Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan harmaata sisustuksessa, olenko ainut?

dgklööää
14.06.2022 |

Otsikko kertoo kaiken. Huonekalukaupat ovat täynnä rumia harmaita huonekaluja sisälle ja ulos. Samoin mustasta halvasta metallista tehdyt kalusteet. Olenko ainoa vai onko kohtalotovereita?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa.

Vierailija
2/59 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sitten pysyttelemään pois ko liikkeistä, kunnes opit hyväksymään kaikkien värien olemassaolon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, ja sitäkään en tajua miksi puutarhakalusteet ovat mustia tai harmaita. Missä ovat kaikki hauskat värit?

Vierailija
4/59 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan olet ainu. Maailman viimeinen ainu.

Vierailija
5/59 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Musta harmaa ja valkoinen on kiellettyjä tässä huushollissa! Ne ei ole edes värejä!

Omassa kodissa (myös edellisissä) ei ole lainkaan maalarinvalkoista seinää missään. Lähimmäs pääsee off-white muutamassa seinässä. 

Edelliseen taloomme laitoimme pari huonetta ja hallin seinän harmaiksi vasta kun olimme myymässä talomme, ihmiset kun on trendien perässä. 

Nykyinen talomme oli 3v vanha ostettaessa, kaikki oli mustaa ja harmaata lattioista ja seinistä alkaen. Revimme pois kaiken (sinänsä harmi kun oli uutta ja hyväkuntoista) ja vaihdoimme normaaleihin väreihin. Onneksi esim mustan laminaatin sai myytyä eteenpäin!

Vierailija
6/59 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään harmaasta, se on tyylikäs ja rauhoittava. Meillä on värikkäät seinät (turkoosia, persikkaa, vaaleansinistä jne) joten olen kyllä suosinut harmaita huonekaluja.

Vierailija
7/59 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon harmaata seinää, mm. harmaat kaakelit kylppärissä. Nämä tehtiin jo ennenkuin harmaa oli muodissa, ihan oman maun mukaan. Lisäksi on käytetty murrettua vaaleansinistä ja valkovahattua kuusta.

Mä odottelen ihan rauhassa että muoti vaihtuu, vaihdan värit vasta kun oma maku muuttuu.

Vierailija
8/59 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa vielä menee mutta että kaikki valkoista on karmea.

Nää "halvat" remontit juu maalasin kaikki valkoiseksi.

Valkoinen sauna villitys on muuten vielä tulematta.

Vierailija
9/59 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään koska sen eri sävyjä on paljon, väri on itsessään neutraali ja harmaa sopii yhteen kaikkien muiden värien kanssa kuten musta ja valkoinenkin. Oma sisustukseni on pääasiassa harmaan ja turkoosin eri vivahteita eli aloittaja ei takuulla pitäisi kotiani järin viihtyisänä ;D 

Vierailija
10/59 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on asunnossa paljon harmaata. On myös paljon kirkkaita värejä.

En pitäisi siitä, että olisi pelkkää harmaata, tai pelkkiä kirkkaita värejä, joten nuo ovat vastapainona toisilleen.

Itse en tajua miten joku voi inhota harmaata, kun sitä väriä on niin paljon luonnossakin.

Vierailija
11/59 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on usein harmaata muutoinkin ja kaikki saamarin betoniseinämät ja muut ovat harmaita, siksi harmaa on rumin väri.

Vierailija
12/59 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa mutta ei ole ykkössuosikkini. Käytännön syistä harmaa on hyvä (karvoja pudottelevat lemmikit ja sotkevat lapset). Joku vaalea sohva kestäisi ehkä 2 tuntia siistinä.

Vierailija
13/59 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on asunnossa paljon harmaata. On myös paljon kirkkaita värejä.

En pitäisi siitä, että olisi pelkkää harmaata, tai pelkkiä kirkkaita värejä, joten nuo ovat vastapainona toisilleen.

Itse en tajua miten joku voi inhota harmaata, kun sitä väriä on niin paljon luonnossakin.

Aloittaja sanoi vihaavansa harmaata Sisustuksessa! Siinä on iso ero.

Vierailija
14/59 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinätkin usein maalataan harmaaseen taitetulla "maalarinvalkoisella" vaikka kellertävään taitettu antaisi auringonvalon vaikutelman.

Vierailija
15/59 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon harmaata seinää, mm. harmaat kaakelit kylppärissä. Nämä tehtiin jo ennenkuin harmaa oli muodissa, ihan oman maun mukaan. Lisäksi on käytetty murrettua vaaleansinistä ja valkovahattua kuusta.

Mä odottelen ihan rauhassa että muoti vaihtuu, vaihdan värit vasta kun oma maku muuttuu.

Harmaa on Suomessa aina muodissa, valitettavasti. Minä en myöskään tykkää harmaasta sisustuksesta, en kolkon värisistä seinistä, enkä halvan näköisitä sohvista. Samaan aikaan suututti ja nauratti, kun jossain lehdessä huudeltiin, kuinka nyt on sisutuksessa yksi trendi yli muiden, harmaa! Kun sitähän se on ollut koko ajan, villeimmillään taisi olla joku greige ja toiseen suuntaan sinertävän harmaa. Ei sininen ole suomalaisten suosikkiväri ollut enää vuosikymmeniin, vaan harmaa.

Vierailija
16/59 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään koska sen eri sävyjä on paljon, väri on itsessään neutraali ja harmaa sopii yhteen kaikkien muiden värien kanssa kuten musta ja valkoinenkin. Oma sisustukseni on pääasiassa harmaan ja turkoosin eri vivahteita eli aloittaja ei takuulla pitäisi kotiani järin viihtyisänä ;D 

Meillä myös pääasiassa harmaata ja turkoosia. Ne sopii kivasti yhteen ja sekaan mahtuu hyvin muitakin värejä.

Vierailija
17/59 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tykkää minäkään, varsinkin harmaat puutarhakalut on ankeita.

Kotona on aika värikästä, ja mökillä on vielä värikkäämpää. Mökkinä toimii yli 100v vanha talo, sinne ollaan remontin yhteydessä laitettu joka huoneeseen värikästä tapettia. Eikä mitään tehosteseiniä vaan tapetti on laitettu joka seinälle niin kuin ennen oli tapana.

Vierailija
18/59 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harmaa ja musta johonkin käy, mutta ne ovat vaikeita värejä saada näyttämään  tyylikkäiltä. Niitä käytetään joko liikaa tai käytetään sellaisissa paikoissa, joissa ne ovat pian tylsiä. Niin kuin kylppäreissä, joissa vielä jokunen aika sitten piti olla harmaan ja mustan väliltä tehosteseiniä ja lattioita. 

Etsin asuntoa, niin niille tulee hintaa laskiessani mitä maksaa päästä eroon harmaista laatoista kylppärissä ja keittiössä. (En maalaa. Maali ei kestä lattioissa pitkään.)

Vierailija
19/59 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri laittoin harmaat keittiönkaapit, jotka näyttää kyllä yllättävän hyvältä. 

Vierailija
20/59 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tykkää minäkään, varsinkin harmaat puutarhakalut on ankeita.

Kotona on aika värikästä, ja mökillä on vielä värikkäämpää. Mökkinä toimii yli 100v vanha talo, sinne ollaan remontin yhteydessä laitettu joka huoneeseen värikästä tapettia. Eikä mitään tehosteseiniä vaan tapetti on laitettu joka seinälle niin kuin ennen oli tapana.

Kuulostaa siltä, että päänsärky tulee teidän mökissä, jos joka huoneessa on erilaiset värikkäät tapetit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi