Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos painaisit 75 kiloa niinkuin minä?

Vierailija
05.02.2012 |

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoaisin itseäni, että olen siihen kuntoon itseni päästänyt.

saattaisin oksentaa järkytyksestä, jos painaisin yhtäkkiä tuon 75kg.

Vierailija
42/50 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset pullukat täällä puolustelevat toisiaan.

Ap jätti pituutensa mainitsematta, todennäköisesti ihan tahallaan. Ehkä hän on 190cm treenattu koripallosentteri ja naureskelee saamiaan vastauksia av-mammoilta, jotka vain haaveilevat 75 kilosta kymmenen vuotta sitten.

Jos painaisin 75 kiloa niin huutaisin lujaa apua!! Välitön dietti ja treenaus alkoisi jo eilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heräisin painajaisesta.

En voi kuvitella painavani noin paljoa edes viimeisillään raskaana. Jos lihoisin raskausaikana noin paljon niin olisin varmaan jossain tarkkailussa nesteiden kertymisen takia.

Vierailija
44/50 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä jotkut housut pysyisivät jalassa sen aikaa, että pääsisin kauppaan ostamaan pienempiä. :D

Kyllä, olen ylipainoinen, reilustikin. Mutta toisaalta en ole koskaan ennen elämässäni ollut näin tyytyväinen mittoihini. Normaalipainoisena ja lievästi ylipainoisena koin paljon enemmän paineita ulkonäöstäni ja painostani.

Vierailija
45/50 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI olisi n. 27,5, nyt 20 ja painoa sellaiset 20 kg vähemmän. Viihdyn tällaisena.

Vierailija
46/50 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan istuisin tässä koneen edessä ja näpyttelisin vastausta tähän ketjuun... Ei se paino niin suuresti mun elämää muuttais.

Vierailija
47/50 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäkkiä aamulla ku heräisin ois lihonnu tuon verran, niin järkyttysin! 12 kiloa enemmän! :D laihuttasin ja söisin vaa salaattia :D

Vierailija
48/50 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pituutta 177 cm, muutaman kilon voisi tiputtaa mutta ihan tyytyväinen olen näin semminkin kun tuo paino ei ole pelkkää läskiä vaan rasvaprosentti on suht' ok.

Vierailija
49/50 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ei. Mutta pitkä saa olla että normaalin rajoissa mentäisiin. Minä olisin pettynyt jos painaisin taas yli 70kg kun olen kesästä asti laihduttanut 13 kg. Nyt olen 60 kg ja vielä 5 kiloo pois niin oon tyytyväinen.

Vierailija
50/50 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olisin takaisin lähtöruudussa. Raskauden jälkeen painoin 72 kg, nyt enää 63 kg. Pari kiloa vielä pois, niin olen "entiselläni".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme