Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Canada Goose Expedition Parka takki.

Vierailija
11.02.2012 |

Onko kokemuksia Canada Goose Expedition Parka takista?

http://www.trekki.fi/product/1943/canada-goose-expedition-parka

Onko lämmin ja muutenkin hyvä takki?

Kiitos.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi noin paljoa rumasta takista. Muuten varmaan hyvä

Vierailija
22/55 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka sopii omaan tyyliin, ei tuollainen metsämiehen takki. Mikä siinä on että kun joku lyö itsensä läpi, ei ole mitään väliä sillä miltä se näyttää? Tuo takki+ Uggsit, voisiko olla mitään rumempaa naisen yllä?

T:esteetikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tietenkin miesten malli, ostin viime talvena partioaitasta. Erinomainen takki, leikkaukset, yksityiskohdat, ompeleiden laatu huippuluokkaa. Paras yksittäinen osa takkia ehkä tuo huppu, pakkasta saa olla vaikka miljoona astetta ja pipoa et tarvi korville kun nostat tuon hupun oikeaan asentoon. Tuuli ei mene takista läpi, ei vesi eikä lumi. Erinomaiset taskut - silkkaa laatukamaa. Yksikään vastaantullut talvitakki ei pärjää tälle. Lisähuomiona se, että takki on ainakin minun päälläni mukava käyttää jo näillä keleillä (-5 astetta?), joten en itse koe sitä kuumaksikaan vaikkei pakkasta paljoa oliskaan.

Osta pois jos oikean koon löydät (huom. koot melko reiluja!)

Vierailija
24/55 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteesta kertoo paljon sen joutuminen todellisen vaatepiratismin kohteeksi - ei voi olla huono versio! Itse erotan jo 10m päästä kun nään feikin.

Vierailija
25/55 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tietenkin miesten malli, ostin viime talvena partioaitasta. Erinomainen takki, leikkaukset, yksityiskohdat, ompeleiden laatu huippuluokkaa. Paras yksittäinen osa takkia ehkä tuo huppu, pakkasta saa olla vaikka miljoona astetta ja pipoa et tarvi korville kun nostat tuon hupun oikeaan asentoon. Tuuli ei mene takista läpi, ei vesi eikä lumi. Erinomaiset taskut - silkkaa laatukamaa. Yksikään vastaantullut talvitakki ei pärjää tälle. Lisähuomiona se, että takki on ainakin minun päälläni mukava käyttää jo näillä keleillä (-5 astetta?), joten en itse koe sitä kuumaksikaan vaikkei pakkasta paljoa oliskaan.

Osta pois jos oikean koon löydät (huom. koot melko reiluja!)

Kiitos ansiokkaasta vastauksesta.

Itseasiassa mulla on tuo takki jo, ja ostettu samasta paikasta josta kerroit itse takkisi ostaneesi.

Silti kiinnostaa tietää mistä erottaa aidon feikistä, siihen vastasit,

Ensimmäisestä sekunnista lähtien tuli selväksi, että nyt on joutunut tekemisiin todella laadukkaan tuotteen kanssa.

Takki suorastaan huokuu laadukkuutta.

Takki ei ole pilattu ainakaan liian pienellä hupulla, ei. Se on tosi ISO.

Nyt odotetaan ankaria pakkasia jotta pääsee kokeilemaan takin pakkaskestävyyttä.

Olen todella tyytyväinen takin ostamiseen.

Paras ostos ikinä.

Vierailija
26/55 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vastaavanlaisen, jokseenkin naisellisemman, kaksi vuotta sitten. Tämä on siis kolmas talveni, kun pidän sitä. Takki on todella lämmin ja pehmeä. Oli aivan ihana viedä lasta ulos nukkumaan, kun ei tarvinut kuin takki ja hanskat, sillä huppu päässä ei tarvitse pipoa eikä kaulaliinaakaan. Eli tosi hyvä ja nopeasti pääsee pihalle!

Mieheni takki on hiukan jäykempi ja jos autolla liikkuu niin hankala. Mutta suosittelen ehdottomasti! Hinnalle on selvästikin syynsä.

Vierailija
27/55 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnalle on selvästikin syynsä.

Vierailija
28/55 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kaikki jäykästä kankaasta tehdyt vaatteet

Vierailija
29/55 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vankan tuntuista kangasta, mutta ei haittaa.

Vierailija
30/55 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vankan tuntuista kangasta, mutta ei haittaa.

juuri sitä tarkoitin että haittaa

Vierailija
31/55 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän on jo useampi vuosi, kun gg-takit oli muodissa. Ja on tosiaan pissis-takki omasta mielestä. Tukholmassa niitä oli kirjaimellisesti jokaikisellä teinillä (Niillä joilla ei ollut varaa ostaa, hankkivat omansa muilla keinoin.)

Vierailija
32/55 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuollainen rotsi on, vaikken pissus olekkaan vai mikä se oli.

Järkyttävän laadukas loimi se on.

Vierailija
33/55 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pieni paja, joka niitä tekee ja sen takia ne on kaikkialta loppu, kun kysyntä ylittää tarjonnan. Haukkujat ovat kateellisia.

Vierailija
34/55 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pieni paja, joka niitä tekee ja sen takia ne on kaikkialta loppu, kun kysyntä ylittää tarjonnan. Haukkujat ovat kateellisia.

Mun mielestä se on ruma, tavallisen näköinen ulkotakki. Ja aivan järkyttävän hintainen!! Aina kun näen tuon takin niin mua alkaa hymyilyttää...koska täällä pk-seudulla just ne pissikset käyttää kyseistä takkia. Merkin takia sitä ostetaan. Olin järkyttynyt kun kuulin mitä tuo takki maksaa!!!! Ikinä en maksaisi jostain ulkotakista sitä summaa!!

Vierailija
35/55 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2012 klo 19:41"]

Mun mielestä se on ruma, tavallisen näköinen ulkotakki. Ja aivan järkyttävän hintainen!! Aina kun näen tuon takin niin mua alkaa hymyilyttää...koska täällä pk-seudulla just ne pissikset käyttää kyseistä takkia. Merkin takia sitä ostetaan. Olin järkyttynyt kun kuulin mitä tuo takki maksaa!!!! Ikinä en maksaisi jostain ulkotakista sitä summaa!!

sinähän saat kävellä vaikka mummon vanha eteismatto päälläsi jos haluat. se takki maksaa siitä syystä, että se on aivan helvetin laadukas, eikä mikään anttilan tekohöyhenloimi. itse olen keskiluokkainen perustyöläinen jolle tuo hinta on todella kova! mutta. kun tämän tuotteen kerran ostaa, se kestää helposti kymmenen vuotta. ja jos niillä pisuliisoilla on näitä takkeja, kuten täällä moni epätoivoisesti voivottelee, niin ei voi kun onnitella rikkaista vanhemmista. henkilökohtisesti minulle on aivan vitun sama, onko jollain muulla kyseinen takki myös päällään vai ei. eipä tule tytöille virtsatieinfektioita ja yhteiskunta säästää terveydenhuoltokustannuksissa. vaitoehtoisesti sitä tyhmänä ostelee parin vuoden välein ties mitä paskakolttuja vain huomatakseen, että niin se kulahti käyttökelvottomaksi tämäkin paska. minusta on vain todella mukavaa mennä talvi toisensa jälkeen ulos (kovimmillakin pakkasella) nauttimaan ulkoilusta ilman, että palelee. ikinä. ja asun siellä päin suomea missä ihan oikeasti on kylmä.

Vierailija
36/55 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2012 klo 17:28"]edelleen hyvä ja toimiva, mutta joo harmittaa että nykyisin kaikilla pissiksillä on sama. nooh, ens talvena käyttävät jotain muuta.
[/quote]

Suurin osa on feikkejä, mitkä on tehty näyttämään Canada Gooselta, sama mallia ja hihaan lätkästy samantyylinen merkki, että kaukaa näyttäis Goosen takilta

Vierailija
37/55 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on trillium ja ei mitään pahaa sanottava ja myös kaikki tutut joilla goose on ovat vain kehuneet. Aiemmin palelin aina talvisin mutta en enään :)

Vierailija
38/55 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat kannattaa turkistarhausta niin mikäs siinä.

On varmasti lämmin ja laadukas, mutta kun kävin kattomassa partioaitassa niitä, niin en tykännyt. Hinta on kova ja takki laatikkomallinen. Turkiksia en halua kannattaa myöskään...lisäksi noita näkee jatkuvasti pissiksillä.

Vierailija
39/55 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin itse kuitenkin Joutsenen vastaavan, koska se on suomalainen.

Vierailija
40/55 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäristä kahdella on sellaiset ja tarkenee vaikka naparetkellä.