Lopetin facebook tilini!
Mua alkoi ärsyttämään ihmisten kertominen, mitä kukakin milloin tekee. Hyvä, ettei paskalla käyntiä kerrota.
Eipähän niitä juttuja ole pakko lukea, joten nyt loppui mun osaltani!
Kommentit (12)
Sitten otin takaisin ja lopetin päivitysten tilaamisen niiltä jotka laittoivat just kaikkea mahdollista joka väliin, Nyt on oikein kiva fb, ensi viikolla tulee timeline ja sitä on sitten viikko aikaa siivota.
Kun se tulee niin sitten on myöhäistä siivota..
Sitten otin takaisin ja lopetin päivitysten tilaamisen niiltä jotka laittoivat just kaikkea mahdollista joka väliin, Nyt on oikein kiva fb, ensi viikolla tulee timeline ja sitä on sitten viikko aikaa siivota.
fb:ssä poisto ei tarkoita oikeaa poista (siis että tiedot oikeasti ja lopullisesti tuhottaisiin) vaan kaikki tiedot on edelleen tallessa vaikka niitä ei itse näkisi.
Kyllä Facebook tilin pystyy myös poistamaan kokonaan. Tässä ohjeet:http://keskustelu.suomi24.fi/node/10145314
poistin itseni nyt lopullisesti FB:stä.
Lopullinen tietojeni tuhoutuminen tapahtuu 2 viikon kuluttua. Jos haluaisin vileä pitää FB -tilini, tulisi minun kirjautua sisään tuon 2 viikon sisään.
heippa!
enkä ole suuremmin kaivannut. Tärkeiden ihmisten kanssa yhteydenpito tapahtuu muillakin tavoin:)
tärkeät ihmiset ovat sydämessä ja ajatuksissa. Heille voi soittaa ja kuulla heidän äänensä.
Puhelimessa voi kysyä "mitä kuuluu, miten voit"?
Mulle on tärkeämpää kuulla Ystävän ääni, kuin "puhua ruudulla".
ap
Mäkin lopetin facebook-tilini. Ihan vain siitä syystä, että en sitä itse käytä ja en kyllä halua, että kukaan mun tutuista joutuu ongelmiin, että mun sivujen kautta rupeaa näkymään jotain mitä he eivät halua.
En tykkää tuosta facebookin tavasta, jolla ihmisille pakkosyötetään ominaisuuksia, jolla vanhat ei-julkiset tiedot muuttuvat julkisiksi. Itselläni ei facebookissa ole koskaan ollut mitään, joten ei haittaa ja muutenkaan en kirjoittele nettiin mitään arkaluontoista, toisia ihmisiä loukkaavaa materiaalia, mutta en todellakaan halua nyt olla moisen paljastusväyläkään. Ei minulla ole elämässäni aikaa siivoilla jonkun muun jälkiä.
Vieroitusoireisiin suosittelen Google+ systeemiin tutustumista. Siellä ei ainakaan pääse mitään ylimääräistä ulkopuolisten tietoon ja tietoturva on maailman parhaiden osaajien käsissä. Ite oon tykäännyt paljon ja sulkisin facen jos uskaltaisin.
...irti Facebookista olen minäkin!
fiksua joukkoa täällä!
Miksi ihmeessä Google+: a markkinoidaan nyt niin aktiivisesti? Alkaa epäilyttää, että koko tietovuotoskandaali onkin Googlen mustamaalauskampanja.
Tiedoksesi: Google johto ei itse käytä Google+:a:
http://theunderstatement.com/post/11018308302/googles-management-doesnt…
Googlen työntekijät eivät itsekään osaa käyttää Google+:a vuotamatta vahingossa tietoja väärille henkilöille:
http://mashable.com/2011/10/12/google-engineer-rant-google-plus/
Itselläni on Google+, mutta en koe sitä sen paremmaksi ratkaisuksi kuin FB.