Ihanko oikeasti jätätte miehenne jos hän on homo?
Kommentit (12)
Ihme saivartelua.
Mielestäni se on todella suvaitsematonta!
vaan menen saman tien oitis kauneusturistiksi Thaikkulaan ja leikkautan itelleni pippelin. Sehän on kato niin että "...kunnes kuolema meidät erottaa." Kävi mitä kävi.
sehän avaisi aikalaiset mahdollisuudet meikäläisellekin.
mietin vaan mitä hän minulla tekee jos on homo
Esineellistätkö itsesi pelkäksi panoaukoksi?
Olen nainen, minulla on isot rinnat eikä pippeliä.
Miksi mies minun kanssa olisi jos on homo?
ja eihän sekään haluis mua,jos olisi homo!
en myöskään ottaisi bi-miestä.
en saa seksiä ja juoksee heppi pystyssä kiinteäpeppuisten poitsujen perässä, ei halua vaikuttaa tiukkapipoiselta, mutta se nyt vaan ei käy!
riippuu vähän tilanteesta. Jos liitto muutenkin paska ja kaikki menee päin seiniä, niin se olisi varmasti viimeinen niitti.
Jos liitto taas on hyvä ja kaikki kunnossa, en näe syytä jättää miestä homouden takia, jos hän haluaa edelleen elää kanssani avioliitossa. Seksuaalinen tyydytys meidän täytyy toki sitten hakea muualta, mutta jos liitto muilta osin toimii, niin mikä ettei.
Minä en minkään ruskean reijän ritarin kanssa haluaisi elää sekunttiakaan! Johan sellainen mies tekisi lapsistaankin homoja!
No jos mieheni olisi homo, niin ei hänellä olisi varmaan ollut mitenkään yksiselitteisesti hyvä olla mun kanssani parisuhteessa. Olisin aika murheissani esim. siitä, että varmasti meidän seksielämä olisi tuntunut hänestä jollain tasolla ahdistavalta. En nyt oikein usko, että parisuhteen jatkaminen olisi miehellekään tuollaisessa tilanteessa mitenkään hirveän mielekästä. Eihän sitä tarvitsisi erota mitenkään riitaisasti ja ikävästi, mutta varmaan molemmille olisi parempi etsiä sellainen kumppani, jonka kanssa voi täysipainoisesti toteuttaa itseään.
mietin vaan mitä hän minulla tekee jos on homo
Esineellistätkö itsesi pelkäksi panoaukoksi?
Miettisin kokoajan missähän kävisi purkamassa itseään.
mutta hän ei olekaan homo.