Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperon yh ja 81 opintopistettä lukuvuonna. Kesällä gradu.

Vierailija
09.02.2012 |

Olen muuten äärettömän ylpeä itsestäni!! :)))

Olen kyllä koko ajan burn outin partaalla enkä uskalla hellittää hetkeksikään, mutta pahin alkaa olla ohitse! Nyt on pahimmat kurssit ja tentit ohi, loppu on pelkkää laskettelua :)

En olisi ikinä uskonut pystyväni tähän ja paljon se on vaatinutkin, hikeä, kyyneleitä, kahvia ja muumeja. Toivottavasti lapsi ei ole kovin traumatisoitunut telkkarin katselusta. Hoitopäivät ovat olleet pääsääntöisesti 8-16 tai vähemmän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuaineina matikka, biologia ja open opinnot. Yhteesä tulee noin 372 opintopistettäm tyhmä kun olen ollut niin olen lukenut biologiasta syventävät opinnot...

ap

Ps. laskin varmenteen ekakerralla väärin :D (taas)

Vierailija
2/4 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet syystäkin ylpeä. Minulla itselläni ryhti opintoihin löytyi vasta lasten myötä.

Nyt olen useamman lapsen yh, en totaali sentään, järjestelen työaikani miten parhaaksi näen ja koitan selvitä töistä. Ja väikkäristä :0 Burnoutia saa varoa koko ajan, välillä menee ihan yliväsyneeksi eikä saa nukuttua, mutta joten kuten selviän. Ja minäkin olen itsestäni ylpeä, vaikka turhautunutkin, kun tutkijan sielu haluaisi anostaa enemmän ja äidin sydän olla vain lasten kanssa.

Missä opiskelet, ap? Vertaistukea kaipaisin joskus :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen pienen lapsenhoidon ohessa. En tajua, miten siitä selvsin hengissä. Tsemppiä graduun, mulla puolessa välissä menossa....

Vierailija
4/4 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset vaan kaikille jotka tunnistaa :D

En ole opiskellut moneen vuoteen kunnolla, paitsi noi open opinnot tein tässä välissä ja oli aika rankkaa palata just koko tutkinnon vaikeimmille kursseille syksyllä kun ei muistanut MITÄÄN.

Pitäisi muistaa miljoona eri laskukaavaa, fysiikan lakia jne jne. Mutta selvisin ja sain vieläpä hyviä arvosanoja!! :))))

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi