Tilapäinen lastenhoitoapu hinnasto- miltä kuulostaa?
TILAPÄINEN PÄIVÄHOITO ARKISIN 06-18
9€ / TUNTI
Tilapäinen iltahoito arkisin 18-22
11€/tunti
Tilapäinen yöhoito max.13 tuntia
41€/ kertakorvaus
Lauantaikorvaus 5-9 tuntia (klo 22.00 asti)
50€ / päivä
Pyhäkorvaus 5-9 tuntia (klo: 22.00 asti)
71€ / päivä
Tilapäinen yöhoito pe-la max. 13 tuntia
75 € kertakorvaus
Tilapäinen yöhoito la-su max. 13 tuntia
85€ kertakorvaus
Hinnat sisältää ruuan. Ei erityisruokia, vaippoja, lääkkeitä ja voiteita.
Hoito tapahtuu hoitopaikassa, mutta tarvittaessa voi kysyä hoitoapua myös kotiin esim. lapsen sairastuessa.
Tulossa myös kotitalousvähennys.
Kommentit (89)
TILAPÄINEN PÄIVÄHOITO ARKISIN 06-18
9€ / TUNTI
Tilapäinen iltahoito arkisin 18-22
11€/tunti
Tilapäinen yöhoito max.13 tuntia
41€/ kertakorvaus
Lauantaikorvaus 5-9 tuntia (klo 22.00 asti)
50€ / päivä
Pyhäkorvaus 5-9 tuntia (klo: 22.00 asti)
71€ / päivä
Tilapäinen yöhoito pe-la max. 13 tuntia
75 € kertakorvaus
Tilapäinen yöhoito la-su max. 13 tuntia
85€ kertakorvaus
Hinnat sisältää ruuan. Ei erityisruokia, vaippoja, lääkkeitä ja voiteita.
Hoito tapahtuu hoitopaikassa, mutta tarvittaessa voi kysyä hoitoapua myös kotiin esim. lapsen sairastuessa.
Tulossa myös kotitalousvähennys.
Ymmärrän nuo tuntihinnat kahdesta eri kohdasta, mutta en ikimaailmassa alkaisi tekemään hyväntekeväisyyttä (41e/13= 3,15e tunnilta miinus telli tällit ja muut, 50/9=5,50 tunnilta miinus noi samat jne..). Aika pienillä tuntipalkoilla teet, meinasitko elääkin jollain ja ruokkia omat lapset? Sama ois hoitaa ilmaseksi, pyytää vaan ruokaraha...
-lähihoitaja-
Ihan jo palkan sivukulut vie ison siivun. Lisäksi sitten ne ruuat ja ihan yleisesti vettä ja sähköäkin kuluu enemmän jne. Lisäksi on tietysti kaikki tilinpäätökset ja -tarkastukset jne ja niihin liittyvät kulut. Onhan se totta että jos itselleen mitään palkkaa tuosta työstä haluaa nousee hinta nopeasti yli suurimmanosan kipurajan. Itse tuolla hinnalla varmasti käyttäisin jonkinverran, mutta meillä on aika harvoin tarveetta.
24 korjaa että ymmärrän siis tuntihinnat kahdesta ekasta kohdasta..
Jos haluat lähteä illalla teatteriin ja ravintolaan ja olet tuonut lapsesi minulle yöksi ja aamulla haette hänet esim. 10.00 ja maksu on 85€ mistä saat haettua vielä kotitalousvähennyksen niin miten ihmeessä se palvelee vain rikkaita?
Miten muuttaisit systeemiä/hinnastoa jos voisit?
AP
siksi se palvelee rikkaita.
työtä ja mikä on maksettava palkka?
Jos laskutat asiakkaalta 9,-/h sis alv, niin nettolaskutus on 7,31 euroa tunti. Näin ollen, ottaen huomioon palkan sivukulut, voit maksaa työntekijälle palkkaa 4,89 euroa tunnissa. Tämän jälkeen ei jää rahaa vakuutuksiin, koulutukseen jne.
Jos taas et palkkaa ulkopuolista työntekijää ja teet itse, jää tuo 4,89 euroa tunnissa noihin muihin kuluihin mutta itse et saa palkkaa.
Tavoitteena konkurssi?!
Voi nostaa rahaa muilla keinoin eli ei mene niitä sivukuluja.
Mutta eipä tuosta mitään jää käteen, jos edes kattaa kulut.
Ihan jo palkan sivukulut vie ison siivun. Lisäksi sitten ne ruuat ja ihan yleisesti vettä ja sähköäkin kuluu enemmän jne. Lisäksi on tietysti kaikki tilinpäätökset ja -tarkastukset jne ja niihin liittyvät kulut. Onhan se totta että jos itselleen mitään palkkaa tuosta työstä haluaa nousee hinta nopeasti yli suurimmanosan kipurajan. Itse tuolla hinnalla varmasti käyttäisin jonkinverran, mutta meillä on aika harvoin tarveetta.
mutta me ollaan tavallinen keskituloinen perhe ja noilla hinnoilla kyllä käytettäis palvelua mielellämme.
Voi nostaa rahaa muilla keinoin eli ei mene niitä sivukuluja. Mutta eipä tuosta mitään jää käteen, jos edes kattaa kulut.
ei perhepäivähoitajakaan tollasia päiväliksoja vedä!!
hävyttömät hinnat sinulla!!
On silti niin kuitenkin, että parhaimmillaan työtön on kotona päivän isommalla taksalla kuin se millä minä tarjoan lastenhoitoa.
Ihmettelen syvästi miksi omaa lasta, kalleinta aarretta tulisi saada viedä ammattilaisen hoitoon 1 eurolla tunti. Miksi hoitajan palkka ei saisi olla edes työkkärin verran?
Kun sitten se ravintolailta parhaimmillaan tekee useita satoja niin se ei ole oikein balanssissa muuten.
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/120202142400EH?OpenDocument
Eli kiitän myös arvioista toisinpäin ja viilaan vielä hiukan, mutta tarkoitus ei ole tehdä vaan bisnestä vaan haluan olla aito apu.
AP
Eli kiitän myös arvioista toisinpäin ja viilaan vielä hiukan, mutta tarkoitus ei ole tehdä vaan bisnestä vaan haluan olla aito apu.AP
Pph onkin eri asia ja siitä tehdään sopimus.
Itselläni hoitosumma on 590e/kk/lapsi ja siihen saa sitten kelan yksit.hoidontuen.
Ihan on suositushinta. =)
pph saa paljon vähemmän korvausta jokapäiväisetä hoitamisesta!
joten pyydät älyttömän paljon yhdestä päivästä.
pph tekee työtä niskalimassa ja lähes ilmaiseksi!
ahne olet!
lastenhoitoalall ollaan vaan kutsumuksesta! ei rahankiilto silmissä!
Jos et halua itse joutua maksamaan avustasi, niin sulla on kyllä tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko korotat hintojasi noin 150 prosentilla tai teet ihan vaan hyvästä mielestä palveluksena tutuille. Tuolla hinnastolla jos sulla tmi, niin joudut pakolliset kulut maksamaan miehen lompakosta. Jos sulla on Oy, olet konkassa ennen kuin tilivuosi päättyy.
Meillä, kuten monilla muillakaan perheillä ei ole turvaverkkoa. Esimerkiksi kun synnytys on tulossa, niin on ihan todellinen ongelma miten lapsenhoidon saa järjestettyä.
MLL on kokeiltu eikä sitä enää käytetä. Paikalle tuli sellainen pulimummon oloinen tyyppi, joka valitti kaikesta turhasta ja teki oharin.
Olin tilannut tyypin työpäiväksi ja aamulla mummeli ilmoittikin, että ei hän voi olla kuin puolipäivää kun hänen pitää mennä virastossa käymään keskellä päivää eikä meidän uuden kodin hissiin ei isot rattaat mahdu. Mummeli oli siis kaavaillut, että voi päivisin hoitaa virastoreissunsa kun vauva on hänellä "hoidossa".
Jouduin siis lähtemään töistä 5 tuntia etuajassa (!). Olisi pitänyt vaan tiukasti peruuttaa sillä hetkellä mummelin kanssa sovitut muut hoitopäivät. Itseasiassa sitä yritinkin, mutta mummeli vänkäsi itsensä vaikka olin jo hänen ohareidensa vuoksi työni pitkälti menettänyt.
Lisäksi se yritti jopa saada minut, pikkuvauvan äidin, tapetoimaan hänen OMAN kotinsa seiniä, kun se näköjään minulta onnistui :D
Kokeiltiin paria muutakin MLL:n hoitajaa, mutta aika kammottavaa se oli. Kai olin liian kiltti ja kuuntelevainen, kun niistä hoitajista oli enemmän riesaa kuin hyötyä.
Pointtini.
Minusta sinä kuulostat ammattitaitoiselta ja ammattimaiselta toimijalta. Tällaisia ovat ne muut toimijat alalla.
Laske sellainen hinta että voit sillä varmasti tehdä hommia pidemmän päälle. Tee a4:n pituinen ilmoitus jossa hinnat näkyy ja kerro muuten lyhyesti itsestäsi/palvelusta. Itseasiassa jos saisit saman vielä käyntikorttisivulle nettiin, niin vielä parempi.
Kysyntää palvelullesi tulee varmasti olemaan.
Osakeyhtiö kannattaa perustaa vasta siinä vaiheessa, kun tulot (ei liikevaihto) firmasta ovat yrittäjällä jotain 80 000 vuodessa.
Toiminimi on tietty kätevä, edullinen ja sen kanssa voi alkuun testaillakin.
Jos hinnan nostaa 11 eurosta suoraan 25 euroon tunnilta / lapsi, niin ei niitä lapsia hoitoon tule ellei asiakkaaksi satu saamaan jotain firmaa.
palvelu on säännöllistä kalliimpaa. Siis tiedoksi sinulle, joka käskit häpeämään. Mutta ei sinulla taida ollakaan mitään käsitystä palkoista yms. oletko koskaan ollut työelämässä?
Alhaiset ovat ap:n hinnat
Joko otat ilmoittautumisia vastaan. Haluun olla eka jonossa :)
Hyvät hinnat ja kuulostat mukavalta tädiltä. Meidän pojat tulee.
Työtön voi saada päälle 40e koko päivän olemisesta kotona, 4 tunnin työpäivistä 5 päivänä viikossa lisäksi 9e korvausta eli 5*49e + ns. kannustuslisä reilu 4 e/pvä
Kun taas koko yön hoito on arkena 41e ja esim. 6 tuntia hoitoa arkena 66e.
Eli siinä ei kyllä rikkaaksi tulla maksujen jälkeen varsinkin kun lapsia ei ole kuitenkaan joka päivä hoidettavana vaan apu on TILAPÄISTÄ.
PPH on täysin asia erikseen ja neljän lapsen kanssa siinä tienaa yksityisenä äkkiseltään 2700e/kk eli älähän nyt hedmostu. :)
Noilla hinnoilla ei ole varaa maksaa itselleen yhtään palkkaa, kun laskutus menee pakollisiin kuluihin. Vaikea kuvitella, että alle 20 euron tuntiladkutuksen kannattaa toimia.
Mitä yhtiömuotoa ajattelit?