Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välit poikki veljen vaimoon?

Vierailija
12.02.2012 |

Suutun aina uudestaan ja uudestaan siitä, miten veljeni vaimo käyttäytyy toistuvasti erittäin huonosti äitiäni kohtaan. Tätä on jatkunut vuosikaudet – hänen henkistä kasvuaan ja käytöstapojensa parantumista on odotettu rapiat 10 vuotta. Äitini auttaa veljeni perhettä milloin missäkin asiassa. On auttanut jo vuosia taloudellisesti, henkisesti ja amatööriterapeuttina, koska heillä ei ole aina mennyt kuin Strömsössä.

Kälyni ei tosiaankaan osoita kiitollisuutta, sanoin tai teoin, toisin kuin veljeni, ainakin toisinaan. Ei. Hän raivoaa milloin mistäkin, päin naamaa ja puhelimessa. Sairainta ovat törkyiset tekstiviestit, joita lähetetään mm. silloin kun hänellä on riitaa veljeni kanssa… Olin puhumatta kälylle n. vuoden tällaisten tempauksien takia. Käly on inhottava myös veljelleni, mutta hänellä on ollut vuosia aikaa jättää vaimonsa, joten eipä kuulu mulle. Äitini ei tuollaista kohtelua ole valinnut. Raivostuttavinta on, että kukaan ei tunnu vetävän hänelle rajoja, ja hän jatkaa tätä aina vaan. (Jos kys. henkilö tunnisti itsensä, niin tältä se näyttää toisesta näkövinkkelistä katsottuna!)

Liennytin suhteita, koska sekä minulle että veljelleni syntyi lapsi samoihin aikoihin. Nyt on taas ilmennyt sellaista käytöstä, että en ämmää kynnykseni yli halua enää ikinä - jälleen. Häät on tanssittu ja lasten nimijuhlat yms. vietetty. (Lapsia voi syntyä lisääkin, mutta sen näkee sitten). Hänen kanssaan ei tarvitsisi olla enää _missään_ tekemisissä? Serkut voivat tavata, jos veljeni tuo lastaan meille, mummolaan jne. Ei tässä ole hirveästi muutenkaan nähty viime vuosina, tuskin muuttuu lasten myötä ratkaisevasti.

Mitä mieltä olette? Onko kellään kokemusta vastaavasta tilanteesta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä maailmanpoliisi sinä olet kyyläämään kälyn ja äitisi välejä - ja miten aikuinen se äitisi on, kun itkee asioitaan sinulle?!

Kiva kiva. Pitäisi siis olla vaan että "ei kuulu mulle"? Tästä on suomalaiset kuuluisia. Taitaa olla provoilua :)

Kai sitä nyt perheen kesken kuuluu jotain solidaarisuutta olla. Mutta kieltämättä seuraavan sukupolven huomioon ottaen kinkkinen juttu. Jos ei olisi lapsia kuvioissa niin täysboikottiin tuollainen akka.

Vierailija
2/4 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakara joka a) ei osaa itse pitää rajojaan ja b)kitisee sinulle asioita, jotka eivät sinulle kuulu.

Rajattomuus, keskenkasvuisuus ja pahantahtoisuus eivät ole solidaarisuutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljeni vaimo on ärsyttävä päällepäsmäri ja kohtelee veljeäni kuin lasta. Lisäksi pitää omaa sukuaan jotenkin parempana ja meidän suku ei ole mitään. Puheväleissä ollaan ja viileän kohteliaita kun pakolla tavataan. Mutta vapaaehtoisesti kahden kesken en ko ämmää tapaa!

Vierailija
4/4 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä maailmanpoliisi sinä olet kyyläämään kälyn ja äitisi välejä - ja miten aikuinen se äitisi on, kun itkee asioitaan sinulle?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi