle annatte niin loppu elämänsä.!
Ihan KAMALA nimi. Lapsi raukka jos tuon hänelle annatte nimeksi.!
teidän sukunimi Tuuli?