Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pian 3v tyttö aloittaa pk:n

Vierailija
10.02.2012 |

pääsee samaan tarhaan ja ryhmään missä isommatkin olleet ja olen todella tyytyväinen. Ihania ihmisiä siellä :D ainoa ongelma on se kun tyttö ei vieläkään suostu kakkaamaan pyttyyn vain vaippaan. Hirveän taistelun kanssa pari kertaa tullut väkisin pyttyyn mutta hermostuttaa se miten pkssa tähän suhtaudutaan ja miten pngelma hoituu. Muuten tyttö on täysin päiväkuiva muta tuo kakkaaminen on ongelma jostain syystä. Muutama viikkoa vielä aikaa opetella asiaa mutta anopin hoidossa siitä ei tahdo tulla mitään :( anoppi ei halua kuulemma painostaa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa, että siitä kakkaamisesta painostamalla sen mukavampaa tulisi. Sinuna rentoutuisin ja antaisin tytön kakata rauhassa vaippaan, päiväkodissa ovat kyllä tottuneet kakkapyllyjäkin pesemään. Kaikki ajallaan - tyttö voi päiväkodissa huomata muiden esimerkistä, että kakata voi pottaan tai pönttöönkin. Sen sijaan jos itse stressaannut ja hermostut asiasta, aiheutat todennäköisesti vain sen, että lapsi ei todellakaan tee asioitaan muualle kuin vaippaan. Eli stressi pois ja lapsentahtisesti tässäkin asiassa! Mukavaa hoidon alkua :)

Vierailija
2/5 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kummasti lapset katsoo mallia muilta samanikäsiltä ja mahdollisesti tämä helpottaa lasta alkamaan kakkaamaan pottaan?

Ei siitä todellakaan kannata alkaa tappelemaan! Alkaa pahimmassa tapauksessa panttaamaan kokonaan kakkaa ja siitä tulee lapselle suoli sairaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 2 veen kanssa sama. Luulen että sorruin siihen painostukseen. Muuten oli täysin kuiva. Päiväkoti ehdotti niin, että ilman vaippoja kun on kerta kuiva.

Hän kakkasi varmaan 3 kk pikkuhousuun. Pidätteli niitä päivähoidossa ja kakka tuli sitten illansuussa kotona vaikka aiemmin oli tehnyt aamupäivällä.

Yhtäkkiä sitten alkoi tekemään kakat pottaan.

Mun mielestä toi oli ihan ok, koska mieluummin nyt yhdet kakat housussa kuin koko ajan vaippa.

Vierailija
4/5 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin muka oppii ellei koskaan kukaan opeta?

Vierailija
5/5 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö sai onnistuneesta pottakakasta aina yhden prinsessakortin korttipakasta. Himoitsi niitä kovasti.

Pojat sai pikkuautoja palkinnoksi. Ja alkoi sujua muutamassa päivässä.