Disney on ice hintoja+parkki
Millaisissa hinnoissa Disney on ice "krääsäkojun" lelut on? Millaista tavaraa niissä on myynnissä? Tapanamme ei ole ollut ostaa krääsää sirkuksesta, tivolista jne, mutta nyt lupasin lasten saavan ottaa 20e omia rahoja mukaansa. Kai sitä joskus voi joustaa ja antaa lapsen ostaa muistoja :). Jos etukäteen hieman tietäisi hintoja ja mitä siellä on, niin voisi hieman pohjustaa, mihin kannattaa rahansa laittaa. Yleensä kun noissa myydään kalliilla heti rikki menevää tavaraa.
Toimiiko Hartwall-areenan parkki hyvin ja paljonko aikaisemmin kannattaa paikalle suunnata?
Kommentit (15)
Krääsä on sikahintaista siellä. 1€ tuote maksaa 20€ kun siinä on mikkihiiren naama.
Onneksi mulla on jo isot lapset jotka eivät kinunneet krääsää eikä syömistä eikä juomista. Käytimme lippujen lisäksi 22€ paluumatkan taksiin, koska ei huvittanut pimeässä pakkasessa lähetä tapomaan kilometrin päähän bussipysäkille. Areenan kohdalla oleva paluumatkan pysäkki on ei ole käytössä vielä.
parkki 6e.
popparit+ämpäri 10e.
muki jossa jäähilettä 9e.
hattarapussi ja mikkihiiren kruunu 12e.
pyörivä keijusauva 16e...... eli 20 eurosella ei kovin pitkälle pötki.
show alkoi 14.30, jonotettiin parkkihalliin klo 14.05....meni aika täpärälle. hirmu ruuhka!
pöyristyttävän hintaista. Niitä pyöriviä valohärdellejä ja muuta disneyröhnää. Ei todellakaan ole hintansa väärtiä ja 20e:lla ei pitkälle pötki.
Kysy lapsiltasi haluaisivatko he mielummin ostaa jonkun lelun lelukapasta jos eivät ostaisi disneyonice-rojua.
saa kaataa roskiin. Tosiaan ylihintaista kamaa.
Pois lähtiesä on hirveet jonot että ei helposti pääse pois. Itse parkkeerasin ilmaiseksi läheiselle sivukadulle, ja siitä kävely. Hinta 0 euroa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2012 klo 19:04"]saa kaataa roskiin. Tosiaan ylihintaista kamaa.
Pois lähtiesä on hirveet jonot että ei helposti pääse pois. Itse parkkeerasin ilmaiseksi läheiselle sivukadulle, ja siitä kävely. Hinta 0 euroa.
[/quote]
Eikö muita Turun Disney on ice-showssa tänä vuonna käyneitä?
No jo on hintavaa. Karkkia, juomaa ja popparia otetaan kotoa mukaan, joten saavat käyttää sen 20e mihin haluavat. Tosin alkaa jo hieman kaduttaa lupaus.. Toisaalta eivät ole koskaan saaneet ostaa mitään krääsää (ja ovat kiltisti osaansa tyytyneet) vaikka ollaan jo vuosia käyty erilaisissa sirkuksissa ym, missä niitä myydään.
Riittääkö, että on tuntia ennen näytöksen alkua jonottamassa parkkiin?
ap
Yritin etsiä jotain ketjua Disney on icen lelutarjontaan liittyvää ja tämän vanhan ketjun sit löysin :) Millainen tilanne siellä nykyään? Onko laadukasta tavaraa myynnissä tai jotain sellaista, mitä ei täältä saa? Olemme lauantaina menossa esitystä katsomaan. Onko täällä linjoilla ketään Turussa tänä vuonna ko.jääshowssa käynyttä?
Samaa krääsää kuin ennen. Sellainen valihärpäke 24€, värijää+muki 16e, tähkäpään paistinpannu 12e, huonon näköiset t-paidat jotain 18e, pieni boxi poppareita 6e... mitään ei ostettu, karkit,mehut ja popparit ostettiin prismasta.
Huh, onpa hintavaa! Oliko Olaf-pehmoja tai muita pehmoja myynnissä?
Olaf pehmo 28 e, ei ollut häävin näköinen. Elsa ja Anna pehmot 35 e kpl.
12 jatkaa, krääsän oloista tavaraa myynnissä, paljon huonolaatuisempaa kuin Disneyn kaupoissa. Jäi ostamatta vaikka olin lapselle luvannut Frozen-nuken.
Hyvä tietää. Olaf-pehmon haluisin ostaa, mutta ehkä sit tilaankin sen Disneystoresta, jossa mun mielestä ollu ihan hyvälaatuista tavaraa.
Miks alapeukutit nro 14 viestiä??? Kai sitä saa disnistoresta ostaa pehmon jos haluu??!
kaikenlaisia härpäkkeitä on myynnissä, top ykkösenä sellaiset vilkkuvat ja välkkyvät ja pyörivät, meille tuli stichin muotoinen muki jäähileellä, en muista hintaa
parkki toimii hyvin, kannattaa varata sitä varten pari 5e seteliä käteisenä, ennen oli vitosen... nykyään en tiedä