Uusimman vauva-lehden sektioarpi-Maija..
olisi ehkä voinut jäädä kameran linssin toiselle puolelle.. miten joku päästää itsensä noin lihavaksi?! Huhuh mikä näky.
Kommentit (8)
kysyi, että "mitä IHMETTÄ tuossa on tapahtunut" ja oli kyllä aidosti todella ällistynyt :D
Katsokaa peiliin, oletteko itse täydellisiä? Niin täydellisiä, ettei teistä löydy yhtään vikaa?
Vaatii rohkeutta mennä lehteen poseeraamaan arpineen, oli sitten lihava tai laiha.
Todellinen syy lihavuuden kauhisteluun lienee pelko omasta lihomisesta, ja siitä että omaa erinomaisuutta pitää jotenkin korostaa, kun itsetunto on huono.
kysyi, että "mitä IHMETTÄ tuossa on tapahtunut" ja oli kyllä aidosti todella ällistynyt :D
Olettepa idiootteja. Mä mietin kuvat nähdessäni, että onpas rohkeita naisia kun ovat kaikki uskaltautuneet noihin kuviin. Mielestäni jokainen oli kaunis omalla tavallaan.
Olettepa idiootteja. Mä mietin kuvat nähdessäni, että onpas rohkeita naisia kun ovat kaikki uskaltautuneet noihin kuviin. Mielestäni jokainen oli kaunis omalla tavallaan.
Ihailin rohkeita ja kauniita naisia, jotka tajusivat, että me fiksut näemme heidät ohi sektioarpien ja roikkumahojen. Osoitti myös valtavan hyvää ja tervettä itsetuntoa Maijalta todelta, että tämä arpi on hänen ja vauvan yhteinen taisteluarpi.
Minut sektioitiin lihavana ja voin kertoa, ettei läskeillä ollut mitään tekemistä asian kanssa. Oma äitini leikattiin aikoinaan myös, hän oli hoikka. Esikoiseni ei päässyt tulemaan, hänellä oli pää vinossa eikä ollut edes laskeutunut. Lääkäri sanoi, ettei usko vauvan voimien riittävän vaikka alkuun saattaisikin päästä.
Rohkeaa kyllä oli jokaiselta kolmelat tulla esittelemään arpensa Vauva-lehden lukijoille.
Mutta myös myönnän että olin todella yllättynyt näkemästäni. Kuullut olen kyllä että ensisynnyttäjien paino on ollut kovassa nosteessa ja kyllä kaikki kolme naista olivat kaunistelematta ylipainoisia.
Sanokaa mitä sanotte (ei tarvitse paasata mulle täydellisyydestä) mutta kyllä tuollainen määrä ylipainoa on aina riskitekijä raskaudessa.
Täysin nyt puuttumatta siihen mistä sektiot kullakin naisella johtuivat.
kauheeta arvostelua!! Hävetkää!