Paljastus miehistä T: miesvaltaisella alalla työskentelevä nainen
Työskentelen miesvaltaisella alalla ja siksi minulla on laaja tuttavapiiri, joka koostuu miehistä.
Paljastus: miehet puhuvat toisistaan selän takana ja ovat kateellisia toistensa palkoista, perinnöistä ja ulkonäöstä. Eli jos tuntemasi miehet ovat rehtejä ja suoria, et vain tunne heitä tarpeeksi hyvin tai he eivät luota sinuun. Unohdetaan siis sanonta: nainen on naiselle susi.
Kommentit (51)
Työskentelen miesvaltaisella alalla ja siksi minulla on laaja tuttavapiiri, joka koostuu miehistä.
Paljastus: miehet puhuvat toisistaan selän takana ja ovat kateellisia toistensa palkoista, perinnöistä ja ulkonäöstä. Eli jos tuntemasi miehet ovat rehtejä ja suoria, et vain tunne heitä tarpeeksi hyvin tai he eivät luota sinuun. Unohdetaan siis sanonta: nainen on naiselle susi.
enemmän tuota juoruilua ja paskanpuhumista tapahtuu naisvaltaisilla työpaikoilla.
Siksi sanonta "nainen on naiselle susi" pätee oikein hyvin nyt ja tulevaisuudessa.
Miesvaltaisilla aloilla on myös työpaikkakiusaamista, itseäni kiusasi esimies monta vuotta. Miehet eivät uskalla tehdä työpaikkakiusaamisesta ilmoitusta ennen burnoutia, jos näitä asioita pidetään tabuna. Miehellä on suurempi todennäköisyys tulla pahoinpidellyksi kuin naisella siten että miehen pahoinpitelijä on toinen mies.
että miehet juoruavat samaan tapaan kuin naisetkin. Aina puhutaan, että naiset muka olisivat kovia puhumaan pahaa ja juoruamaan selän takana, mutta kyllä ne miehetkin osaa. Jostakin syystä yleensä vain naisten juoruilusta puhutaan.
Niin työskentelen minäkin ja olen mies. Paskapuhetta.
että et taida kuulua klikkiin. Pienissä kuppikunnissa, joissa vallitsee keskinäinen luottamus, puhutaan kakkaa kavereista. Tätä ei poista se, että sinä et satu olemaan tällaisessa kuppikunnassa jäsenenä. Olen huomannut saman myös vapaa-ajalla, miehiäkin kalvaa veljeskateus.
ap
mutta miehet hoivaavat koska naiset ovat ihmisinä niin paljon julmempia. Nuoret naiset kaahaavat liikenteessä, tekevät eniten rikoksia ja ovat taipuvaisia jengiytymiseen ja huliganismiin. Kaikki pahimmat diktaattorit maailmanhistoriassa, etenkin toisen maailmansodan aikana ovat olleet naisia.
Jep.
miehiä ihan samanlaisina paskiaisina kuin naisiakin, mutta toistaiseksi olen törmännyt sellaiseen hulluun huumorintajuun vain miehillä. Ei tietenkään kaikilla miehillä. Naisetkin osaavat olla hauskoja, mutta loogisemmalla tavalla, joka on välillä tylsää.
mutta miehet hoivaavat koska naiset ovat ihmisinä niin paljon julmempia. Nuoret naiset kaahaavat liikenteessä, tekevät eniten rikoksia ja ovat taipuvaisia jengiytymiseen ja huliganismiin. Kaikki pahimmat diktaattorit maailmanhistoriassa, etenkin toisen maailmansodan aikana ovat olleet naisia.
Jep.
Mitä sä tällä ajat takaa?
että miehet juoruavat samaan tapaan kuin naisetkin. Aina puhutaan, että naiset muka olisivat kovia puhumaan pahaa ja juoruamaan selän takana, mutta kyllä ne miehetkin osaa. Jostakin syystä yleensä vain naisten juoruilusta puhutaan.
he ovat ns. oikeita ihmisiä ja nainen on jotain muuta, jotain sellaista jota puutteellisempana vertaillaan häneen. Kun mies valittaa taukoamatta, hän vain huomauttelee. Samoin tekevä nainen on nalkuttaja. Kun mies puhuu paskaa kavereistaan, hän vain kritisoi. Nainen juoruaa.
Jep.
Olen itsekin kiihkeä femakko ja ymmärrän sarkasmisi, mutta en kyllä näe miten se liittyy tähän puheenaiheeseen?
On kuitenkin hieman eri asia puhua hirmuhallitsijoista kuin verrattain viattomasta selän takana haukkumisesta ja kateellisuudesta. Katson, että ne ovat saman tasoisia, melko lieviä syntejä kuin esim. ahneus ja laiskuus. Nekin tuntuvat vaivaavan koko ihmiskuntaa eivätkä ole sidoksissa sukupuoleen.
ap
Tuntemillani miehillä on tylsempi ja vähemmän itseironinen huumorintaju (useimmat miehet ovat erittäin huonoja nauramaan itselleen mutta hyviä piikittelemään muita...) kuin naisilla joiden huumori perustuu absurdiin tilannekomiikkaan ja on mehevämpää, mustempaa ja roisimpaa. Miesten roisius painottuu alapää-huumoriin, mikä on vähän tylsää. Miehet ovat useimmiten verbaalisesti aika paljon naista köyhempiä ja nauravat ns. valmiille vitseille.
naiset juoruavat.
jo teininä kun kuljin poikien kanssa. Tarpeeksi läheiset pojat haukkuivat kavereitaan minulle kahden kesken ja sama jatkuu työporukassa niiden kesken, jotka ovat tutumpia.
heidän tuttujensa verotiedot ja naureskelevat niille ja juoruavat, juoruavat, juoruavat, loputtomiin...
miehillä on suoraa toimintaa ja naiset kieroilevat ja ovat viekkaita. Miehensäkin tappavat myrkyllä mitä mies ei koskaan tee.
Naiset tutkimuksen mukaan erotilanteessa kostonhaluisia ja kiintyvät esineisiin ja vaikka eivät itse halua jotain eivät myöskään halua, että mies ne saa. Talon tai asumuksen nainen pitää 2 kertaa useammin kuin mies.
heidän tuttujensa verotiedot ja naureskelevat niille ja juoruavat, juoruavat, juoruavat, loputtomiin...
Verotiedot on töissäkin varsinainen hitti, minua naisena kiinnostaa raha-asioita enemmän esim. ihmisten parisuhteisiin liittyvät asiat. Ja kyllä, noloahan sekin on. Tätä aloituksessakin hain, että miehillä kateus liittyy usein rahaan ja kipeimmät kateudenkohteet ovat pituus ja hiukset, miehekkäät kasvot..
Miesten juoruilun huomaa kyllä, kun salakuuntelee poikaporukoita. :D Ihan samanlainen juttu siellä on välillä menossa kuin naisillakin. Kuka sanoi kenestäkin mitä ja mitä nyt jostakusta ajatellaan. Myös mieheni on ihan hirveä juoruilija, selittää ja ruotii kaikki kavereidensa asiat ja varsinkin parisuhdekuviot mulle.
esimerkiksi ennen baariin menoa perussuomalainen karski mies, joka pukeutuu koff-paitaan, kyseli minulta, että onks mulla susta yhtä iso maha kuin x:llä? :D
jokainen voi tän vääntää sellaiseksi kuin haluaa. normi-ihminen - mies tai nainen - vääntää jommankumman sanan sudeksi. näin se vain on. vaikka molemmat voisivat pysyä ihmisinä.
Niin työskentelen minäkin ja olen mies. Paskapuhetta.