Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo Haaviston telkkarimainos

Vierailija
04.02.2012 |

on oikeasti niiin ihana, vaikuttava, sympaattinen. Mulla meni iho ihan kananlihalle. Mä jotenkin alan ymmärtää tätä Haavistoilmiötä :)

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on syntynyt jollain lailla spontaanimmin kuin mainokset yleensä. Mäkin tykkäsin :)

Vierailija
22/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka netin vihakirjoittelun uhkaavan sitä minkä kokevat olevan omaa aitoa suomalaisuuttaan. Luulen että tää tuntuu monesta sellaisesta hirveän hyvältä. Että maassa on toisenlainenkin henki jossain kuin mamupatjoittelua ja homottelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti niiin ihana, vaikuttava, sympaattinen. Mulla meni iho ihan kananlihalle. Mä jotenkin alan ymmärtää tätä Haavistoilmiötä :)

hysteriaa.

Unohtuu yhtä nopeasti kuin alkoikin. Samanlaista massahysteriaa on ilmaantunut diktaattoreillakin. Muistele vaan Hitleriä.

tämä "massahysteria" ei demonisoi ihmisryhmiä vaan päinvastoin suvaitsee jokaisen ja antaa kaikkien tulla mukaan. Tosin en tiedä, mitkä taustatiedot sinulla on Hitleristä.

Vierailija
24/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

plagiointia ja kieltämättä myös äärimmäisen tehokasta markkinointitapaa. Tämän perusteella on selvää, että suomalaisille voi myydä mitä tahansa, kunhan laittaa perinteisen kääreen. Eli Haaviston äänestäjän on pakko olla tyhmä, tyhmempi ainakin kuin mainoksen suunnitellut porukka.

Näin se on ihan todellisuudessa. Ääni Niinistölle on ääni suomalaisille, Haavistoa jos äänestää, rahat menee ihan muualle kuin meille

Vierailija
25/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aito, tunteita herättävä, sympaattinen, pysäyttävä. Upea mainos, oli sitten suunniteltu tai ei. Loukkaava, ja millähän tavalla Finlandia voi olla loukkaava?! Itsekin olen jo äänestänyt, eli tämä ei siihen vaikuta.

Vierailija
26/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehän isänmaata ja perinteitä kunnioittavat, ei suinkaan vihreät.

Vierailija
27/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

plagiointia ja kieltämättä myös äärimmäisen tehokasta markkinointitapaa. Tämän perusteella on selvää, että suomalaisille voi myydä mitä tahansa, kunhan laittaa perinteisen kääreen. Eli Haaviston äänestäjän on pakko olla tyhmä, tyhmempi ainakin kuin mainoksen suunnitellut porukka.

Näin se on ihan todellisuudessa. Ääni Niinistölle on ääni suomalaisille, Haavistoa jos äänestää, rahat menee ihan muualle kuin meille

Niinistölle kun annatte äänenne, niin meidän kaikki rahat menee Kreikkaan, ei tosiaan oman maan hyvinvoinnin tukemiseksi. Lueppa nyt vähän vielä niitä kokoomuksen toimintaperiaatteita.

Vierailija
28/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan flash mob!

Katsokaas kun kaikkea ei sillä rahallakaan saa!

Vierailija
29/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tosiaan! Ihmisten manipulounti on näköjään niin helppooa. Ei silti, järkiperustelilla ei muutenkaan kannata Haavistoa harkita. Ja karismaattisempi Haavisto?! Jessus, mies havisee väillä kuin haavanlehti, pelkää Saulin katsettakin!

Vierailija
30/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niin oli.

Ääänestin arvojeni mukaisesti Haavistoa. Mutta mulle on ok, että Niinistö valitaan huomenna pressaksi. Tiukille menee, enivei.

Vierailija
31/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi jo ekalla kierroksella. Upea mainos upean ehdokkaan puolesta. Molemmat silti tarpeeksi hyviä, paras voittakoon!

Vierailija
32/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö saisi samalla lailla ihmiset liikkeelle kampanjoimaan ehdokkaansa puolesta, kuin mitä nuo kuorolaiset tekivät? Niin, en minäkään pysty. En nyt mollaa Niinistöä, mutta ei häneen sitouduttaisi samalla tavalla kuin Haavistoon. Karismaa ja lämpöä ei vain riitä.

Vierailija
33/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä varmaan koskettaakin. Mielestäni Finlandian sanat sopivat hienosti juuri tähän päivään. Kuinka Suomi näytit sa maailmalle...ja ettet taipunut sa sorron alle, on aamus alkanut, synnyinmaa!

Vierailija
34/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aito, tunteita herättävä, sympaattinen, pysäyttävä. Upea mainos, oli sitten suunniteltu tai ei. Loukkaava, ja millähän tavalla Finlandia voi olla loukkaava?! Itsekin olen jo äänestänyt, eli tämä ei siihen vaikuta.

Vierailija
35/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaavaa on omia se sivarihomon keppihevoskesi.

Voisitko määritellä suomalaisen peruspiirteet ja ne joilla on oikeus vihellellä tai laulaa Finlandiaa. Minä luulin että se kuuluu kaikille suomalaisille.

Vierailija
36/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten etten ikipäivinä äänestä homosivaria presidentiksi. En tiedä edes kehtaanko hänelle tunnustaa, että huominen ääni menee Haavistolle. Mainoksestakin pidin, mihinhän tää vielä on menossa... ;)

Vierailija
37/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaavaa on omia se sivarihomon keppihevoskesi.

Voisitko määritellä suomalaisen peruspiirteet ja ne joilla on oikeus vihellellä tai laulaa Finlandiaa. Minä luulin että se kuuluu kaikille suomalaisille.

Hän edustaa viikkiläisiä viherpiipertäjiä, taitelilijoita, ratikkareitin varrella asuvaa haihattelevaa kansanosaa, erittäin pientä osaa suomalaisista. Sitä osaa, jonka mielestä on kivaa ja muodikasta fanittaa Pekkaa vaaleissa. Muuten politiikka tuskin kiinnostaa.

Vierailija
38/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri meitä kaikkia suomalaisia. Suvaitsevaisuus on ollut Haaviston kantava teema kampanjassaan. Se, että kaikki hyväksytään sellaisena kuin ovat eikä ketään kiusata tai syrjitä. Tapasihan hän ennakkoluulottomasti Teuvo Hakkaraisenkin Viitasaaren sahalla.

Presidentti, joka yhdistää suomalaiset.

Vierailija
40/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hieno "mainos" on. En tosin yhdistä sitä Haavistoon. Sehän on oodi Suomelle, kansa päättäköön ja paras voittakoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi