Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Hyväksyisitkö homopariskunnan muumimukilapsineen täysvaltaiseksi ystäväperheeksi?

Vierailija
05.02.2012 |

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö se homma pilalle jos on vaan kertakäyttömuki, tai vaikka mummulta peritty kukkakuvioinen kahvikuppi, vai pitääkö ostaa muumimuki hedelmöitystä varten?

Vierailija
22/36 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on just sopivan kokoinen ja huomaamattoman harmiton.

Mummun kukkakupissa ei välttämättä vetoisuus riitä ja hehtaarimottiin taas jää hyvä tavara seinille. Muumimuki on the one and only, eikä naapurin mummotkaan osaa paheksua, kun kylässä juostaan harmiton Muumipappa-kupponen kädessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin valitettavasti luulen, että kynnys presidentinvaaleissa oli monille osittain ainakin Haaviston homous.

Itse ainakin törmäsin yllättäviltäkin tahoilta sellaiseen kommentointiin näissä vaaleissa, etteivät voi hyväksyä homoa presidenttiä. Luulen, että monelle voi olla helpompaa hyväksyä homoperhe kaveriksi kuin presidentiksi ainakin ajatuksen tasolla. Luulisin kuitenkin, että jos tuntee homoja niin on helpompi hyväksyä myös homopresidentti eli harvalla, jolle presidentin homous olisi kynnyskysymys varmaan on homoperheitä oikeasti kavereina.

Mulla on paljon lesbokavereita, yksi todella läheinen ystäväkin, ja silti jotenkin mietitytti äänestää homo presidentiksi.

Rumaahan tää on, mutta mulla kangasteli viralliset edustustilaisuudet mielessä (esim. näitä kuninkaallisia häitä on viime vuosina ollut runsain määrin), missä Suomen penkeillä istuukin kaksi miestä. Ja hei, mä olen se, joka ekana ja kovaan ääneen on puolustamassa lesbokavereitani ja nousemassa barrikaadeille heidän puolestaan. Jotenkin absurdia. Ja hämmentävää, noloa, rankkaa ja surullistakin huomata, että mulle tuli tollasia ajatuksia.

Noh, sitten totesin itselleni, että typeräähän tollanen on, ei seksuaalisuus voi olla äänestysperuste tai peruste olla äänestämättä. Ja äänestin sitten sitä Haavistoa :)

Vierailija
24/36 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on just sopivan kokoinen ja huomaamattoman harmiton.

Mummun kukkakupissa ei välttämättä vetoisuus riitä ja hehtaarimottiin taas jää hyvä tavara seinille. Muumimuki on the one and only, eikä naapurin mummotkaan osaa paheksua, kun kylässä juostaan harmiton Muumipappa-kupponen kädessä.

että se muki kädessä ei voi ulkona juoksella aikanaa talvisaikaan, kun pikku siimähännät kuolee kylmässä.

Vierailija
25/36 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan himokkaasta seksistä syntyneitä lapsia.

Hyväksyn ainoastaan sellaiset lapset, jotka ovat siinneet saastattomasti.

Vierailija
26/36 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se muki kädessä ei voi ulkona juoksella aikanaa talvisaikaan, kun pikku siimähännät kuolee kylmässä.

tosi tärkeän ja vakavan vaalikeskustelun väliin, että mun skenaariossa luovuttaja ja vastaanottaja asuvat molemmat samassa kerrostalossa ja muut asukkaat on uteliaita mummoja... Mutta tärkeän asian äärellä olet, sikäli että siimahäntiä pitää kauempaa smuglata kotiin asti.

Vierailija
27/36 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hyväksyisin homon presidentin, mutta vihreää presidenttiä valitettavasti en :)

T.17

Vierailija
28/36 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä suomalaisilla tuntuu olevan jotenkin kummallinen tapa aina miettiä mitä muut meistä ajattelevat. Tämä nyt on tosi karkea yleistys, toki on myös ihmisiä, jotka eivät sitä mieti.

En usko, että sitä homoutta nyt niin kovasti mietittäisiin ulkomailla tai se olennaisesti heikentäisi asioiden hoitoa tai alettaisi jopa ajatella, että kaikki suomalaiset ovat homoja jos presidentti on.

Vierailija
29/36 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hyväksyisin homon presidentin, mutta vihreää presidenttiä valitettavasti en :)

T.17

Mitä pahaa vihreydessä?

Vierailija
30/36 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieheni ei. Näin se menisi, valitettavasti.

Vierailija
31/36 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi tärkeän ja vakavan vaalikeskustelun väliin, että mun skenaariossa luovuttaja ja vastaanottaja asuvat molemmat samassa kerrostalossa ja muut asukkaat on uteliaita mummoja... Mutta tärkeän asian äärellä olet, sikäli että siimahäntiä pitää kauempaa smuglata kotiin asti.

Mä olen jotenkin aina mielessäni miettiny, että ne homot menee sinne paikanpäälle, missä tää mukirituaali sitten suoritetaan niinkust livenä. Ettei sillai se muki kädessä juoksennella kaupungilla.

Vierailija
32/36 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jotenkin aina mielessäni miettiny, että ne homot menee sinne paikanpäälle, missä tää mukirituaali sitten suoritetaan niinkust livenä. Ettei sillai se muki kädessä juoksennella kaupungilla.

uus skenaario mulle! Voihan se olla, että ne on niin pragmaattisia, mutta eikö olis paljon hauskempaa, kun näkis kaverin torilla ja se kipittäis pikapikaa muumimuki korkealla kädessään ja hymyilis vaan salaperäisesti, että "en hei ehdi nyt jäädä jutteleen, vinkvink" ja jatkais puolijuoksua kotiin hoitamaan homman tyttiksen kanssa?

Vierailija
33/36 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uus skenaario mulle! Voihan se olla, että ne on niin pragmaattisia, mutta eikö olis paljon hauskempaa, kun näkis kaverin torilla ja se kipittäis pikapikaa muumimuki korkealla kädessään ja hymyilis vaan salaperäisesti, että "en hei ehdi nyt jäädä jutteleen, vinkvink" ja jatkais puolijuoksua kotiin hoitamaan homman tyttiksen kanssa?

Se varmaan näyttäis siltä miltä se Albert Goldman (Nathan Lane) näytti elokuvassa Birdcage (Lainahöyhenissä), kun se juoksenteli ostoksilla käsilaukku kädellä! Täydellistä! :D

Vierailija
34/36 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli muumimuki on vetoisuudeltaan sopiva, mutta kahvikuppi ei? Jos yhdestä siemensyöksystä tulee vaikka 1 rkl spermaa, niin 3-desilitraisen muumimukin täyttämiseen tarvitaan 20 satsia spermaa. Enpäs aiemmin tiennytkään että siihen tarvitaan kerralla koko mukillinen. Melkoinen siitosori tarvitaan luovutushommiin, jos muumimukillinen on tarvittava määrä.

Vierailija
35/36 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies sai hoidoissa kotiin sellasen n. 1,5 dl vetoisen mukin, jolla vietiin sperma sit sairaalaan. Siinä kupissa oli kansi kans...

Eikä tullu muki täyteen, pari senttiä pohjalle vaan :)

Vierailija
36/36 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä. Tosin jäin vähän ihmettelemään mitä toi täysivaltaisuus tarkottaa..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän