anteeksi nyt jo etukäteen, mutta
kun taas näin yhden tuttavan, ei kovin läheisen sellaisen, tuli vastaan kaupassa... jessus sillä on rumin kroppa ikinä!
ihan tikkulaihat jalat ja pihtipolvet, varpaat harottaa ulospäin, sit se onkin siitä ylöspäin omenalihava, ja ihan kunnolla vielä... ja vielä käyttää sit ihan päin h*lvettiä olevia vaatteita, pillifarkut ja isot kengät ja ylävartalossa sit joku iso pontso leventämässä entisestään
anteeks nyt ihan hirveesti kun olen näin kamala ihminen, mutta että sen kroppa on RUMA
anteeksi anteeksi anteeksi
itse olen tietysti aivan kauhea lehmä ja ilkeä ja tyhmä
Kommentit (4)
itse olen tietysti aivan kauhea lehmä ja ilkeä ja tyhmähieman lapsellinen, naurettava ja hölmö kenties.
ilman muuta, se on selvää, mutta kun joku ihana läheinen ystävä kertois tolle ihmiselle mitä vois laittaa päälle ja huomio kiinnittyis hänen kauniisiin kasvoihinsa... nyt ei voi kun katsoa että sieltä se liikennemerkki taas tulee
ap
itse olen tietysti aivan kauhea lehmä ja ilkeä ja tyhmähieman lapsellinen, naurettava ja hölmö kenties.
ilman muuta, se on selvää, mutta kun joku ihana läheinen ystävä kertois tolle ihmiselle mitä vois laittaa päälle ja huomio kiinnittyis hänen kauniisiin kasvoihinsa... nyt ei voi kun katsoa että sieltä se liikennemerkki taas tulee
ap
Onko se ruumiinrakenne semmonen "Itse ilkimys"-piirretyn tyypin kaltainen? :)
täytyi oikein googlata, toi mustapukuinen ukko vähän muistuttaa paitsi et tällä liikennemerkillä on oikeesti ihan nätit kasvot, mut niitä ei vaan huomaa kun tuijottaa sitä ihan uskomatonta kropan mallia
ap
hieman lapsellinen, naurettava ja hölmö kenties.