Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ärsyttävimmät käytöstavat Facebookissa! Aloitan:

Vierailija
10.02.2012 |

- Raportoidaan julkisesti liian henkilökohtaisia asioita, kuten sydänsuruja tai seksielämää

- Kirjoitetaan kantaaottavia tilapäivityksiä esim. politiikasta tai uskonnosta, ja sitten hyväksytään vain omaa mielipidettä myötäilevät kommentit, muut poistetaan

- Kirjoitellaan epämääräisesti, vihjailevasti asioista eikä paljastateta mistä on kyse

Ai että kun tekisi mieli poistaa muutama "kaveri" em. perustein.

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityiskohtaiset raportoinnit elämästä tyyliin "Aamulla pyörällä toiselle puolelle kaupunkia kouluun, lounasta ihanan kaverin kanssa *pus*, iltapäivällä vielä töihin ja oli puuduttavaa kun kävi vain pari asiakasta *argh*. Nyt vähän siideriä ja ihana elokuva murun kanssa *pus*. Aikaisin kuitenkin nukkumaan, huomenna kiire päivä kun pitää käydä kaupoilla *jee*"

Tää siis täysin muuteltu viesti mutta tämän sorttiset ärsyttää ihan hirveesti!

Ja epämääräiset "enpäs kerro enempää" päivitykset ärsyttää myös kuten esim. "Enää pari päivää niin..."

Vierailija
2/118 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ehdoton ykkönen joka helvetin päivä. Mulla on yks kaveri joka ottaa joka kerta kuvan kahvikupistaan kun käy sen kanssa kahvilla ja laittaa siinä samalla fb:in. Toinen kaveri laittaa joka vitun päivä kuvan päivällisestään. Kolmas laittaa kuvia leipomuksistaan.

Ketä VOI kiinnostaa toisten syömiset niin paljon että haluaisi niitä nähdä????????????????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit kommentoidaan vielä et kyl sä tiedät ja laitoin sulle viestiä jne...että tietyille kerrotaan mistä kyse ja muut saa olla tietämättä.Mitä järkeä sit edes päivittää kun ei voi kunnolla kertoa.Pitäis sit omana tietona.

Vierailija
4/118 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleni poistua koko FB:sta tuon presidenttikisan vuoksi!!

Vierailija
5/118 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai se, ettei ainakaan seinältä näe mitään. Se, ettei viesteihin vastata. Se, ettei kysymyksiin vastata.

Vierailija
6/118 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se sydänten käyttö on revennyt ihan käsistä! Yksikin kaveri ei saa mitään laitettua fb:iin ilman kolmea sydäntä...

Ja leipomus+tein itse nämäkin rääsyt lapselleni-kuvat ärsyttää!! Ja kuvissahan pitää olla tietty selostus että tein tämänkin haalarin ihan vaan vasemmalla kädellä ja tämmöinen tekelehän tästä nyt tuli ja sitten kommentteina on "ihana" x 100 ja niitä hiton sydämiä!

Vierailija
7/118 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka minua ei haittaa poliittiset ja uskonnolliset mielipiteet, mutta siten pitää kyllä kestää ne muidenkin kirjoitukset siellä sivuilla.

Noiden lisäksi ärsyttää suunnattomasti sellaiset jotka kerjäävät kehuja elämästään. Eräskin nainen hehkuttelee lähestulkoon jokaisessa päivityksessä omaisuuttaan, lapsiaan, miestään, elämäänsä, ihan mitä vaan millä saa mahdollisimman paljon tykkäyksiä ja hehkutuksia sivuilleen. Se alkaa vaan olemaan aika läpinäkyvää ja siitä huomaa, että se ei ole lainkaan aitoa. Kuka jaksaa kirjoittaa joka helvetin päivä talosta mitä on rakennuttamassa ja puhua vielä rakentamisesta vaikka tontille lyödään talopaketti. Kyllä on ollut naurussa pitelemistä, Jokainen hemmetin vaihe on pitänyt filmata kameralle ja päivitys "meidän OMAkotitalo maalattiin tänään" "meidän OMAkotitalo on kyllä kaunis" "on niin ihanaa asua OMAkotitalossa" Ei helvetti oikeesti :D

Vierailija
8/118 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai pari olen tämmöisen huomannut ja olen poistanut sitten kavereista.

Miehen siskoa en kehtaa kavereista poistaa, mutta hän on seinänsä multa piilottanut. Kuitenkin äitinsä kertoi mulle kuinka mieheni sisko oli näyttänyt mun seinältä kuvia heille ja kuulemma aina kertoo mitä meille kuuluu "kun näkee sieltä netistä". Eli kyttää kuitenkin meitä.

Vierailija
9/118 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käy jeesustelemassa jutuissa, joissa muut kertovat olevansa vaikka krapulassa tai kuinka kivaa oli taas baarissa.

Vierailija
10/118 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli.... Jotkut paatokselliset kommentit oli ihan hurjia. Jotenkin uskonnollisen oloisia, ja kyse oli kuitenkin vain presidentinvaaleista.

Ja totta, vihjailut ärsyttävät, se on sellaista seurassa kuiskailua, ja ihmisestä tulee lapsellinen vaikutelma.

Vierailija
11/118 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki on niin ihanaa ja sydämiä kaikki päivitykset täynnä. Jotkut pariskunnat myös viestittelee FB:n kautta tyyliin: Ihanaa hääpäivää maailman rakkaimmalle ja kauneimmalle. Ja toinen vastaa: Olet myös maailman ihanin ja pusi pusi hali hali...

Vierailija
12/118 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeastaan ole mikään ärsyttänyt kavereiden kommenteissa.

Vierailija
13/118 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissa rehvastellaan jollain, esim. sillä, että on lapsia, on rahaa tai että lapsesta huolimatta on omaa aikaa.

Vierailija
14/118 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ehdoton ykkönen joka helvetin päivä. Mulla on yks kaveri joka ottaa joka kerta kuvan kahvikupistaan kun käy sen kanssa kahvilla ja laittaa siinä samalla fb:in. Toinen kaveri laittaa joka vitun päivä kuvan päivällisestään. Kolmas laittaa kuvia leipomuksistaan.

Ketä VOI kiinnostaa toisten syömiset niin paljon että haluaisi niitä nähdä????????????????

Mulla on myös yksi fb-kaveri, jonka kuvakokoelmista löytyy paljon ruokakuvia. Hän kävi hiljattain Pariisissa häämatkalla ja sai otettua pienen kuvasarjan eräästä siellä nauttimastaan romanttisesta päivällsestä - alkusalaatista aina jälkiruokaan asti. Ruoat näytettiin syömättöminä ja syötyinä (tai oikeammin maistettuina) versioina... :))

Oletettavasti olen tippunut ajan kelkasta, sillä ilmeisesti kyseessä on - tykkäämisistä päätellen - ihan vakavasti otettava trendi.

Täytyisköhän mun alkaa kuvaamaan kotiruokiani myös...harmi, kun en älynnyt tätä tänään päivällispöydässä, vaikka kamera oli ihan just melkein vieressä... Noh, huomenna on uusi päivä! =D

Vierailija
15/118 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ennen töihin menoa aamupumppi. Ihana aloitus päivälle nyt energiaa riittää! Ihanat duunikaverit osasivat taas yllättää ja kannustaa. Mulla on maailman paras duuni ja duunikaverit! Olette kaikki ihania! Taas paljon uutta opittavaa ja muistettavaa. Toivottavasti en sotke mitään tärkeää, antakaa jo valmiiksi anteeksi! Koska on perjantai aion palkita itseni lasillisella punaviiniä.

.... voi vittu sanon minä

Vierailija
16/118 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ennen töihin menoa aamupumppi. Ihana aloitus päivälle nyt energiaa riittää! Ihanat duunikaverit osasivat taas yllättää ja kannustaa. Mulla on maailman paras duuni ja duunikaverit! Olette kaikki ihania! Taas paljon uutta opittavaa ja muistettavaa. Toivottavasti en sotke mitään tärkeää, antakaa jo valmiiksi anteeksi! Koska on perjantai aion palkita itseni lasillisella punaviiniä.

Vierailija
17/118 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanantai: Oi onpa ihana ilma, tänään ulkoillaan lasten kanssa ja jos illalla leipois jotain hyvää kun on ne synttäritkin kuukauden päästä tulossa :)))

tiistai: Aika hyvä ulkoilu keli! Sitten kelpaa loppu päivä tehdä kotihommia.

keskiviikko: Oltiin 4 tuntia ulkoilemassa, ihana olo (sydämmiä tietysti tähän monta). Nyt leivotaan lasten kanssa pullaa pakkaseen.

torstai: Jos sitä tänään vaikka lähtisi poikien kanssa ulkoilemaan kun on vielä alle 20 pakkastakin.

perjantai: Mittari näyttää -28 mutta päätettiin uhmata pakkasia ja käydä vähän ulkoilemassa. Olisko hyviä kakkuvinkkejä mitä vois leipoa 5 veeen synttäreille?

lauantai: koko päiväksi pulkkamäkeen ulkoilemaan, itsetehtyjä muffinsseja eväänä :)))

sunnuntai: Aurinko paistaa upeasti, kunhan on sämpylät tulleet uunista niin lähdetään ulkoilemaan

jne..viikosta toiseen

Vierailija
18/118 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin. :DDDDDDDDD Nää on rasittavia...

Ja ystävien tapaamista kyllä kanssa kuuluu mainostaa, mielellään etukäteenkin mutta ainakin jälkikäteen kuuluu kiittää julkisesti jokaisesta tapaamisesta ja muistuttaa, miten ihania kaikki ovat.

Kiirettä on myös hyvä mainostaa, mutta sellaisella elämänmakuisella tavalla. Sellaisella, että kaikki varmasti ymmärtävät että elämä on täynnä kaikkea mahtavaa ja ihanaa, hyvä kun nukkumaan ehtii.

Ja sitä kans kannattaa aina mainostaa, jos syö jotain "hienoa" kuten sushia.

Gradun, lisurin tai väitöskirjan tekemisestä kannattaa myös aina kertoa, sillä se muistuttaa yleisöä siitä miten korkeasti koulutettu ja menestynyt oletkaan.

Vierailija
19/118 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-haukkuu koko ajan miestään (mies ei ole Fb:ssä)

-haukkuu miehen lapsia

-kehuu omia lapsiaan

-haukkuu huonoja kuskeja

tunnistaako kukaan? :)

Vierailija
20/118 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa jokaisen päivityksen sekaisin suomen, ruotsin ja englannin kielellä. Yleensä nämä päivitykset ovat hehkutusta ihanasta illanvietosta miesystävän kanssa, ja näihin tietysti miesystävä vastaa aina sydämin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi