Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko päivä kaalikeitolla ja mies toi tuliaisena simpukkasuklaita, en en en

Vierailija
11.02.2012 |

avaa ;)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, lainaukset näköjään hätäsesti sitten päässet kusemaan, mutta samapa tuo :P

Jos olet päässyt lihomaan jossain vaiheessa, opettelet ymmärtämään, että ei ole ns. yöllisiä pizzarepsahduksia ja rentoa laihduttamista ja suklaarepsahduksia. tällä menolla vain laihdut ja lihot kohta takaisin kaiken.

No voi surku, täytynee sitten vain totuttautua siihen ajatukseen, että kilot tulevat kohta takaisin korkojen kanssa. :DDD Tosin edelleen tarvitsisin ihan oikeat perustelut siihen, miksi joudun tuota odottamaan. Katsotaanpas...olen laihduttanut nuo 38kg aika tarkkaan 2 vuodessa ja yhdeksässä kuukaudessa ja karkeasti arvioiden itse laihdutukseen on mennyt noin puolitoista vuotta. Loput reilu vuosi on kertynyt sitten erinäisistä kiinnostuksen/ajan/minkämilloinkin puutteen vuoksi tulleista tauoista...tällöin olen vain syönyt ihan normaalisti kulutuksen mukaan enkä miettinyt yhtään sen kummemmin tuleeko tai lähteekö tällä ruokavaliolla kiloja, kun tarkoitus on nimenomaan ollut olla miettimättä sitä..ja kappas, kiloakaan ei ole tullut takaisin.

Seuratkaapa ihmisiä, jotka ovat olleet aina hoikkia. He liikkuvat ja syövät normaalisti. Ei kännisiä pizzarepsahduksia yms. repsahduksia.[/]

Seuraavaksi varmasti kerrot minulle, että miksi niissä baareissa ja pilkun jälkeisissä pizzeria-/grillijonoissa kuitenkin näkyy myös niitä humalaisia hoikkia ihmisiä ruokaa hakemassa? Elleivät nämä kaikki sitten ole narkkareita ja ruoat menevät naapurin känniselle läskiperseelle, joka pyysi tuomaan ruokaa tullessaan. Sekin toki on mahdollista ;) Tai miksi näitä samoja hoikkia näkyy esimerkiksi kauppojen herkkuhyllyillä tms. aijaijai, ei pitäisi kantaa sille naapurin läskiperseelle sitä karamellia, kun sillä on muutenkin niitä paino-ongelmia. ;D

On ymmärrettävä se, että kun syö vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu ja ei ole olemassa laihdutuskuureja jos meinaat olla koko elämäsi hoikka.

Minulle tämä nimenomaan on laihdutuskuuri. Normaalin syömisen kyllä osaan ihan automaattisesti ilman, että tarvitsee sitä vahdata. Siitä kertonee ihan riittävästi tuo, että taukojenkaan aikana ei paino ole noussut.

Toki olen aikanani lihonnut, siitä ei pääse mihinkään. Mutta se onkin sitten jo oma tarinansa...lääkekuuri toi ensimmäiset 20kg vajaassa kahdessa kuukaudessa ja masennus (parhaimmillaan oli jo suunnitelmat selvät siitä, millä tapan itseni, joten eipä paljoa kiinnostanut itsestään huolta pitäminen). Eli siis toki liika syöminen on tuossakin ollut osaltaan syynä, mutta vaikutuksensa ollut myös näillä muilla asioilla. Mutta näin "normaalitilanteessa" ja terveenä en ole koskaan lihonut.

Ei sen nyt noin vaikea pitäisi olla uskoa, että jokaisella omat keinonsa...ei kai se sinun ryppyreikääsi pitäisi kutitella, jos minä onnistun omalla tavallani ilman nipotusta ja saan vielä pysyvät tuloksetkin aikaiseksi?

Vierailija
22/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvalla syötöllä tätä spämmäämistä sitten, ei onnistunut vieläkään. :D Kelvatkoon tuollaisena. ;>

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä juuri mitään kamalampaa kuin nuo simpukkasuklaat. Etoo ajatuskin moisista, yach....

Ylipäätään mikään makea ei kiehdo ja oikeasti ihmettelen ihmisiä, jotka HIMOITSEVAT karkkia tmv. En ymmärrä.

Mulle on suuri nautinto syödä esim. ruispuuroa voisilmällä tai pastaa isolla juustolla. Ne on minun tragediani :)

Vierailija
24/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä se on juuri se syy, että ei ole tarvinnut ikinä laihduttaa, eikä pitää tipattomia tammikuita.

Jos olet päässyt lihomaan jossain vaiheessa, opettelet ymmärtämään, että ei ole ns. yöllisiä pizzarepsahduksia ja rentoa laihduttamista ja suklaarepsahduksia. tällä menolla vain laihdut ja lihot kohta takaisin kaiken.

No voi surku, täytynee sitten vain totuttautua siihen ajatukseen, että kilot tulevat kohta takaisin korkojen kanssa. :DDD Tosin edelleen tarvitsisin ihan oikeat perustelut siihen, miksi joudun tuota odottamaan. Katsotaanpas...olen laihduttanut nuo 38kg aika tarkkaan 2 vuodessa ja yhdeksässä kuukaudessa ja karkeasti arvioiden itse laihdutukseen on mennyt noin puolitoista vuotta. Loput reilu vuosi on kertynyt sitten erinäisistä kiinnostuksen/ajan/minkämilloinkin puutteen vuoksi tulleista tauoista...tällöin olen vain syönyt ihan normaalisti kulutuksen mukaan enkä miettinyt yhtään sen kummemmin tuleeko tai lähteekö tällä ruokavaliolla kiloja, kun tarkoitus on nimenomaan ollut olla miettimättä sitä..ja kappas, kiloakaan ei ole tullut takaisin.

Seuratkaapa ihmisiä, jotka ovat olleet aina hoikkia. He liikkuvat ja syövät normaalisti. Ei kännisiä pizzarepsahduksia yms. repsahduksia.[/] Seuraavaksi varmasti kerrot minulle, että miksi niissä baareissa ja pilkun jälkeisissä pizzeria-/grillijonoissa kuitenkin näkyy myös niitä humalaisia hoikkia ihmisiä ruokaa hakemassa? Elleivät nämä kaikki sitten ole narkkareita ja ruoat menevät naapurin känniselle läskiperseelle, joka pyysi tuomaan ruokaa tullessaan. Sekin toki on mahdollista ;) Tai miksi näitä samoja hoikkia näkyy esimerkiksi kauppojen herkkuhyllyillä tms. aijaijai, ei pitäisi kantaa sille naapurin läskiperseelle sitä karamellia, kun sillä on muutenkin niitä paino-ongelmia. ;D

On ymmärrettävä se, että kun syö vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu ja ei ole olemassa laihdutuskuureja jos meinaat olla koko elämäsi hoikka.

Minulle tämä nimenomaan on laihdutuskuuri. Normaalin syömisen kyllä osaan ihan automaattisesti ilman, että tarvitsee sitä vahdata. Siitä kertonee ihan riittävästi tuo, että taukojenkaan aikana ei paino ole noussut. Toki olen aikanani lihonnut, siitä ei pääse mihinkään. Mutta se onkin sitten jo oma tarinansa...lääkekuuri toi ensimmäiset 20kg vajaassa kahdessa kuukaudessa ja masennus (parhaimmillaan oli jo suunnitelmat selvät siitä, millä tapan itseni, joten eipä paljoa kiinnostanut itsestään huolta pitäminen). Eli siis toki liika syöminen on tuossakin ollut osaltaan syynä, mutta vaikutuksensa ollut myös näillä muilla asioilla. Mutta näin "normaalitilanteessa" ja terveenä en ole koskaan lihonut. Ei sen nyt noin vaikea pitäisi olla uskoa, että jokaisella omat keinonsa...ei kai se sinun ryppyreikääsi pitäisi kutitella, jos minä onnistun omalla tavallani ilman nipotusta ja saan vielä pysyvät tuloksetkin aikaiseksi?

Vierailija
25/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä 50kg pikaisesti laihduttaneet repsahtelijat eivät voi uskoa, että kaikki eivät himoa suklaata tai halua kekkuloida kapakoissa kännissä ja vetää yöllä jotain rasvaisia makkaroita ja ranskiksia naamaansa.

En yhtään ihmettele, että he ovat olleet lihavia jos se heille on ollut normaalielämää, mikä nautinnolla sallitaan sitten repsahduksina mahdollisimman usein.

Yök, miettikääpä jotain känniääliömammaa sönkkäämässä grillillä ja tunkemassa rasvaisia makkaroita naamaansa sinapit rinnuksilla. Mahtaa olla ihanaa päästä normaalitapoihinsa välillä aina repsahtamaan. Yök.

Mä en tiedä juuri mitään kamalampaa kuin nuo simpukkasuklaat. Etoo ajatuskin moisista, yach.... Ylipäätään mikään makea ei kiehdo ja oikeasti ihmettelen ihmisiä, jotka HIMOITSEVAT karkkia tmv. En ymmärrä. Mulle on suuri nautinto syödä esim. ruispuuroa voisilmällä tai pastaa isolla juustolla. Ne on minun tragediani :)

Vierailija
26/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia (hih, yhtä hyvä tekosyy kuin ne raskaat luut) lihonut kun en ole ryypännyt ja örveltänyt. Useastihan alkoholin suurkuluttajat potevat masennusta, sillä alkoholin suurkulutus vähentää serotoiinin tuotantoa.

Vierailija
27/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti nuo lainaukset nyt menevät vähän paremmin, kun niitä piti kahdestakin eri viestistä saada. :P

Jaaha, av:n paskaporukka pistää "parastaan" :D

anteeksi, minä en roiku viikonloppuisin kapakoissa ja grillijonoissa.Mutta ehkä se on juuri se syy, että ei ole tarvinnut ikinä laihduttaa, eikä pitää tipattomia tammikuita.

Osasinkin jo arvella, että eihän sieltä mitään kunnon perustelua sitten tule ihmettelemiini asioihin, pelkkää nokkelaa (höhö...) piikkiä. Mutta eihän siinä...

Joo, en minäkään roiku joka viikonloppu. Ja btw, mistä sitten edes tiedät, että kapakoissa ja grillijonoissa ei näy kännisiä hoikkia/normaalipainoisia, jos et itse niissä roiku? Niin, et mistään, mutta minäpäs tiedän, että kyllä niitä viihteelläkäyviä löytyy ihan jokakokoista.

Ja siksi ehkä en ole masentunutkaan ja masennuslääkkeiden

takia (hih, yhtä hyvä tekosyy kuin ne raskaat luut) lihonut kun en ole ryypännyt ja örveltänyt. Useastihan alkoholin suurkuluttajat potevat masennusta, sillä alkoholin suurkulutus vähentää serotoiinin tuotantoa.

Eikä myöskään ollut masennuslääke, joka kilot toi. Ja ihan on lääkärinlausunto siitä, että painonnousu oli lääkkeistä johtuvaa. Ja onhan se nyt ihan järjelläkin pääteltävissä, että ei kukaan ihan sattumalta liho ~400g/vrk (kilot jaettuna päivillä niin tuon verran se suurinpiirtein oli) ihan vain syömällä ja ihan vain sattumalta sen jälkeen kun lääkekuuri alkoi. Toki ihan läskikiloja oli myös muutama, mutta se turvotus oli kyllä kohtuu jäätävä.

Ja miten tämä alkoholinkäyttö tässä nyt nousi suurimmaksi aiheeksi, myöskään masennus ei johtunut siitä, vaan siitä, etten osannut käsitellä minulle maailman rakkaimman ihmisen poislähtöä, sitten tein muutamat huonot valinnat, joilla koitin oloani helpottaa ja hupsista...sitten tipahdinkin kuiluun ja todella syvälle ja sieltä sitten muutaman vuoden itseäni lapioinkin ylös. Ja tänä päivänä olen ihan normaalisti elävä terve ihminen, joka on laihtunut melkein 40kg ilman mitään niuhotusta...joka taitaa tässä nyt eniten sitten ärsyttääkin. ;) Mutta hei, en tee sitä enää uudestaan, koska en myöskään meinannut kiloja lihota takaisin, vaikka sitä nyt täällä manataankin. ;D

Vierailija
28/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus repsahtaa tavallisiin syömätapoihinsa tässä kuurin aikana.

No toivottavasti nuo lainaukset nyt menevät vähän paremmin, kun niitä piti kahdestakin eri viestistä saada. :P Jaaha, av:n paskaporukka pistää "parastaan" :D

anteeksi, minä en roiku viikonloppuisin kapakoissa ja grillijonoissa.Mutta ehkä se on juuri se syy, että ei ole tarvinnut ikinä laihduttaa, eikä pitää tipattomia tammikuita.

Osasinkin jo arvella, että eihän sieltä mitään kunnon perustelua sitten tule ihmettelemiini asioihin, pelkkää nokkelaa (höhö...) piikkiä. Mutta eihän siinä... Joo, en minäkään roiku joka viikonloppu. Ja btw, mistä sitten edes tiedät, että kapakoissa ja grillijonoissa ei näy kännisiä hoikkia/normaalipainoisia, jos et itse niissä roiku? Niin, et mistään, mutta minäpäs tiedän, että kyllä niitä viihteelläkäyviä löytyy ihan jokakokoista.

Ja siksi ehkä en ole masentunutkaan ja masennuslääkkeiden takia (hih, yhtä hyvä tekosyy kuin ne raskaat luut) lihonut kun en ole ryypännyt ja örveltänyt. Useastihan alkoholin suurkuluttajat potevat masennusta, sillä alkoholin suurkulutus vähentää serotoiinin tuotantoa.

Eikä myöskään ollut masennuslääke, joka kilot toi. Ja ihan on lääkärinlausunto siitä, että painonnousu oli lääkkeistä johtuvaa. Ja onhan se nyt ihan järjelläkin pääteltävissä, että ei kukaan ihan sattumalta liho ~400g/vrk (kilot jaettuna päivillä niin tuon verran se suurinpiirtein oli) ihan vain syömällä ja ihan vain sattumalta sen jälkeen kun lääkekuuri alkoi. Toki ihan läskikiloja oli myös muutama, mutta se turvotus oli kyllä kohtuu jäätävä. Ja miten tämä alkoholinkäyttö tässä nyt nousi suurimmaksi aiheeksi, myöskään masennus ei johtunut siitä, vaan siitä, etten osannut käsitellä minulle maailman rakkaimman ihmisen poislähtöä, sitten tein muutamat huonot valinnat, joilla koitin oloani helpottaa ja hupsista...sitten tipahdinkin kuiluun ja todella syvälle ja sieltä sitten muutaman vuoden itseäni lapioinkin ylös. Ja tänä päivänä olen ihan normaalisti elävä terve ihminen, joka on laihtunut melkein 40kg ilman mitään niuhotusta...joka taitaa tässä nyt eniten sitten ärsyttääkin. ;) Mutta hei, en tee sitä enää uudestaan, koska en myöskään meinannut kiloja lihota takaisin, vaikka sitä nyt täällä manataankin. ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan