Kaverin 40-vuotis lahjan hinta?
Eli miten kalliin lahjan ostatte per pariskunta? Lahjakortti, jokin koriste-esine vai olisko peräti joku summa tilille hyvä idea? Kaveri järjestää juhlat.
Kommentit (20)
mielestä.
Jos menee kotiin kaffeelle, silloin veisin pariskuntana n. 50 euron lahjan, jos juhlat muualla & ruokailu, niin. 100e.
Me olemme ostaneet mm. tällaisia lahjoja 40veelle
Dom Perignon pullo (läheinen ystävä)
Yllätysmenu Sassosta kahdelle
4 kpl samppanjalaseja (sankarin keräämää)
mut toi ravintola-illallinen kuulosti hyvältä.
sain aika kalliitakin lahjoja, vaikka olin olevinaan esittänyt pyynnön lahjattomista juhlista.
Siis pariskuntia ja pieniä porukoita, lahjojen arvot 60-100 euroa. Olivat lahjakortteja lähinnä.
Itse pitäisin kohtuullisena jotain 20-30 euron juttua pariskunnalta, jos jotain on vietävä. Ei kai kukaan lahjojen takia synttäreitä pidä, vaan haluaa koota ystävät yhteen!
Mun tutun tuttu pitää juhlat ja laittoi kutsuun tilinumeronsa kuullema ;-). Onko noloo?
hintahaarukassa 6e-500e (pienin kummitytöltä ja kallein mieheltä). Yksi kaveriporukka oli kerännyt rahaa ja ostanut korun ja loput lahjakorttina 80e. Juhlat olivat "vain" kotona mutta olin tehnyt suolaiset, makeat ja tarjolla boolia ja punaviinit n. 30 hengelle.
että per nenä siitä tuli varmaan joku 5 euroa.
ja kaikki aineettomat lahjat ovat mielestäni parhaita. Mm. yksi ystävistäni pitää juhlissa puheen, mitä odotan kovin.
Itse en kaipaa ainakaan enää yhtään mitään lisää kotiini. Kaikkea on ja asuntolainakin on jo maksettu.
Kutsun ystävät kasaan ihan siitä ilosta, että saamme juhlia keskenämme hyvässä seurassa (ja ilman lapsia).
Minulla myös juhlat ravintolassa, ruokaa ja jonkun verran myös juomaa.
että jollain oli tilinumero.Todella noloo. En oo aikasemmin törmännyt. Huh, kuinka ahne voi ihminen olla?
Taas ekana tuli tuo ajatus, että lahjan pitäisi olla vähintään samanarvoinen kuin juhlat. Ei se niin mene.
Me vietäisiin varmaan se sampoanjapullo, hintaa noin 40 euroa ja siihen vaikka suklaata.
Satanen pariskunnalta kuulostaa todella ylimitoitetulta ja varmasti tulee vaivaannuttava fiilis.
mut toi ravintola-illallinen kuulosti hyvältä.
siis kahdelle
jotka rahastaa omilla juhlillaan, tilinumero... Jos tilinumeron haluaa laittaa, niin laittaisi edes jonkun hyväntekeväisyysjärjestön, mutta että oikein oma. Itse veisin varmaan jonkun 20-30 egen lahjan tai sitten joku kiva kimppalahja.
on ehdottomasti liikaa pariskunnalta. Ehkä sitten jos kolme pariskuntaa ostaa yhteislahjan, voi olla sopiva.
Mielestäni joku 30-40 euroa on sopivan hintainen lahja pariskunnalta.
on ehdottomasti liikaa pariskunnalta. Ehkä sitten jos kolme pariskuntaa ostaa yhteislahjan, voi olla sopiva. Mielestäni joku 30-40 euroa on sopivan hintainen lahja pariskunnalta.
liput oopperaan/ teatteriin/ keikalle tms.
Luin jostakin tutkimuksen, etta parhaiten lahjan saajalle jaavat mieleen sellaiset lahjat, jotka eivat ole esineita vaan jonkinlaisia kokemuksia.
kirjan ja sampanjan.
Mielestäni ihan ok. Ja yksin menin, koska bileet oli vain naisille.
ahneutena. Onhan se niin, että jos juhliin kutsutaan niin sinne on tapana viedä lahja. Ja sehän on kaikkia helpottava ratkaisu jos kutsussa on tilinumero. Ei tarvitse juhlittavan kärsiä mistään turhasta sälästä eikä vieraiden miettiä erikseen että mitä ihmettä sinne veisi... Mun mielestä tilinumero kutsussa on siis paras mahdollinen!
T.kohta 40 v!
On eri asia,jos juhlakalu kerää jotain krääsää,mutta ne tavarat on hirvityksiä,suoraan menee kirppikselle
ja siellä on itse toteutettu tarjoilu.