Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on ihmiseltä aivot: toisen ikkunasta 20 cm päässä läpätetään tunti kovaa puhelimessa!???

Vierailija
12.08.2023 |

Eikö juolahda päähän että läpätyksesi kuuluu sisälle saakka ja toisekseen se häiritsee!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki korvatulpat.

Vierailija
2/12 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koputa ikkunaan ja pyydä, että kyseinen henkilö laittaa kaiuttimen päälle, kun häiritsee ettei kuule toisen puhetta. Sano, että haluat itsekin osallistua keskusteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina tajua. Kannattaa auttaa toista tajuamaan, jos ei halua kärvistellä asian kanssa.

Vierailija
4/12 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika.

Sulje ikkuna, jos noin häiritsee. Tulee sitä ulkoa muutakin ärsyttävää ääntä, mille ei itse mitään mahda.

Vierailija
5/12 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ikkunasta tuo, että menee ikkunastasi kauemmas kälkättämään. Että sulle riitti. Laita maski ja aurinkolasit. Jos lähestyy vedä ikkuna kii.

Vierailija
6/12 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä! Monesti mietin, että onkohan tuo tyyppi oikeasti yhtä halukas jakamaan samat yksityisasiansa naamatusten vaikka rappukäytävässä ekaa kertaa tapaamalleen naapurille?

Vierailija
7/12 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaana kuitenkin kuuntelit jokaisen sanan😆

Vierailija
8/12 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut puhuvat junassa

Vierailija
9/12 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tällainen ja mene korvan juureen töräyttämään;

Merkinanto- ja sumutorvi paineilmalla

https://www.motonet.fi/fi/tuote/387390/Merkinanto--ja-sumutorvi-paineil…

Vierailija
10/12 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tässä nyt kesän aikana päässyt hyvinkin perille yhden naapurini terveysmurheista ja millaisia arvoja missäkin kokeessa saatiin selville. Samoin tiedän mitkä ruuat saa sillä pakin sekaisin ja kuinka limakalvot on kuin saharan autiomaa eikä ukkokaan ole moksiskaan vaikka eivät enää seksiä harrasta. Tiedän myös sen, että tädille maistuu siideri ja viini mainiosti.

Ja olkaatte hyvät, nyt tiedätte tekin.

Vierailija
11/12 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit avannut ikkunan ja mennyt kuumtelemaan puhelua. Jos olisi kommentoinut jotain, niin olisit sanonut, että kuulet nyt myös soittajan äänen.

Vierailija
12/12 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tässä nyt kesän aikana päässyt hyvinkin perille yhden naapurini terveysmurheista ja millaisia arvoja missäkin kokeessa saatiin selville. Samoin tiedän mitkä ruuat saa sillä pakin sekaisin ja kuinka limakalvot on kuin saharan autiomaa eikä ukkokaan ole moksiskaan vaikka eivät enää seksiä harrasta. Tiedän myös sen, että tädille maistuu siideri ja viini mainiosti.

Ja olkaatte hyvät, nyt tiedätte tekin.

Pitäisköhän sun välillä poistua himasta🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän