Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edullinen lomavinkki stadista käsin?

Vierailija
12.02.2012 |

Mulla alkaa hartaasti odottamani loma, kestää ensi viikon. Olen töistä niin ryytynyt, että mulle sopisi vain makailla kotona, katsoa telkkua ja lukea. Mieheni on työtön ja toivoo, että lähtisimme jonnekin. Ehdottaa Tallinnaa, mutta mun mielestä se on varsinkin talvisin äärettömän kuivakka, tylsä ja kallis. En jaksa mitellä siellä niitä katuja, ei kärsi minnekään edes istahtaa, jottei takapää jäädy ;(

Mitä kannattaisi tehdä kahden 50+ henkilön? Lapsia ei ole, kissoja kylläkin. Joten mieluiten semmoisia päivämatkaehdotuksia, kiitos.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin hiihtämään Oittaa-Pirttimäki-Solvalla alueelle. Ottaisin tulentekovälineet, eväät, istuinalustat ja taukovaatteet mukaan ja pysähtyisin jollekin nuotiopaikalle tunnelmoimaan. Nyt noilla laduilla on äärettömän kaunista!

Entä jos kävisitte flamingon kylpylässä? Jossain näin tarjouksen, että ystävänpäivänä pääsisi kaksi yhden hinnalla spa-osastolle.

Laskettelureissu Messilään?

Vierailu Ateneumissa?

Vierailija
2/3 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole urheilullinen, en osaa uida, ja laskettelu kuulostaa todella pelottavalta. Kylpylään olisi ihana päästä, niihin hoitoihin ;)

Ateneum ei tule kysymykseen, koska en jaksa viettää siellä koko päivää, mieheni on taiteellinen ja jumittuu sinne. Tuosta kirjoituksestasi tuli kyllä yksi idea. Luontohan on ihana, voisi tosiaan mennä jonnekin kävelemään ja sit vaikka istua syömään ja lämmittelemään. Mikä paikka se olisi? Vantaan Kuusijärvi (vai mikä se on?? ) jne.

T Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole urheilullinen, en osaa uida, ja laskettelu kuulostaa todella pelottavalta. Kylpylään olisi ihana päästä, niihin hoitoihin ;)

Ateneum ei tule kysymykseen, koska en jaksa viettää siellä koko päivää, mieheni on taiteellinen ja jumittuu sinne. Tuosta kirjoituksestasi tuli kyllä yksi idea. Luontohan on ihana, voisi tosiaan mennä jonnekin kävelemään ja sit vaikka istua syömään ja lämmittelemään. Mikä paikka se olisi? Vantaan Kuusijärvi (vai mikä se on?? ) jne.

T Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi