Canada Goose Expedition Parka takki.
Onko kokemuksia Canada Goose Expedition Parka takista?
http://www.trekki.fi/product/1943/canada-goose-expedition-parka
Onko lämmin ja muutenkin hyvä takki?
Kiitos.
Kommentit (55)
Eivät halua mitenkään tukea turkistarhausta. Tämä lukee takissa kiinni olevissa lapuissa.
En kehtaisi kulkea kun lukee käsivarressa tuollainen typerä brändinimi
Miten erottaa aidon takin feikki takista.
Jos kummankin hinta on sama niin mistä tietää onko aito cg takki vai feikki kun kummatkin näyttää täsmälleen samalta?
ja pienen käytön jälkeen ulkonäöstäkin. Feikissä alkaa rispata sieltä ja purkautua täältä.
Tänään tuli tuo takki ostettua.
Ei se silmiä hivele mutta ei sen väliä, pääasia on että tarkenee.
On muuten todella vankan tuntuinen takki.
T: ap.
Toin jo kolme vuotta sitten koko perheelle Kiinan markkinoilta "Canada Gooset" a 30 e. Hyvin on pärjätty niilläkin. Samoin toin uggeja a 25 e pari.
Aatelkaa mikä säästö!
Tänään tuli tuo takki ostettua.
Ei se silmiä hivele mutta ei sen väliä, pääasia on että tarkenee.
On muuten todella vankan tuntuinen takki.
T: ap.
Mulla on, ja tykkään! Ostin viime talvena. Ainoa miinus on se, että kun karvaa ei saa irti, eli on kiinteä, joka pesetys maksaa n. 50€. Juuri nimittäin käytin taas omani pesulassa.
On varmasti lämmin, mut jos hommaisin itelle tuon niin repisin kyllä ton merkin pois.. En haluu et kukaan luulis et oon merkin takia hommannu.. :) Nykyään tosi monella on tuollainen. Statustakki, aattelen ma.
On minullakin kyllä lämmin untuvatakki nyt, ei oo tarvinut palella koko talvena. Ja maksoi alessa 90 euroa.
Ebayn kautta kiinasta. Tosin voivat olla ihan lämpimiäkin, untuvaa kun ovat. Merkit irrottaisin aidostakin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tietenkin miesten malli, ostin viime talvena partioaitasta. Erinomainen takki, leikkaukset, yksityiskohdat, ompeleiden laatu huippuluokkaa. Paras yksittäinen osa takkia ehkä tuo huppu, pakkasta saa olla vaikka miljoona astetta ja pipoa et tarvi korville kun nostat tuon hupun oikeaan asentoon. Tuuli ei mene takista läpi, ei vesi eikä lumi. Erinomaiset taskut - silkkaa laatukamaa. Yksikään vastaantullut talvitakki ei pärjää tälle. Lisähuomiona se, että takki on ainakin minun päälläni mukava käyttää jo näillä keleillä (-5 astetta?), joten en itse koe sitä kuumaksikaan vaikkei pakkasta paljoa oliskaan.
Osta pois jos oikean koon löydät (huom. koot melko reiluja!)
Minullakin on Canada goose takki, jonka ostin 2 vuotta sitten Partioaitasta. On lämmin ja ei olisi pipoa tarvinnut viime tammikuun -30 asteen pakkasissa. Minulla Snow Mantra. Olisin kommentoinut lähes samalla tavoin, kun edellinenkin.
Takki on kallis, mutta jos suhteuttaa laatun, sekä siihen, että on Kanadassa tehty niin yllättävän vähän joutuu merkistä maksamaan.
Eikös tuo ole eläintenkidutus takki? Untuvat revitään elävältä linnulta ja annetaan kasvaa takaisin kunnes sama toistuu. Lintu menee shokkiin repiessä.
Karvahuppu saatiin taas kai kojooteista tai jostain, ja ne ovat menneet niihin ansoihin ja odottavat hyvässä
lykyssä monta päivää ennenkuin metsästäjät tulevat ja ampuvat kuoliaaksi. Joskus kojootti kuolee nälkään ja janoon ennenkuin metsästäjä saapuu.
karvareunus on villikojootista ja metsästämällä saalistettua. :D