Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkä työmatkasi on? entä miehesi?

Vierailija
12.02.2012 |

Meillä 75km / suunta. Alkaa väsyttää etenkin talvella.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työmatka n. 35 km ja ruuhkassa ajelen vaikka pahimpia koitankin välttää menemällä jo 7 paikkeilla töihin. Miehellä n.8 km aivan päinvastaiseen suuntaan, ei ruuhkia.

Mulle ei töitä löytyisi asuinpaikkakunnalta, ei siis ainakaan yhtä hyvin palkattua (n. 4500 e/kk), miehelle taas ei sieltä missä minä olen töissä. Ja kun me mun työpaikan läheltä saataisiin ehkä kaksio kerrostalosta ja miehen työpaikan läheltä omakotitalo, niin ei vaikea valita.

Miehen työmatka taas on >1,5 km. Ihan mielenkiinnosta kysyn miksi asutte noi jumalattoman kaukana töistänne? Meille ainakin asuinpakkaa valitessa ihan eka kriteeri oli työmatkojen helppous. Helpottaahan se arkielämää valtavasti kun ei tarvitse ruuhkissa istua. Ja jos tekee mieli duunia vaihtaa, tästä lähtien työpaikan valinnan eka kriteeri on työmatkan helppous.

Vierailija
22/34 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä se 30 km= n. 20 min päivittäin edestakaisin, mulla vaihtelevasti enemmän. Kun matkaa on oli 100 km, on työpaikkakunnalla asunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla 8km, miehellä 12km, hän tosin työmatkoilla ulkomailla n. 100 pvää vuodessa. Silloin työmatkat TODELLA pitkiä (mm. Singapore, Tokio, Osaka, Kuala Lumpur, Hanoi, New York jne. Enpäs nyt kilsoja googleta:).

Oma on aika passeli (hoitopaikat ja kaupat matkan varrella) ja mukava aurattu, valaistu tie näin talvisaikaankin.

Vierailija
24/34 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ehkä 70km ja miehellä 35km. Me ollaan jo totuttu, eikä matka muuten haittaa, mutta vie perheeltä aikaa. Tästä syystä teen 6h työpäiviä ja miehen kanssa lomitetaan työaikaa.

Työmatkan pituutta vaikuttavampi asia on että joudun ajamaan Helsinkiin töihin ja joskus ne ruuhkat ja tietyt talvikelit vie hermot. Silloin ei ole kyseessä se matka, vaan aika...

Vierailija
25/34 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen autolla - kolmatta vuotta tahkoan ja koko ajan ottaa enemmän ja enemmän päähän, mies menee kesällä pyörällä ja talvella bussilla.

Eli itse olen toisessa kaupungissa töissä, mies täällä. Omasta kaupungistamme ei ole löytynyt mulle töitä, vaikka olen varmaan 10 vuotta aktiivisesti etsinyt.

Vierailija
26/34 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä 7km. sama matka ja työaika, joten yhdessä autolla kuljetaan. Kesäisin kuljemme pyörällä.

Vierailija
27/34 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.1km(suunta ja miehellä 25km/suunta.

Vierailija
28/34 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama työpaikka, joku 13km autolla, 11km pyörällä. Keväästä syksyyn pyöräillään noin 3 kertaa viikossa (kun ei tartte käydä ruokakaupassa matkalla eikä tartte autoa muuhunkaan päivällä). Jos toisella on autontarve töistä suoraan, niin toinen pääsee julkisilla kotiin, mutta siihen menee 50-60min. Autolla 15-20min.

Vierailija
29/34 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 181 cm

Vierailija
30/34 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä menee 12 minuuttia autolla.

Vierailija
31/34 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumisella kaudella menen bussilla, mies autolla (vuorotyö, julkisilla ei pääse). Sulan maan aikaan kumpikin fillarilla.

Vierailija
32/34 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kuljen pyörällä (kesät talvet) ja mies mun autolla.

Vierailija
33/34 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona töissä. Miehen työmatka (sitä tässä kai haettiin) on n. 10 m, vai olisikohan peräti 20 m.

Vierailija
34/34 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun odotin nuorimmaistamme ja työpaikasta ei ollut töitä. En löytänyt lähempää mieleistä työtä vaan mieheni `naapurista` eli molemmat vedetään 80km omilla autoillamme. Teen itse vuorotyötä joten emme voi auttaa kauheasti lasten hoidossa, mieheni vie ja hakee lapset, ajaa 2h töihin ja tekee 8-9h työpäivän. Hullua. Mies ei ole väsynyt, mutta minä olen! Talvi ja pimeys tiellä ja pitkä etäisyys ystäviin ja omiin vanhempiini jotka asuvat hgissä. Asumme nyt isossa uudessa ok talossa ja ei olisi varaa muuttaa vastaavaan espoo-vantaalla. Muutto nyt pienempään ja vaatimattomampaan on harkinnassa. Mutta mietin vain että harmittaakohan sitten joskus täältä muutto, onko kannattavaa varsinkin kun lapset menevät esikoinen syksyllä kouluun..täällä rauhallista ja turvallista ja lapsia helpompi ns. vartioida. vaikeita päätöksiä mutta ei tämä hetken mielijohde on. En vain tunne muita jotka ajaa näin kauas ja vielä ettei omia vanhempia edes lähistöllä...naapurimme ovat täälläpäin työssäkäyviä tai ovat täältä kotoisin.