Ero ja toisen vanhemman muutto 20.1, koska kerrotaan lapsille? 11 ja 9 vuotiaat
Kommentit (6)
Lapset ovat fiksuja ja näkevät tuollaisten läpi. Elätte ihan normaalia arkea, ja jos jostain syystä jompikumpi lapsista ottaisi asian itse esiin (monesti aavistavat tilanteen), niin en rupeaisi missään nimessä valehtelemaan vaan kertoisin heti, että isä ja äiti ovat käyneet paljon keskusteluja ja päätyneet ratkaisuun, että on parempi asua erillään. Valehteluun ei saa turvautua, vaikka sillä ehkä pari "onnellista" joulupyhää turvattaisiinkin.
Meidän käytöksestä ei eropäätöstä huomaa eli välit on ihan ok. Itse ajattelin myös tammikuun alkua, ettei kenenkään joulu mene pilalle, mutta aikaa on vielä kuitenkin käsitellä asiaa.
ap
Meidän käytöksestä ei eropäätöstä huomaa eli välit on ihan ok. Itse ajattelin myös tammikuun alkua, ettei kenenkään joulu mene pilalle, mutta aikaa on vielä kuitenkin käsitellä asiaa. ap
Taidat aliarvioida lapsiasi, tai sitten he eivät ole ikinä nähneet vanhempiaan onnellisina. Surullista. Kertokaa heille mahdollisimman pian. 11-vuotias on jo iso. Ei ole kiva kuulla uutista, jonka toteutumiseen on vain pari viikkoa.. Koulut alkaa 10.1., niin ei sekään ole kiva kertoa silloin juuri kun on kouluun meno edessä taas.
koulun alkua. On lapsen ikävä mennä itkuisena kouluun, jos ed.iltana on uutisen kuullut.
mitä tässä on tapahtumassa? Lapsi parat, oikeesti.
nyt ainakin joulu ja mielellään uusivuosikin.