Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo Haaviston telkkarimainos

Vierailija
04.02.2012 |

on oikeasti niiin ihana, vaikuttava, sympaattinen. Mulla meni iho ihan kananlihalle. Mä jotenkin alan ymmärtää tätä Haavistoilmiötä :)

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se on isänmaallisuuden lisäksi tasa-arvon kannatusta ja sorron vastustamista.

suomalaisena mun isänmaallisuuden ydin, ja sillä me on pärjätty tähän asti aivan mahtavasti. Meillä oli naisilla äänioikeus ekojen joukossa ja naispresidentti ekojen joukossa, kuka katuu noita?

Vierailija
62/68 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvittelet, että talous ja hyvinvointi on kaksi erillistä asiaa? Johan meillä on ollut 12 vuotta pressana kukkahattutäti jolla on "arvomaailma kohdallaan". Eikä mitään näkyvää ole tehnyt. Voihan sitä ajatella sitä hyvinvointia siellä omassa päässään mutta presidentin on todella tehtävä töitä sen hyvinvoinnin lisäämiseksi. En usko Haavistosta olevan tähän. Hän olisi vain jatkumoa Halosen saamattomuuteen.

Mun mielestä yksi tärkein asia isänmaallisuudessa on se, että haluaa tehdä tästä maastammme paremman paikan kaikille elää ja tehdä hyvää kanssaihmisille sekä yrittää parhaansa mukaan olla ekologinen.

Tuntuu että moni ei ole sisäistänyt tätä lainkaan, ollaan niin isänmaallista mutta aina syrjitään ja kiusataan muita, sen sijaan että kannustettaisiin ja tehtäisiin hyviä tekoja.

Koen että olen todella isänmaallinen, siksi nimenomaan äänestän Haavistoa.

Harmittaa vain, että media on Niinistölle pedannut pressan paikkaa jo vuosia, jännä kun hän ei aikanaan kelvannut mutta nyt on lähes jumala, kuka tuota ennakkosuosikkia voikaan haastaa. Paitsi Haavistosta tulikin melkoinen haastaja oikeastaan, eihän vielä tiedä vaikka menisi ja voittaisikin:) Suoraan sanottuna, en ymmärrä millaiset ihmiset äänestävät Niinistöä kun selkeästi on osaavampi ja parempi ehdokas tarjolla. Jokainen valveutunut varmaan tietää erot, en jaksa kaikkea tähän kirjoittaa mut luulis jo ihan pätevyyden ratkaisevan, Haavisto on nimenomaan presidentin virkaan pätevämpi, Niinistö olisi varmasti hallituksen talousviroissa.

Ihmettelen, että kelle talous menee ihmisten edelle, tämähän tuli Niinistöltä jo tv-tentissä esiin mm. Dalai-lama kysymyksessä. Sellainen mies ei ole minun presidenttini.

Ehkä se on niin, että Niinistöä äänestävät ne joille raha on tärkeämpää kuin ihmiset ja hyvinvoinva yhteiskunta sekä vanhoilliset ennakkoluuloihinsa juurtuneet, Haavistoa sitten äänestää vähän edistyksellisemmät ihmiset joille ihmiset ja tämä yhteiskunta on tärkeintä, näin yleistettynä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlandian mainoskäyttöön vaaditaan teostomaksujen lisäksi myös lupa Sibeliuksen perikunnalta, joka omistaa sen tekijänoikeudet. En tiedä, hankittiinko lupa tuohon Haaviston tv-mainokseen, mutta käsittääkseni ovat olleet aika nihkeitä antamaan tuollaisia lupia - ja kun ovat antaneet, niin hinta on ollut melko kova.

että tuo EI ollut mainos!

Onko teillä nyt joku luetun ymmärtämisen vaikeus vai missä mättää?!

Vierailija
64/68 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlandian mainoskäyttöön vaaditaan teostomaksujen lisäksi myös lupa Sibeliuksen perikunnalta, joka omistaa sen tekijänoikeudet. En tiedä, hankittiinko lupa tuohon Haaviston tv-mainokseen, mutta käsittääkseni ovat olleet aika nihkeitä antamaan tuollaisia lupia - ja kun ovat antaneet, niin hinta on ollut melko kova.

että tuo EI ollut mainos! Onko teillä nyt joku luetun ymmärtämisen vaikeus vai missä mättää?!

ja siitä maksettiin MTV3:lle mainosajan hinta. Sen esittämisestä ei ole tietoa tv-ohjelmasivuilla.

Kyllä se oli ihan selkeä, puhdas mainos, jolla pyrittiin vaikuttamaan äänestäjiin. Tosin ongelmaksi muodostunee se, että aika moni näki mainoksen Niinistön edustamien arvojen mukaisena, ei haavistolaisuutena.

Vierailija
65/68 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se on isänmaallisuuden lisäksi tasa-arvon kannatusta ja sorron vastustamista.

suomalaisena mun isänmaallisuuden ydin, ja sillä me on pärjätty tähän asti aivan mahtavasti. Meillä oli naisilla äänioikeus ekojen joukossa ja naispresidentti ekojen joukossa, kuka katuu noita?

ja edelleenkin naisia työelämässä kohdellaan eri tavalla kuin miehiä.

Eli me ratsastamme tuolla äänioikeudella näkemättä sitä, että sukupuoltenvälinen tasa-arvo on edelleenkin kaukana.

Vierailija
66/68 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan flash mob! Katsokaas kun kaikkea ei sillä rahallakaan saa!

kuitenkin Haaviston kannattajat maksoivat sen esittämisestä MTV:lle reilusti yli 300 000 e.

Aamulla kun tulen AV:lle niin se on varmaan jo miljoona euroa.

itseään parhaaseen katseluaikaan vastaavalla tavalla, kerrottiin mainosajan hinnaksi 300 000 e. Miksi Haavisto saisi mainoksensa halvemmalla? Vai oletatko, että myös MTV3 sponsoroi Pekkaa? Se olisi jo aika tiukka paikka yhtiölle. Jos mainosajasta ei ole maksetu käypää hintaa, kyseessä on vaalirahoitus.

Vierailija
67/68 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri yhtä paljon kuin toisenkin ehdokkaan kanssa. =)

Välillä on myös kiva miettiä, että Suomi todella on itsenäinen ja säilyttänyt itsenäisyytensä sodissa. Ja tästä johtuen meillä on vapaus ajatella ja tehdä valintoja. Minusta ihan kiva että on vaihtoehtoja... Kaks tai kuus...

Vierailija
68/68 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli me ratsastamme tuolla äänioikeudella näkemättä sitä, että sukupuoltenvälinen tasa-arvo on edelleenkin kaukana.

jos naisilla ei olisi äänioikeutta :D. Viime vuonna uutisoitiin muuten tutkimuksesta, jonka mukaan Suomessa on naisilla politiikassa paras tasa-arvo koko maailmassa!!! Eli kyllä ajatus on todellakin kantanut ihan meidän päiviin asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi