KUUDEN VUODEN KUULIAISUUS yhteislaulu Helsingin rautatieasemalla klo 13:00 lauantaina 11.2.2012
Kaikki paikalle laulamaan!
Kommentit (468)
tämän on lukenut vasta 12,000 ihmistä, ja vaikka ne kaikki tietenkin tulevat paikalle, lisääkin mahtuisi! Paljonko niissä jääkiekkopippaloissa oli väkeä? Kai me pannaan paremmaksi?
mutta huhujen mukaan jo tuo määrä olisi tulossa lauantaiksi kimppakyydillä Teuvalta!
tämän on lukenut vasta 12,000 ihmistä, ja vaikka ne kaikki tietenkin tulevat paikalle, lisääkin mahtuisi! Paljonko niissä jääkiekkopippaloissa oli väkeä? Kai me pannaan paremmaksi?
elikkäs katottu 12 000 kertaa, mutta oon sale-tti että ruutujen ääreen on kokoontunu suuriakin joukkoja, koska on niin kyse yhteisöllisyydestä. Ypäjä nyt näköjään poisluettuna, kaks vaan tulossa niistäki toinen hermosätky hevonen. Ei pahalla.
Senaatintorille mentäisiin rautatieasemalta kulkueena seuraten Väinämöisen jalanjälkiä! Pitää saada Väinämöisen näköinen mies vetämään broilerikulkuetta! Ne joilla on kumikanat päässä voisivat pitää kädestä niitä joilla on vapaat silmät!
Lähtisköhän Tuomioja? Harmi kun se Ior Bock ei enää voi lähteä.
Tuo kädestä piteleminen olisi kyllä tosi liikkistä, se sympoloisi ihanasti kansan yhtenäisyyttä. Ja taas itkettää.
Ei mutta nythän minä tiedän miksi vesi valuu silimistä koko ajan - minulla soi taustalla koko ajan KVK!
Täällä Kiuruvedelläkin tällainen kahdenkymmenen hengen seurue avasi ketjun ensimmäistä kertaa, ja ollaan Väinämöisen jalanjäljille tulossa koko porukka.
Ja ne jotka ei pääse Senaatintorille laulaa sitten kotona/töissä/bussissa tai missä sitten lieneekään. Lasketaan sitten vaikka illalla moniko oli mukana.
Kaikki mukaan!
MUTTA NYT KYLLÄ VAADIN EPIDURAALIN!!!!
Kai saat valita musiikin leikkaussaliin? Jos nukuttavat, et voi leikkauksen aikana nauttia edes KVK:sta. :(
Pitää tulla pilaamaan hyvää ketjua, mutta olette ihania!
Mulla tuli äsken oikeasti vedet silmiin nauraessa kumikananaamaiselle seurueelle, joka kyttää silmä tarkkana tuomiojan tielle pudottamia broilerinsuikaleita reitillä pysyäkseen.
Voi olla että ens vuonna niitä kuntia on jo paljon vähemmän. Kyllä se nyt kuulkaa on toimittava, Saulin takia, tää voi olla viimeinen tilaisuus.
Oulu kuittaa ja on lauantaina paikalla :)
vaan Parviainen! Sillä turskin on mitään menoa, ainakaan treffejä.
vaan Parviainen! Sillä turskin on mitään menoa, ainakaan treffejä.
se tais suuttua palstamammoille tässä joku aika sitten :(
Kai saat valita musiikin leikkaussaliin? Jos nukuttavat, et voi leikkauksen aikana nauttia edes KVK:sta. :(
Epiduraali -> minähän laulan! No sleep 'till after KVK!!!
Senaatintorille mentäisiin rautatieasemalta kulkueena seuraten Väinämöisen jalanjälkiä! Pitää saada Väinämöisen näköinen mies vetämään broilerikulkuetta! Ne joilla on kumikanat päässä voisivat pitää kädestä niitä joilla on vapaat silmät!Lähtisköhän Tuomioja? Harmi kun se Ior Bock ei enää voi lähteä.
Tuo kädestä piteleminen olisi kyllä tosi liikkistä, se sympoloisi ihanasti kansan yhtenäisyyttä. Ja taas itkettää.
Ei mutta nythän minä tiedän miksi vesi valuu silimistä koko ajan - minulla soi taustalla koko ajan KVK!
Minullakin soi KVK taukoamatta eli rapeatina.
Ja ne jotka ei pääse Senaatintorille laulaa sitten kotona/töissä/bussissa tai missä sitten lieneekään. Lasketaan sitten vaikka illalla moniko oli mukana.
Kaikki mukaan!MUTTA NYT KYLLÄ VAADIN EPIDURAALIN!!!!
sen biisin siinä ennen leikkausta. Ei kai kukaan nyt tästä hommasta pois jää vapaaehtoisesti? Ne nukuttaa sut sitten kun laulut on laulettu.
jos saataisiin vaikka Saana tai joku muu hädintuskin täysi-ikäinen tymäkkä tytteli hölkkäämään alasti (tai ehkä minkinkarvabikinissä?) Parviaisen edellä Kalevalan hengessä, ehkä jopa ihan Lippajärveen asti? Minä lähtisin, mutta minut pikselöitäisiin :(
jos saataisiin vaikka Saana tai joku muu hädintuskin täysi-ikäinen tymäkkä tytteli hölkkäämään alasti (tai ehkä minkinkarvabikinissä?) Parviaisen edellä Kalevalan hengessä, ehkä jopa ihan Lippajärveen asti? Minä lähtisin, mutta minut pikselöitäisiin :(
Se on moniarvoisuutta. Se on solidaarisuutta. Se on vähä pakkoki.
Siis eihän kukaan sano, että Kelan tai muiden viranomaisten lomakkeisiin kenenkään pitäisi rastittaa olevansa ruma, tai ettei rumat saisi vaihtaa sukunimeä tai adoptoida. Adoptio on ilmeisistä syistä ihan suositeltavaakin. Mutta moniarvoisuutta on sekin, että suvaitaan niitä, joiden arvomaailmaan ei sovi nähdä rumia julkisesti kadulla kulkemassa Väinämöisen jalanjäljillä. Kaikkihan me kannatamme ihmisoikeuksia, mutta rumien pikselöinti ei liity siihen millään tavalla!
yksi kaveri Närpiöstä haluaa kyytiin jos pääsee laulamaan ruotsiksi...
Voi olla että ens vuonna niitä kuntia on jo paljon vähemmän. Kyllä se nyt kuulkaa on toimittava, Saulin takia, tää voi olla viimeinen tilaisuus. Oulu kuittaa ja on lauantaina paikalla :)
On tosi hienoa että Oulun kokoinen kaupunki on valmis reagoimaan näin lyhyellä varoajalla! Joudutaan ehkä levittämään Suomenlahdelle, kai se on jäässä?
Johtajamme on julistanut sodan ahneutta vastaan, ja Väinämöisen jalanjälkien kuuliaiselle seuraajalle sopii hyvin vaatimattomampikin olemus. Me kaikkihan emme voi olla samanlaisia muodin edelläkävijöitä kuin rouva Jenni Haukio.
Tietysti voisit jollain omatekoisella karvakauluksella tuunata sitä takkia, mutta rumienkin kohdalla voi sanoa, että ääni ratkaisee.