Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Karmeimman exäsi etunimi?

Vierailija
07.02.2012 |

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on Jari. Esitti mukavaa, suvaitsevaista. Oikeasti oli tosi aggressiivinen, suuttui ihan ihmeellisistä asioista ja oli ahdasmielinen, kaikki oli minun vikani (jopa jos hän kävi käsiksi tai heitti esineillä). Seksissä välitti vaan itsestään, suuttui jos tahdoin jotain minullekin. Kiristi asioilla. Nolasi aina kavereidensa edessä puhumalla kuin ymmärtämättömälle lapselle.

Plus hän haisi pahalle! :D pääsin onneksi hänestä nopeasti irti, ihmettelen kuinka pienessä ajassa kaikki asiat kävivät ilmi.

Vierailija
2/52 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehteleva petturi. Petti aikoinaan luottamukseni ja särki sydämeni.

Mokomakin työtön luuseri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysymyksesi oli kohdistettu mulle (22), niin Hml:sta. Ihan mielisairas tyyppi.

Vierailija
4/52 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sairas väkivaltainen kusipää.

Vierailija
5/52 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysymyksesi oli kohdistettu mulle (22), niin Hml:sta. Ihan mielisairas tyyppi.

Niin ja siis ihan todistetusti. Kuulin, että poliisit haki pakkohoitoon jokin aika eromme jälkeen.

Vierailija
6/52 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakavalasti murensi itsetunnon, vieraannutti kavereista ja tietenkin petti... Nykyään läähinnä säälin häntä mutta silloin olin aika rikki.

Vierailija
7/52 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli itseään täynnä oleva moniongelmainen. Huonosta itsetunnosta kärsii todistetusti koko ruumis, ja kaikki lähipiirissä.

ja ajaa kaivinkoneella?

Vierailija
8/52 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pirinarkki ja valehteleva pikkurikollinen

Vierailija
9/52 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

Hassua muuten kun joku kirjoitti tuolla tuon Markon Mikkelistä, että miten se kolahti. =D Siis kun olen naimissa Mikkeliläisen Markon kanssa, mutta luojalle kiitos, tiedän että Mikkelissä on useampiakin Markoja, ja täysnimikaimoja miehellenikin on pelkästään Mikkelissä noin 300. =DD

Tunnen kuitenkin mieheni, eikä hän ole sellainen joka pettäisi tai jos pettäisi niin hän kertoisi sen.

Vierailija
10/52 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hyi hyi

Vierailija
11/52 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusipäinen ja väkivaltainen pettäjä paska

Vierailija
12/52 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on uusi nainen kierroksessa. Toivottavasti naisparka ei ota yhteistä asuntolainaa tms. ennen kuin oikea luonne paljastuu.

Älä ikinä sitoudu mihinkään yhteisiin asuntoihin tai lapsiin ennen kuin oot tuntenut miehen ainakin vuoden verran. Moni pystyy melkoisen kauan esittämään normaalia.

Vierailija
13/52 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkeli. Herran jumala kiitän kohtaloa JOKA PÄIVÄ että pääsin tuosta s****asta eroon.. Kummittelee vieläkin mun mielessä, miten olinkaan niin sekaisin että hairahdin tuollaiseen ällötykseen.. Toivottavasti ei tartte nähdä sen limanuljaskan naamaa enää ikinä!

Vierailija
14/52 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen,alistava, väkivaltainen niin ihmisille kuin lemmikkieläimillekin,ylikorostunut itsensä kehuminen, toisten haukkuminen ja mitätöiminen. Niin, on (tai ainakin oli) vartijan hommissa.

Vierailija
15/52 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...A-sarjan idiootti. Jos tulis vielä joskus vastaan, LÖISIN sitä turpaan!!!!

Vierailija
16/52 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan, Janneksi kutsutaan. Väkivaltainen, hyvin MINÄ-keskeinen, narsisti

Vierailija
17/52 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu

Vierailija
18/52 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea mulkku ämmäksi

Vierailija
19/52 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ex-Marko: narsisti ja väkivaltainen kusipää. Valehteli jopa pikkujutuista, täys luuseri.

Vierailija
20/52 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttäviä k.päitä molemmat! K.päiden aatelia!

Muut exät olleet ihan mukavia...parin kanssa edelleenkin ihan hyvissä väleissä.