Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaas, miten mieheni kaytti hyvakseen tarjoukseni tehda mita vaan eilen klo 23.35, kun isanpaivaa oli viela 25 minuuttia jaljella?

Vierailija
14.11.2005 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi paskalla rauhassa, veti käteen ja meni nukkumaan!

Vierailija
2/8 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä sama mies? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma, että hän pyytäisi minua ottamaan suihin tai sitten antamaan takaapäin koira-asennossa, MUTTA hän käyttikin ensimmäiset 10 minuuttia huolelliseen esileikkiin eli imeskeli nännejäni ja sormeili minua " kiertäen kuin kissa kuumaa puuroa" välillä käyden klitoriksen kimpussa eli hän teki minut hulluksi halusta ;)

Sitten pääsimmekin itse asiaan, muutaman minuutin kunnon paneskelun jälkeen (ei, me emme halua rakastella, vaan nimenomaan panna kunnolla) saimme yhtä aikaa orgasmin, niinkuin lähes joka kerta :) Kävimme pesulla ja palasimme sänkyyn, mieheni otti minut kainaloon ja katsoin kelloa: 23.57. Naurahtaen vihjaisin, että vielä olisi 3 minuuttia tehokasta peliaikaa jäljellä :D Käytimme ne pusutellen ja halien ja kerroimme toisillemme rakastavamme toisiamme, vielä näin monen vuoden jälkeen (pian 8 vuotta yhteiseloa takana).

Vierailija
4/8 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tiettynä kellon aikana tehdään tiettyjä asioita" ?

Vierailija
5/8 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei tosiaan saisi hyvää mieltään kehua. Minä voin aidosti sanoa että tulipa hyvä mieli ap:n puolesta ja että olen OIKEASTI KATEELLINEN!

Vierailija
6/8 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vaan yleensä kestää esileikki pidempään mut jokainen tavallaan.

Vierailija
7/8 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mihin lupa?????

Ja nopean toiminnan ihmettelijöille selvennän, että satun olemaan nainen, joka saa orgasmin nopeasti, muutama minuutti riittää, olenpa joskus lauennut 2 minuutissakin ;) Miehelleni tulee joskus kiire kanssani, kun orgasmin saatuani panon jatkaminen lähinnä inhottaa :D

Ja kuten jo kerroinkin, en tykkää " koko yön rakasteluista" vaan kunnon jyystöpanosta, sillä se orgasmi irtoaa :D

Niin, ja koko jutun pointtihan oli se, että yllätyin ettei mieheni pyytänyt ottamaan suihin tai halunnut panna takaapäin, koska ne ovat meillä harvinaista herkkua :)

Vierailija
8/8 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitkään höylääminen ei todellakaan maistu kun puulta! Minulla kanssa mies joka rakastaa " lämmitellä" minut kunnolla, ja haluaa tulla samaan aikaan, mieluiten minä hiukka ennen häntä...

Taidan kohta poistua lämmittelemään oman kul..tani kainaloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi