Tuo Haaviston telkkarimainos
on oikeasti niiin ihana, vaikuttava, sympaattinen. Mulla meni iho ihan kananlihalle. Mä jotenkin alan ymmärtää tätä Haavistoilmiötä :)
Kommentit (68)
Kiitos tästä isänmaallisesta teosta jolla kunnioitettiin suoraselkäistä ja vastuullista Pekka Haavistoa.
pysähdyttävä, koskettava mainos. Mutta vain sen takia, että siinä laulettiin Finlandia-hymniä.
Se nosti pintaan isänmaalliset tunteet, joita en kuitenkaan millään pysty yhdistämään Haavistoon - vaan Niinistöön. Kun lopuksi huomasin kenen mainoksesta kyse, tuntui se suorastaan pyhäinhäväistykseltä :( Sivari vetoaa äänestäjien isänmaallisuuteen...
Olen isänmaallinen ja siksi äänestän Niinistöä!
Järki vai Viisaus?
Talous vai Sydän?
Luvut vai Ihiminen?
Minä vai Me?
Niinistö vai Haavisto?
Vastaus on Haavisto.
Vaan flash mob! Katsokaas kun kaikkea ei sillä rahallakaan saa!
kuitenkin Haaviston kannattajat maksoivat sen esittämisestä MTV:lle reilusti yli 300 000 e.
Tuo kun on hymni, jota esim. vapaamuurarit laulavat. Ja jonka automaattisesti yhdistää armeijaan, maanpuolustukseen, isänmaallisuuteen eikä suinkaan haavistomaiseen käsitykseen siitä, että Suomen tärkein tehtävä on antaa rahat Afrikkaan.
kuitenkin Haaviston kannattajat maksoivat sen esittämisestä MTV:lle reilusti yli 300 000 e.
Mainos maksoi 40000-50000 euroa.
Ihan hassu ajatus, että isänmaallisuus olisi vain äärikonservatiivien oikeus. Minun isänmaalliset tunteeni heräävät, kun kuuntelen Haaviston puheita!
pysähdyttävä, koskettava mainos. Mutta vain sen takia, että siinä laulettiin Finlandia-hymniä.
Se nosti pintaan isänmaalliset tunteet, joita en kuitenkaan millään pysty yhdistämään Haavistoon - vaan Niinistöön. Kun lopuksi huomasin kenen mainoksesta kyse, tuntui se suorastaan pyhäinhäväistykseltä :( Sivari vetoaa äänestäjien isänmaallisuuteen...
Olen isänmaallinen ja siksi äänestän Niinistöä!
kuulija tulkitsee Finlandian haluammallaan tavalla. Minulle se on isänmaallisuuden lisäksi tasa-arvon kannatusta ja sorron vastustamista. Isänmaallinen voi olla monella tapaa.
Aamulla kun tulen AV:lle niin se on varmaan jo miljoona euroa.
Mun mielestä yksi tärkein asia isänmaallisuudessa on se, että haluaa tehdä tästä maastammme paremman paikan kaikille elää ja tehdä hyvää kanssaihmisille sekä yrittää parhaansa mukaan olla ekologinen.
Tuntuu että moni ei ole sisäistänyt tätä lainkaan, ollaan niin isänmaallista mutta aina syrjitään ja kiusataan muita, sen sijaan että kannustettaisiin ja tehtäisiin hyviä tekoja.
Koen että olen todella isänmaallinen, siksi nimenomaan äänestän Haavistoa.
Harmittaa vain, että media on Niinistölle pedannut pressan paikkaa jo vuosia, jännä kun hän ei aikanaan kelvannut mutta nyt on lähes jumala, kuka tuota ennakkosuosikkia voikaan haastaa. Paitsi Haavistosta tulikin melkoinen haastaja oikeastaan, eihän vielä tiedä vaikka menisi ja voittaisikin:) Suoraan sanottuna, en ymmärrä millaiset ihmiset äänestävät Niinistöä kun selkeästi on osaavampi ja parempi ehdokas tarjolla. Jokainen valveutunut varmaan tietää erot, en jaksa kaikkea tähän kirjoittaa mut luulis jo ihan pätevyyden ratkaisevan, Haavisto on nimenomaan presidentin virkaan pätevämpi, Niinistö olisi varmasti hallituksen talousviroissa.
Ihmettelen, että kelle talous menee ihmisten edelle, tämähän tuli Niinistöltä jo tv-tentissä esiin mm. Dalai-lama kysymyksessä. Sellainen mies ei ole minun presidenttini.
Ehkä se on niin, että Niinistöä äänestävät ne joille raha on tärkeämpää kuin ihmiset ja hyvinvoinva yhteiskunta sekä vanhoilliset ennakkoluuloihinsa juurtuneet, Haavistoa sitten äänestää vähän edistyksellisemmät ihmiset joille ihmiset ja tämä yhteiskunta on tärkeintä, näin yleistettynä..
Mun mielestä yksi tärkein asia isänmaallisuudessa on se, että haluaa tehdä tästä maastammme paremman paikan kaikille elää ja tehdä hyvää kanssaihmisille sekä yrittää parhaansa mukaan olla ekologinen.
Tuntuu että moni ei ole sisäistänyt tätä lainkaan, ollaan niin isänmaallista mutta aina syrjitään ja kiusataan muita, sen sijaan että kannustettaisiin ja tehtäisiin hyviä tekoja.Koen että olen todella isänmaallinen, siksi nimenomaan äänestän Haavistoa.
Harmittaa vain, että media on Niinistölle pedannut pressan paikkaa jo vuosia, jännä kun hän ei aikanaan kelvannut mutta nyt on lähes jumala, kuka tuota ennakkosuosikkia voikaan haastaa. Paitsi Haavistosta tulikin melkoinen haastaja oikeastaan, eihän vielä tiedä vaikka menisi ja voittaisikin:) Suoraan sanottuna, en ymmärrä millaiset ihmiset äänestävät Niinistöä kun selkeästi on osaavampi ja parempi ehdokas tarjolla. Jokainen valveutunut varmaan tietää erot, en jaksa kaikkea tähän kirjoittaa mut luulis jo ihan pätevyyden ratkaisevan, Haavisto on nimenomaan presidentin virkaan pätevämpi, Niinistö olisi varmasti hallituksen talousviroissa.
Ihmettelen, että kelle talous menee ihmisten edelle, tämähän tuli Niinistöltä jo tv-tentissä esiin mm. Dalai-lama kysymyksessä. Sellainen mies ei ole minun presidenttini.
Ehkä se on niin, että Niinistöä äänestävät ne joille raha on tärkeämpää kuin ihmiset ja hyvinvoinva yhteiskunta sekä vanhoilliset ennakkoluuloihinsa juurtuneet, Haavistoa sitten äänestää vähän edistyksellisemmät ihmiset joille ihmiset ja tämä yhteiskunta on tärkeintä, näin yleistettynä..
Osaavampi ja parempi on joka mittarilla Niinistö. Haavisto on näpertelijä. Ihan oikeasti sillä ei ole sellaisia meriittejä joita Niinistöllä on. Haavistoa äänestävät ne, jotka menevät joka asiaan tunteella mukaan hypen perässä, trendien perässä juoksijat.
Tuntuu että moni ei ole sisäistänyt tätä lainkaan, ollaan niin isänmaallista mutta aina syrjitään ja kiusataan muita, sen sijaan että kannustettaisiin ja tehtäisiin hyviä tekoja.Koen että olen todella isänmaallinen, siksi nimenomaan äänestän Haavistoa.
kun en ole niitä esim. Eduskunnan sivuilla olevasta CV:stä löytänyt? Nythän ei siis valita mitään Suomen talouslähettilästä, vaan presidenttiä jonka tehtävä on Suomen perustuslain mukaan johtaa ulkopolitiikkaa.
Osaavampi ja parempi on joka mittarilla Niinistö. Haavisto on näpertelijä. Ihan oikeasti sillä ei ole sellaisia meriittejä joita Niinistöllä on. Haavistoa äänestävät ne, jotka menevät joka asiaan tunteella mukaan hypen perässä, trendien perässä juoksijat.
Finlandian mainoskäyttöön vaaditaan teostomaksujen lisäksi myös lupa Sibeliuksen perikunnalta, joka omistaa sen tekijänoikeudet. En tiedä, hankittiinko lupa tuohon Haaviston tv-mainokseen, mutta käsittääkseni ovat olleet aika nihkeitä antamaan tuollaisia lupia - ja kun ovat antaneet, niin hinta on ollut melko kova.
voisitko listata esim. Niinistön EU:n ulkopuoliset meriitit, kun niitä ei Eduskunnan sivuilla olevasta CV:stä löydy? Nyt valitaan maalle presidenttiä, jonka tehtävä on johtaa ulkopolitiikkaa, eikä mitään kirstunvartijaa. Näytöt on oltava siis ulkopoliittiselta saralta.
viidennen sinfonian loppusointujen käyttämiseen kansainvälisessä automainoksessa, vaikka olisivat saaneet miljoonia markkoja.
"Vielä ennen kuin kollegiota oli, meille tuli tarjous viidennen sinfonian loppusointujen käyttämisestä kansainvälisessä automainoksessa. Kyseessä oli miljoonien markkojen sopimus. Koko perikunnan kesken päätettiin ettei tarjoukseen suostuta. Jos kollegio olisi ollut päättämässä, luulen että sopimus olisi syntynyt", Virkkunen sanoo.
Joo tää vaikutti juurikin laskelmoidulta. Mutta sehän ei häiritse, sillä samaa laskelmointia käyttää kumpikin ehdokas.
Miksei siellä soi Sudanin kansallislaulu?
Järki vai Viisaus?Talous vai Sydän?
Luvut vai Ihiminen?
Minä vai Me?
Niinistö vai Haavisto?
Vastaus on Haavisto.
Mielenkiintoista sinänsä, että joku väittää juuri Haavistoa viisaaksi.
on oikeasti niiin ihana, vaikuttava, sympaattinen. Mulla meni iho ihan kananlihalle. Mä jotenkin alan ymmärtää tätä Haavistoilmiötä :)
ja te reppananoita viedään kuin pässiä narussa.
Ajatelkaa omilla aivoillanne, jos sellaiset omaatte.
Ja se on Niinistö. Vaikka se sinusta onkin lähes rikollista.