Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te olette ihan hirveitä, sairaita naisia (luin tuota yhtä ketjua)

Vierailija
05.02.2012 |

Siis että kun mennään yhteen niin ei hyväksytä toisen puolison (miehen) lapsia?! Yritetään päästä niistä jotenkin eroon, kohdellaan näitä TÄYSIN syyttömiä osapuolia törkeällä tavalla. Kyllä lapsi vaistoaa sen että hän ei ole tervetullut taloon!

Miten te voitte olla tuollaisia HIRVIÖITÄ? Siis, eihän ne lapset ole eroa aiheuttaneet. Kyllä lasten pitää saada tavata kumpaakin vanhempaa. YRITTÄKÄÄ edes jotenkin asettua lapsen asemaan, MIETTIKÄÄ miltä lapsesta TUNTUU kun äiti ja isä muuttavat erilleen. Kun perhe HAJOAA, miten pahalta se tuntuu :( Ja sitten te akat vielä pahennatte näiden lasten oloa... Mä tunne niin suurta vihaa teitä kohtaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan turhaan sä äitipuolia vihaat, siinä tilanteessa on myös muita osapuolia, jotka siihen vaikuttaa. Mm katkera ex, joka ei hyväksy miehen uutta naista, vaikuttaa aika paljon, ja jos se katkera ex voisi käyttäytyä normaalisti, olisi helpompaa käyttäytyä sitä lastakin kohtaan normaalisti.

Tää on juuri se asenne mikä ihmetyttää. Miksi aikuisten huonot välit pitää purkaa lapseen?

Vierailija
22/69 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä ole mistään muusta kyse, kun siitä että ne lapset eivät ole heidän omia lapsiaan.. Eivät vissiin kestä ajatella että sulla miehellä on ollut joku muukin ennen heitä. Ja juuri tämän takia niitä lapsia saa kohdella niinkuin itse haluaa, koska ne EIVÄT ole omia lapsia. Naiset ovat kieroja, mustasukkasia ja katkeria, julma totuus vaikka olen itsekin nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä ole mistään muusta kyse, kun siitä että ne lapset eivät ole heidän omia lapsiaan.. Eivät vissiin kestä ajatella että sulla miehellä on ollut joku muukin ennen heitä. Ja juuri tämän takia niitä lapsia saa kohdella niinkuin itse haluaa, koska ne EIVÄT ole omia lapsia. Naiset ovat kieroja, mustasukkasia ja katkeria, julma totuus vaikka olen itsekin nainen.

mulla ainakin on kyse siitä, että jonkun muun lasten huonoa käytöstä on helvetisti paljon vaikeampi sietää kuin omien lasten. Kuvittele päivästä toiseen luuttuavasi lattialta vieraan kakaran kaatuneita maitoja, ruokia, vaihtavasti tämän paskavaippoja ja latovasi tavaroita jääkaappiin takaisin kun mukula on saanut päähänsä tyhjentää sen. Jee!

Vierailija
24/69 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katkera ex esim vie isän uudelta perheeltä kotirauhan soittelullaan yms, niin oli se sitten oikein tai väärin niin pikkuhiljaa sitä alkaa toivomaan ettei se lapsi tule enää ollenkaan.

Ja jos sillä ei ole käytöstapoja, ja se rikkoo ja tuhoaa kaiken, niin pikkuhiljaa sitä alkaa taas toivomaan ettei se tule ollenkaan.

Jos äidillä ei ole voimavaroja hoitaa lasta omia vuorojaan, ei sitä voi meille tuoda milloin vaan ja miten vaan, me ei olla mikään tukiperhe, vaan ihan oma perheemme myös. Pikkuhiljaa sitä alkaan toivomaan, ettei se tule enää ollenkaan kun se tulee miten sattuu ja milloin sattuu. Ei meidän perhe ole koko aikaa missään valmiudessa ottamaan käytöshäiriöinen lapsi vastaan, sitä varten on ihan omat yksiköt tässä maailmassa. Tai jos tekee mieli lähteä ryyppäämään, niin silloinkaan emme ole yötäpäivää valmiudessa päivystävä sosiaalitukiperhe.

Ei ne exätkään sellaista sietäisi keltään muulta, miksi äitipuolten sitten pitäisi sietää niiltä exiltä?

Vierailija
25/69 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain TAJUA!! Oliko rikas? Pitikö saada vain joku?

mulla ainakin on kyse siitä, että jonkun muun lasten huonoa käytöstä on helvetisti paljon vaikeampi sietää kuin omien lasten. Kuvittele päivästä toiseen luuttuavasi lattialta vieraan kakaran kaatuneita maitoja, ruokia, vaihtavasti tämän paskavaippoja ja latovasi tavaroita jääkaappiin takaisin kun mukula on saanut päähänsä tyhjentää sen. Jee!

Vierailija
26/69 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellasessa tilanteessa että mietin eroa mutta yksi asia mikä mua pelottaa niin on juuri tämä mistä keskustellaan! Mä pelkään sitä että joku toinen nainen ei olisi kunnon "äiti" lapsilleni. Että lapseni ei näkisi isäänsä enää riittävästi ja lapsi saisi kärsiä uudesta miehen kumppanista. Välillä ajattelen että yritän vaan kestää miestäni vaikka kuinka tekee pahaa, Vain sen vuoksi että lapset eivät joutuisi tämmösiin tilanteisiin!

Vierailija
27/69 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten kun sitä tekee 5 v niin voin kertoa että kyllä, inhoan sitä lasta!!!

Vierailija
28/69 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrottiin että uusperhekuvioissa on paljon huostaanottoja jne. Niin surullista :( Vaikka kuinka exät kävis hermoille niin ei ne lapset voi tilanteelle mitään! Ja onko monikaan tullut ajatelleeksi että lapset reagoi kaikkeen mahdolliseen, etenkin pahaan oloon juuri sotkemalla, riehumalla jne.

Vierailija
29/69 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellasessa tilanteessa että mietin eroa mutta yksi asia mikä mua pelottaa niin on juuri tämä mistä keskustellaan! Mä pelkään sitä että joku toinen nainen ei olisi kunnon "äiti" lapsilleni. Että lapseni ei näkisi isäänsä enää riittävästi ja lapsi saisi kärsiä uudesta miehen kumppanista. Välillä ajattelen että yritän vaan kestää miestäni vaikka kuinka tekee pahaa, Vain sen vuoksi että lapset eivät joutuisi tämmösiin tilanteisiin!

Ero on aviorikos Jumalan silmissä. Te voitte koko perhe parantua ja pelastua kun rukoilette yhdessä Jeesusta Vapahtajaksenne. Siunausta teille.

Vierailija
30/69 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekään tosin ole ihan järkevää, että ne miehet antaa uusien vaimojen päsmätä sillä lailla, ettei mies saisi omia lapsiaan tavata. Minulla alkaisi hälytyskellot soimaan sellaisesta aika pian.

Jos olisin miehenä sellaisessa tilanteessa, jossa uusi vaimo yrittäisi pilata minun ja ex-liitosta olevien lasten välit ja ex-puoliso puolestaan koettaisi mustamaalata uutta puolisoa heille, niin oletettavasti pistäisin naiset saman pöydän ääreen ja me puhuttaisiin kaikki asiat halki. Lasteni takia tekisin niin, sopi se rouville tai ei.

Vierailija
31/69 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnioitettava ajattelutapa sulla! Kerrankin täällä joku osaa vilpittömästi ajatella lasten parasta.

Vierailija
32/69 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanu valita mies, jolla ei niitä lapsia ole. Jos niin paljon päähän ottaa, niin kannattas jo varmaan laittaa mies sitten vaihtoon, jos ei kerta sen omaa lasta siedä. Miltä sinusta tuntuis, jos sinulla oisi entistä liitosta/suhteesta lapsi ja uus kumppanisi ajattelisi "jonkun muun hirveä, sotkeva possulapsi" ? Kannattaisi miettiä niitä oman miehen tunteitakin.

Vierailija
33/69 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi sitä on vaan siedettävä tai sitten otettava hatkat. Mies ja lapsi tuli pakettina ja sinä tiesit mitä saat. Kanna nyt vastuusi omasta valinnastasi.

Vierailija
34/69 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on aviorikos Jumalan silmissä. Te voitte koko perhe parantua ja pelastua kun rukoilette yhdessä Jeesusta Vapahtajaksenne. Siunausta teille.

Mikä EI OLE kristityn jumalan mielestä rikollista? Hengittää ja syödä saa, mutta auta armias jos pikkurilliä käännät. Heti teet syntiä..

Etsipä palstajeesustelija itsellesi sopivampi paikka näille kirjoituksille!

Vierailija
35/69 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä EI OLE kristityn jumalan mielestä rikollista? Hengittää ja syödä saa, mutta auta armias jos pikkurilliä käännät. Heti teet syntiä..

Etsipä palstajeesustelija itsellesi sopivampi paikka näille kirjoituksille!

Se on sellaista sen synnintunnon ja omantunnon kanssa...

Vierailija
36/69 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele päivästä toiseen luuttuavasi lattialta vieraan kakaran kaatuneita maitoja, ruokia, vaihtavasti tämän paskavaippoja ja latovasi tavaroita jääkaappiin takaisin kun mukula on saanut päähänsä tyhjentää sen. Jee!

Vierailija
37/69 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelet tosi fiksusti, eihän ne lapset ikuisesti pieniä ole. Vaan entäs se vahinko mitä tullaiset petoäitipuolet voivat täysin viattomille lapsille itsekkyyttään ja mustasukkaisuuttaan aiheuttaa? Niitä vaurioita ei voi välttämättä korjata.

Vierailija
38/69 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kyllä hyvin usein ihan sieltä exän puolelta ja se on valitettavasti se, joka johtaa siihen lapsen oireiluun.

Vierailija
39/69 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ainakin on sellainen tilanne että miehen poika on tänä viikonloppuna täällä (niinkuin aina jokatoisena) ja ruoan jälkeen lähteekin sitten jo äitinsä luo. Kyllä mulla tulee jo ikävä tuota pikkumiestä (8v), ja ei ole muuten ensimmäinen kerta. Poika myös tykkää olla meillä paljon, ja jo kysyttiinkin pojan äidiltä jos olisi ens viikonloppuna voinut tulle yökyläilemään vähän ylimääräistä mutta valitettavasti heillä on jo viikonloppu suunnitelmia tehtynä, mutta kuulemma onnistuu toisella kertaa.

Itse olen pojan äidin kanssa hyvissä väleissä, ollaan jopa kahviteltukin ihan ilman muita moneen otteeseen.

Kaikki osapuolet ovat muuten sitä mieltä että lapsella on hyvä olla kun on 2 rakastavaa kotia ja kenelläkään ei ole ongelmia toistensa kanssa.

Tämä kaikki saattaa johtua siitä että pojan äiti ei ole mieheni ex, koska heillä ei ollut muuta suhdetta kuin yhdenillan juttu josta seurasi raskaus. Eli ei ole kateutta ja mustasukkaisuutta tai muutakaan draamaa.

Ei kaikki äitipuolet ole pahoja ja ikäviä, itse en vaihtaisi tuota poikaa mihinkään, on se sen verran ihana tapaus :)

Vierailija
40/69 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te NIITÄ NAISIA SYYTÄTTE,VAIKKA NÄHTÄVÄSTI VIKA ON MIEHISSÄ!!!!!!!!!!!! eI OLE TERVETTÄ PITÄÄ TOISEN LASTA OMANAAN,KOETTAKAA JO TAJUTA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän