Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mieltä sekasaunasta?

Vierailija
14.11.2005 |

Mun mielestä ok. Kaverit kun tulee meille kylään, niin hyvin voidaan saunoa neljästään. Siinä ei kukaan mitään seksiä harrasta, kyseessä on vaan saunominen. Totta toki on se, ettei siellä kukaan silmät kiinni ole, mutta kukaan ei myöskään kiihotu. Ja mukava saunoa porukalla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna on peseytymistä varten ja olemme siellä ihan luonnollisesti porukalla. Mutta kun pukeudutaan, tms. niin ei sitten enää nakuilla. Eikä se saunominen ole sama asia kuin jos kaverin miesystävä kävelisi vahingossa samaan huoneeseen, kun hilluisin alasti. Jotenkin se sauna muuttaa sitä tilannetta.

Vierailija
2/7 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä yhtään häpeä itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kaveriporukassa saunotaan yleensä niin, että joko tytöt ja pojat erikseen tai sitten mökillä yleensä pojat on saunassa alasti ja tytöillä jostain syystä uikkarit päällä. Ennen kyllä saunottiin sekasaunassa alasti, mutta se jäi kun tultiin parikymppisiksi.

Vierailija
4/7 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hyvin tyttökavereiden kanssa on ihan kiva saunoa ja hörpätä pari siideriä, mutta sekasaunoja en harrasta. Ei sillä ole mitään tekemistä seksin kanssa enkä häpeä vartaloani.

Vierailija
5/7 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuttui minulle, kun kuuli ettemme harrasta seksiä

Vierailija
6/7 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä sekasaunoista.

Vierailija
7/7 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kesällä mökkikaudella se on hyvä vaihtoehto myös siksi, että saunomiseen saattaa tuhraantua useita tunteja. Välillä uidaan, välillä istuskellaan saunan terassilla ja jutellaan, välillä paistetaan makkaraa saunan pesässä, ja tietysti nautitaan saunajuomia. Ja sitten taas löylyyn...