Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua VAIN poikalasten vanhemmilta!

Vierailija
05.02.2012 |

Tarkoitan siis niitä vanhempia joilla ei ole tyttöjä laisinkaan, eikä niitä ole tulossakaan.

Olen äiti joka on aina (jo ennen lapsia) toivonut tyttölapsia elämääni. Se on jotenkin ollut sellainen varmuus takaraivossa, että niin tulee vielä joskus tapahtumaan, että minulla on monta tyttöä.

No elämä yllätti ja tässä minä olen, ison lapsikatraan kanssa, ei ainuttakaan tyttöä :( Lisää lapsia meille ei ole enää tulossa. Lapsemme ovat vielä kaikki aika pieniä, joten tarvitisisin apuja teiltä äideiltä joilla on myös pelkkiä poikia.

Haluaisin kuulla positiivisia ajatuksia siitä, mikä on kivaa siinä kun talossa on pelkkiä poikia, eikä yhtään tyttöä? Varsinkin kun pojat kasvavat, niin millaista elämäni on sitten? Jäänkö jostain oikeasti piatsi ilman tytärtä? Pitääkö minun varautua johonkin? Pojat ovat minulle aika vieraita, minulla on paljon siskoja itselläni ja suku on muutenkin tyttövoittoinen.

Nyt haluan päästä tästä tytön kaipuustani ylitse ja alkaa nauttimaan elämästä poikieni kanssa. Toivon, että te voisitte auttaa minua!!!!! Auttakaa!

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää??? Olet saanut monta tervettä? poikalasta ja tuollaisia mietit! Sanon suoraan, että nyt on aika lopettaa tuollaiset mietteet. Kukaan ei varmasti ajattele mitään pahaa poikaperheestäsi ja tyttölasta ei voi pitää oman itsen jatkeena ja omien toiveiden toteuttamisen objektina. Lapsi on aina lapsi ei tyttö tai poika, se on sivuseikka. SINÄ olet ÄITI, kuulostat pikkutytöltä, joka ei saanut barbia kaupasta. Tuntuu pahalta poikiesi puolesta! Eikö sinulla ole ollut isompia murheita kuin tuommoisia turhanpäiväisyyksiä mietit. Pojat ovat ihania pikkumiehiä, niitä pitää helliä ja rakastaa yhtäpaljon kuin tyttöjä. Keksi kivoja juttuja poikiesi kanssa, eihän sukupuoli estä tekemästä kivoja juttuja! Naura, leiki, pelleile, suukota, kutita, helli ja sano pojillesi että rakastat, ole ystävällinen!

jälleen kerran, missään teksteistäni en ole kirjoittanut, että en nauraisi, leikkisi, pelleilisi, suukottaisi, kutittelisi...jne poikieni kanssa. Joten nämä hatusta vedetyty jutut on ihan turhia.

Ja murheita on valitettavasti elämässä ollut, vähän liikaakin.

ap

Vierailija
162/167 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin älä nyt hermoile asian kanssa. Aika parantaa haavat. Me tehtiin pikku hiljaa tuo päätös ettei lapsia enää tule joten ehdin jo kypsytellä ajatuksella ennen lopullista päätöstä

ja tosiaan älä puolustele täällä itseäsi ja tunteitasi. niistä ei tule täällä ikinä loppua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vasta yksi lapsi (poika) ja kun häntä odotin, salaa toivoin että olisi juuri poika, koska jotenkin halusin vielä pitää paikkani "ainoana naisena" mieheni sydämessä. Lapsellista, tiedän, mutta en silti mahtanut ajatukselleni mitään. Minusta on ihanaa kun saan olla perheeni prinsessa, kuningatar, whatever... Toki joskus toivon saavani myös tytön, mutta en tiedä onko se minulle loppujen lopuksi niin kovin tärkeää kuitenkaan.

otisikkosi oli liikuttava, ihana suorastaa. Että saan olla ikuisesti mieheni rakkain nainen. Olen aivan otettu. Se on totta, sillä miehelläni ei ole edes siskoja ja äiti ei ole kovin läheinen. Tässä taas asia mitä en ollut koskaan ajatellut. Kiitos siitä.

ap

Vierailija
164/167 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka saisit tytön, olisit tyytymätön. Vaje on sisälläsi, eikä mikään ulkopuolinen tarve voi sitä täyttää. Kehittelet aina jotain uutta puutetta ja oletat sen olevan toiveittesi täyttymys.

Keskity nauttimaan asioista, joita sinulla jo on. Pidätkö elämää niin itsestäänselvyytenä, että voit aina vaatia jotain uutta? Ilmeisesti elämäsi on ollut kevyttä, kun ajatusmaailmasi on tuollaisella tasolla tai vastaavasti olet erittäin nuori.

elämäni ei ole ollut kevyttä, enkä ole nuori. Enkä ole oikeastaan toivonut mitään muuta asiaa elämässäni kuin ttrröä, olen mielestäni pyytänyt vähän, jotta se mitä eniten toivon toteutuisi. No ei toteutunut.

ap

Vierailija
165/167 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP Ei sun tarvi täällä puolustella itseäsi. Varmasti sinä rakastat lapsiasi yli kaiken mutta sinulla on se tunne että yksi puuttuu ja se on tyttö. Haavekuvissa tulee elettyä itse kukin, mutta usko pois kyllä se hellittää. Pidä itseäsi perheen tyttönä =D

T:toinen 3 pojan äiti

kunhan nyt kulutan aikaani ja yritän vastata jokaiseen kirjoitukseen :) kuulostaa ehkä toistelulta.

Vierailija
166/167 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jo eteenpäin, hyvä ihminen mitkä ongelmat, ei voi kuin puistella päätään...

Vierailija
167/167 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo että joku sanoo sinulle "otan osaa" kun sanot, että sulla on 4 poikaa niin ole puhtaasti vitsiä. Varmaan sanoisivat ylipäänsä noin vaikka sulla ois neljä tyttöä tai tyttöjä ja poikia. Monet ihmettelevät siis ylipäänsä miten joku jaksaa 4 lasta. Mitä ihmettä sä välität mitä muut ajattelee? Jos ne ovat niin tyhmiä, etteivät tajua jonkun olevan tyytyväinen lapsistaan niin antaa niitten olla tyhmiä. Kyllähän kaikenmaailman kanahaukkoja on maailma pullollaan, ne on semmosia höpöhöpöakkoja, jotka puuttuu joka asiaan.