Ihan kauheeta kun vanheneminen tapahtuu kasvoissa salaa. Yhtäkkiä sitä huomaa
kuinka kasvot ei enää näytä niin raikkailta. Kasvot valahtaa alaspäin ja tarvitaan suuri annos meikkiä peittämään ikä.
Kommentit (8)
Kun on keski-ikäinen ämmä, on se näyttävä kasvoistakin. Saavutettuja etuja!
mutta mun ennen niin kauniit hampaat on kellastunu kahvin juonnista...pitäs varmaan käydä hoidatuttamassa hammaslääkärissä ku raaskii. Ootteko huomannu et hampaan välit kasvaa vanhentuessa???
Takapuoli kyllä leviää ja näillä ryntäillä voisi tappaa jonkun lähitaistelussa, mutta lego-osastolla kaikki on kuin ennenkin. Jaa joo, zoom-valkaisin kalustoni pari vuotta sitten. 500 euroa, mutta kannatti. Jos hampaasi ovat kellertävät, valkaisu tehoaakin, jos ne ovat harmahtavat, zoom ei ole sinun juttusi.
mulla on myös yksi valkoinen paikka etuhampaissa...senkin joutuu kai vaihtamaan jos valkaisee hampaita?
Yleensä hampaat ovat kahvista tai tupakoinnista kellertävät.
Nuorena oiotut hampaat ovat liikkuneet vähitelle lähelle alkuperäistä asentoa. Naama ei kyllä ole vielä valahtanut eikä ryppyjä ole (ikää 48), mutta nuo hampaat harmittaa.
Poisti ehkä hieman värjäymiä jostain hampaasta, mutta en oikeastaan itsekään huomaa eroa. Mulla melko valkoinen kalusto luonnostaan ja h.lääkäri vain suositteli käsittelyä. Rahat pois maku jäi. Eli ellei hampaat TODELLA keltaiset en suosittele. Itse maksoin "tyhjästä" 550,- zoom käsittelystä.
On teilä isot murheet!