G: Hyväksyisitkö homopariskunnan muumimukilapsineen täysvaltaiseksi ystäväperheeksi?
Kommentit (36)
Ilman muuta.
Muumimukeineen tai ilman.
Aloittaja ilmeisen homokammoisena vissiin ei.
Pitääkö tuollaista edes kysyä? Sano yksikin syy miksi ei..
Aloittaja vissiin kuvitteli kovinkin näpsäkän kysymyksen keksineensä? :D
Kerrotko vielä miten päädyit tuohon näkemykseen?
t. ap
Kerrotko vielä miten päädyit tuohon näkemykseen?
t. ap
...mutta veikkaan syyksi täällä palstalla riehunutta homofobiaa. Sitä vaan olettaa, että kaikki homojutut on näitä "hyi, sairasta" -juttuja.
Etköhän itsekin ajatellut, että moni voi kysymyksesi näin tulkita ;)
Mielestäni ihan hassu kysymys niin itsestäänselvä on vastaus.
Avauksessa on ihan uusi käsitekin "täysivaltainen ystäväperhe". Hieman outo ilmaus mielestäni, mitähän ne täysivaltaisen ystäväperheen oikeudet ja velvollisuudet ym. mahtavat olla. Aloin samantien miettiä ketkä ovat meidän täysivaltaisia ystäväperheitä ja keillä on vain osa valtuuksista.
varsinkin noi muumimukilapset. Siis what?
Mutta meillä on ystävinä mm. lesbopari koiralapsineen, niin että eiköhän sinne homoparikin mahdu. Mä en ole koskaan valinnu ystäviäni heidän seksuaalisuutensa perusteella, kun en seksiä kavereiden kanssa harrasta.
seksuaalisella suuntautumisella tai sillä miten ovat lapsensa hankkineet ei ole väliä.
minkälainen on muumimukilapsi?
Tietenkin.
minua ei erityisemmin kiinnosta muiden petipuuhat. Tai se, kuinka ovat lapsensa saattaneet alulle. Joten kyllä, hyväksyisin, jos muuten synkkaisi.
Sitä en ymmärrä, että nykyään homoystäviä pitää jotenkin oikein erityisesti haalia vain osoittaakseen olevansa suvaitsevainen. Ja sitten muille kavereille kertoillaan näistä. Kuka helvetti kertoisi heteroystäviensä sänky/lapsentekopuuhista muille kavereille??
järkeviä vastauksia av:lla. Mä olen niin monta kertaa menettänyt uskoni ihmisyyteen täällä järkyttävän kamalan kommentoinnin takia.
Oma vastaukseni on aika selkeä tietenkin hyväksyisin!
Ihan selvää on että homous oli se suurin juttu.
Antonion ja Haaviston parisuhde häiritsevät liikaa. Mietittiin jo linnan juhlia ja homopresidenttiparin tanssia..
Pelättiin Putinin reaktiota homoihin ja presidentin uskottavuuden häviämistä..
Monikaan ei siis halua homoa presidenttiä täällä av:lla ..
Kuka moni siis hyväksyy homopariskunnan muumimukiapsella?
t. ap
..tähän vastanneet ovat aikalailla niitä, joille homo presidenttikin olisi ok.
kyllä hyväksyisin homon presidentin, mutta vihreää presidenttiä valitettavasti en :)
T.17
Minäkin valitettavasti luulen, että kynnys presidentinvaaleissa oli monille osittain ainakin Haaviston homous.
Itse ainakin törmäsin yllättäviltäkin tahoilta sellaiseen kommentointiin näissä vaaleissa, etteivät voi hyväksyä homoa presidenttiä. Luulen, että monelle voi olla helpompaa hyväksyä homoperhe kaveriksi kuin presidentiksi ainakin ajatuksen tasolla. Luulisin kuitenkin, että jos tuntee homoja niin on helpompi hyväksyä myös homopresidentti eli harvalla, jolle presidentin homous olisi kynnyskysymys varmaan on homoperheitä oikeasti kavereina.
Älytöntä oli mielestäni myös se, että monesti Haaviston kannatus tunnuttiin haluttavan kuitata vain sillä, että Haavistoa äänestettäisiin siksi, että hän on homo. Luulen, että aniharva oikeasti äänesti Haavistoa siksi, että hän on homo vaan syyt yleensä löytyivät muualta. Itse ajattelen niin, että jos homo olisi valittu presidentiksi olisi se ollut sinällään ihan positiivinen asia koska homous aiheuttaa vielä niin paljon syrjintää mutta minä äänestin kyllä henkilöä ja puoluetta ja siinä vaiheessa kun aloin ajatella, että Haavisto olisi ehdokkaani en edes tiennyt hänen homoudestaan.
Tässä ketjussa on myös ollut paljon tietämättömyyttä. Muumimukimenetelmäksi kutsutaan sitä kun mies laittaa siemennesteet vaikka muumimukiin, josta nainen voi sitten tällä spermalla itsensä hedelmöittää eli vaikka lesbopari voi saada lapsia. Homoiksi voi sanoa myös lesbonaisia, on käsittääkseni ihan korrekti nimitys, homoseksuaali on vähän kyseenalaisempi koska korostaa nimenomaan seksiä.
t: Haavistoa äänestänyt
Avauksessa on ihan uusi käsitekin "täysivaltainen ystäväperhe". Hieman outo ilmaus mielestäni, mitähän ne täysivaltaisen ystäväperheen oikeudet ja velvollisuudet ym. mahtavat olla. Aloin samantien miettiä ketkä ovat meidän täysivaltaisia ystäväperheitä ja keillä on vain osa valtuuksista.
tästä heti outoja mielleyhtymiä. Heti näin sieluni silmin sellaisen seremonian, tuossa meidän olohuoneessa, jossa ylväästi löisin miekalla täysivaltaiseksi ystäväksi jonkun homoparin lapsineen. Löisin, siis niinkun ritariksi en niinkun joku mestaaja. Ja sillä lapsella oli tässä instant-kuvitelmassani myös se muumimuki kädessä. Ja mieheni ja lapseni hymyilisivät sivulinjoilla tyytyväisinä.
Huhhei, pitäsköhän lähtee nukkuun...
Ja joo, hyväksyisin kyllä. Sinkkuja homoja kaveripiriissä onkin, mut ei vielä yhtään pariutuneita tai lisääntyneitä. Pitääpä alkaa suunnitella sitä seremoniaa kaiken varalta...
Sillä muumimuki on optimi ihan vaan siksi, että kahvikuppi on niin pieni ja matala. Että siinä kun runkit ja yrität saada lastin osumaan osoitteeseensa, niin tuollaisesta pienestä kupista se vaan roiskahtaa takas ulos, jos siihen nyt osuu alunperinkään. En mä nyt tietenkään useamman lapsen äitinä epäillyt, että sitä spermaa tarvittaisiin _koko_ mukillinen. Daa! :D