Mitä tekisit, jos painaisit 75 kiloa niinkuin minä?
Kommentit (50)
ja siinä on kymmenkunta kiloa liikaa, mutta en silti ajatellut tehdä mitään. Elän varsin mukavasti ja tyytyväisenä näinkin. Oon terve ja elämä on mukavaa, vaikka vaatekoko onkin vähän isompi.
Laihduttaisin hetimiten 25 kg ja olisin omissa mitoissani. En voisi painaa noin paljon, hoikkana on niin paljon helpompi elää. Tosin minä olen tosi lyhyt, sekin vaikuttaa :)
Olen 182cm pitkä ja lihaksikas, mutta pienivyötäröinen (70cm).
Olisin todella vihainen koska olisin päässyt itseni repsahtamaan. Paino ollut kuukausitolkulla noin 72 kg ja nyt vihdoin nitkahtanut alaspäin, perjantain aamupaino 70 kg :)
koska oon 160cm ja painan nyt 56kg
Painan paaaaaallllljon enemmän juuri nyt. :D
mikä on mennyt pieleen. Painoin juuri tuon verran vuosi sitten. Sitten aloin urheilla reippaasti enemmän ja paino tippui vuoden mittaan viisi kiloa ilman minkäänlaista dieettiä. Eli pitäisi vähän tarkastella, mitä on tullut syötyä, jos yhtäkkiä olisinkin takaisin vanhoissa mitoissa...
2 v sitten painoin tuon verran ja nyt 10 kg vähemmän, joten kahden vuoden laihdutus olisi ollut turhaa.
Ihmettelisin BMI:n käyttöä lihavuuden arvioinnissa.
Olen tällä hetkellä 162cm/72kg, vyötärönympärys 62cm, vaatekoko 38, saan kyselyitä usein, mitä teen/syön, kun olen niin hyvässä kunnossa.
Ei kannata luottaa sinisilmäisesti siihen painoindeksiin....
laihduttuani 30 kg!!!! Olisin nuoruuden mitoissa, aijai!
Se on vähän liikaa mulle. Voin parhaiten kun indeksi on siinä parinkympin kieppeillä.
sittenkin olisin onnistuntu laihduttamaan 15kg!
olisin onnellinen, koska tuolloin painasin 15 kg vähemmän kuin nyt!!! :D
Tavoitteena olis päästä alle 70 kiloiseksi, mutta hitaasti eteneeeeee...
Yritän silti pihistää kalorin sieltä, kalorin täältä jotta ensi talveen mennessä saisin viitisen kiloa pois ja mahtuisin vanhihion toppahousuihini jotka nyt kiristävät vähän ikävästi.
Itse olisin järkyttynyt koska olisin 15kg lihavampi. Tällähetkellä olen 60/170
mitä on tapahtunut, koska olen aina ollut tosi hoikka ja normaalipainoni on reilu 50 kg. Saattaisin jopa harkita laihduttamista ensimmäisen kerran elämässäni...
taas sen 20kg jonka olen tuossa kohdassa jo kerran tehnytkin ja toivottavasti ei tarvitse enää ikinä tehdä uudestaan.
hyväksyttävä selitys, ottaisin ihan rauhallisesti ja alkaisin laihduttaa. Olen painanut raskaana ollessa tuosta vielä 10 kg enemmän enkä ole mitenkään kovin paha 75-kiloisenakaan mutta normaalimpaa minulle on painaa ainakin kymmenen kiloa vähemmän.