KUUDEN VUODEN KUULIAISUUS yhteislaulu Helsingin rautatieasemalla klo 13:00 lauantaina 11.2.2012
Kaikki paikalle laulamaan!
Kommentit (468)
- Laulajalla voi olla tulevaisuutta, kun pääsee murrosiästään yli.
- Aion osallistua lauantaina ainakin hyräilemällä mukana. Senaatintori on ihan kulman takana, joten ei ole suuri vaiva käydä kääntymässä.
- Paras kohta on se "Haukion".
- Olen kuullut paljon huonompaakin musiikkia.
- Äänestin Niinistöä.
Käsitin, että tästä tehdään vain youtube-video. Vai onko juoruja, että flashmob-video tulisi tv:stä kiitokseksi Saulia äänestäneille?
että tekeillä on 3D-HD-5.1-neliväri-dokumentääri kaikille kanaville paitsi Urholle, joka ei mielellään kajoa kulttuuriin. Myöhemmin R-kioskeista dvd:nä sekä kirjastoista kätevänä 500 disketin tietokone-multimediana (mv).
jotenkin hirveän vaikea oppia tota säveltä. Pikkasen nuotin vierestä meinaa mennä vaikka oon reenannu monta kertaa. Toivottavasti on hyvä kuoro taustalla, niin pysytään stemmoissa.
Mullakin tulee sen rakkausjutun kohdalla aina kauhea yskänkohtaus ja putoan nuotista :(
on tunnetta täynnä! Onko siis niin että päästään telkkariin asti? Sellanen pyyntö olisi minulta sähköisen median ihmisille, että jos ei hirveästi teknisiä laitteita hevosen lähelle. t. ypäjäläinen
mutta pelottaa, että jos minusta otetaan lähikuvaa, ja sitten minun keski-ikäinen hoitamaton ryppynaamani ja kananpersetukkani näkyy koko maailmalle. Ja ikivanha kirpparilta ostettu toppatakki :( Pahinta on kuitenkin se, että liikutun tosi helposti. Eli varmaan kyyneleet valuvat koko ihanan laulun ajan, erityisesti liekkikohdassa.
Sitten lapsia kiusataan koulussa kun äiti on niin herkkis, vaikka toki lapsetkin rakastavat Saulia, joka johtaa meidän pois tästä ikuisesta köyhyydestä ja kaurapuurosta kaakaojauheella. Taas kyyneleet valuvat.
mutta pelottaa, että jos minusta otetaan lähikuvaa, ja sitten minun keski-ikäinen hoitamaton ryppynaamani ja kananpersetukkani näkyy koko maailmalle. Ja ikivanha kirpparilta ostettu toppatakki :( Pahinta on kuitenkin se, että liikutun tosi helposti. Eli varmaan kyyneleet valuvat koko ihanan laulun ajan, erityisesti liekkikohdassa.
Sitten lapsia kiusataan koulussa kun äiti on niin herkkis, vaikka toki lapsetkin rakastavat Saulia, joka johtaa meidän pois tästä ikuisesta köyhyydestä ja kaurapuurosta kaakaojauheella. Taas kyyneleet valuvat.
Sauli suhtautuu varmasti aitoon liikutukseesi lempeästi. Toista se on niillä, jotka teeskenneltyä liikutusta tilaisuudessa ilmentävät. :/ Ehkä parempi olla tulematta, jos ei pysty herkistymään aidosti.
Koska Hitler kuulee "KVK flashmobista"? Ei varmaan ilahdu :)
ChickenFLESHmob.
"Suuret haasteet, ne joita matkallansa kohtaa" on rytmillisesti kinkkisin kohta! Varokaa että ette putoa siinä kakanlihalta!
kokoonnumme joka vuosi helmikuun toisena lauantaina klo 13 yhdessä laulamaan Senaatintorille uutta kansallislauluamme!
Sauli suhtautuu varmasti aitoon liikutukseesi lempeästi. Toista se on niillä, jotka teeskenneltyä liikutusta tilaisuudessa ilmentävät. :/ Ehkä parempi olla tulematta, jos ei pysty herkistymään aidosti.
En vaan haluaisi tuottaa häpeää rakkaalle johtajallemme, joka rohkeasti on ottanut vastaan tehtävän suojella ja auttaa minua ja käytöshäiriöisiä kukkakeppilapsianikin. En tunne olevani riittävän hyvä edes osallistumaan Saulin kunniaksi järjestettävään yhteislaulutapahtumaan. Tai astelemaan samalla maankamaralla, jolla Saulikin on monesti kävellyt. Lippajärven jää on paljon parempi laulupaikka juuri tästä syystä, kiitos sitä ehdottaneelle.
kokoonnumme joka vuosi helmikuun toisena lauantaina klo 13 yhdessä laulamaan Senaatintorille uutta kansallislauluamme!
kulahtanut ja ehkä vähän masentunutkin ulkomuotoni ei miellytä Saulia, joka on maailmaa nähnyt ja vierelleen löytänyt upean nuoren vaimonkin :(
Ja sitten jos CNN näyttää minun naamaani lähetyksessään niin ulkomaalaisille jää kuva, että Saulia palvoo kaltoinkohdeltu kansa. Inhottava dilemma, tullako vai eikö tulla. Sydän tahtoo, mutta häpeä saattaa estää.
pelottaa, että jos minusta otetaan lähikuvaa, ja sitten minun keski-ikäinen hoitamaton ryppynaamani ja kananpersetukkani näkyy koko maailmalle.
mutta rumimmat ja resuisimmat on tarkoitus pikselöidä, niin että tule ihan omana itsenäs vaan!
En vaan haluaisi tuottaa häpeää rakkaalle johtajallemme, joka rohkeasti on ottanut vastaan tehtävän suojella ja auttaa minua ja käytöshäiriöisiä kukkakeppilapsianikin. En tunne olevani riittävän hyvä edes osallistumaan Saulin kunniaksi järjestettävään yhteislaulutapahtumaan. Tai astelemaan samalla maankamaralla, jolla Saulikin on monesti kävellyt. Lippajärven jää on paljon parempi laulupaikka juuri tästä syystä, kiitos sitä ehdottaneelle.
Mullakin on joskus vähän anteex että oon olemassa...Mut aion vetää kumikanan päähäni, jättää pikku happireikää, ja tulla pystypäisenä paikalle!
"Suuret haasteet, ne joita matkallansa kohtaa" on rytmillisesti kinkkisin kohta! Varokaa että ette putoa siinä kakanlihalta!
Minä en mitään vitun allegro ma non troppo -tikotikoa lähe sinne asti laulelemaan!
pelottaa, että jos minusta otetaan lähikuvaa, ja sitten minun keski-ikäinen hoitamaton ryppynaamani ja kananpersetukkani näkyy koko maailmalle.
mutta rumimmat ja resuisimmat on tarkoitus pikselöidä, niin että tule ihan omana itsenäs vaan!
Kiva tietää, nähdään lauantaina! Jos minulla on kumikana päässä, olisi kiva seurata vaikkapa Väinämöisen jalanjälkiä rautatieasemalta sinne Lippajärvelle asti.
Ja tietty se riittämättömyydentunnekin saattaa aiheuttaa sen, että ei oikein kehtaa nostaa katsettaan maasta.
Eli voisko joku merkata sen reitin meitä varten, jotka eivät voi tai kehtaa nostaa katsettaan maasta?
Koska Hitler kuulee "KVK flashmobista"? Ei varmaan ilahdu :)
tämä tilaisuus on ChickenFLESHmob. Eli yhdistyneet KFC ja KVK.
Hitler kuulee KVK ChickenFLESHmob:sta olis enemmän kuin mielenkiintoista nähdä!
tämän on lukenut vasta 12,000 ihmistä, ja vaikka ne kaikki tietenkin tulevat paikalle, lisääkin mahtuisi! Paljonko niissä jääkiekkopippaloissa oli väkeä? Kai me pannaan paremmaksi?
tai missä sitten lieneekään. Lasketaan sitten vaikka illalla moniko oli mukana.
Kaikki mukaan!
Kiva tietää, nähdään lauantaina! Jos minulla on kumikana päässä, olisi kiva seurata vaikkapa Väinämöisen jalanjälkiä rautatieasemalta sinne Lippajärvelle asti.
Ja tietty se riittämättömyydentunnekin saattaa aiheuttaa sen, että ei oikein kehtaa nostaa katsettaan maasta.
Eli voisko joku merkata sen reitin meitä varten, jotka eivät voi tai kehtaa nostaa katsettaan maasta?
Senaatintorille mentäisiin rautatieasemalta kulkueena seuraten Väinämöisen jalanjälkiä! Pitää saada Väinämöisen näköinen mies vetämään broilerikulkuetta! Ne joilla on kumikanat päässä voisivat pitää kädestä niitä joilla on vapaat silmät!
Mullakin tulee sen rakkausjutun kohdalla aina kauhea yskänkohtaus ja putoan nuotista :(