Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitetaanko mammat huomenna kaikki minkkiturkit päälle äänestämään? Mullakin on karvakaulus hupussa!

Vierailija
04.02.2012 |

ja takki ostettu Aleksista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun minkkiturkki on niin hieno, että siinä on heijastinnauhoja.

Vierailija
2/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun minkkiturkki on niin hieno, että siinä on heijastinnauhoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan aiemmin edes ole tajunnut kuinka monta minkkiturkkia olen elämäni aikana omistanut. Jo yläasteella (sic!) hiidin minkkiturkissa (jota myös toppahaalariksi kutsutaan).

Vierailija
4/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteella minkkiturkki. Silloin tuli muotiin semmoiset tietynlaiset hupulliset minkkiturkit. Serkkuni peri tuon minkkiturkin, jonka hänen äitinsä (eli tätini) värjäsi toisen väriseksi, koska turkkiin oli jostain tullut tahra.

Tänä talvena ostin uuden minkkiturkin hintaan 79.90.

Vierailija
5/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

untuvavaate, tosin se näyttää ihan tavalliselta toppatakilta, voiko siinä siis kirjoittaa toisen numeron?

Vierailija
6/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkkiturkkia.

Voisinko mä lähteä vaikka jonkun vaaliseuralaiseksi mun minkkiturkissa? Se on muuten ostettu Kappahlista ja onkin ollut hyvä.

Vierailija
7/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä toi untuvatakki nyt hieman venyttää sitä liian pitkälle. Vai mitä sanoo palstamammat? Äääääh no menköön, kyllä säkin käyt minkkiturkkisesta! Onhan sullakin karvaa päässä ja ties missä. Että eikun vaan minkkiturkissa äänestämään! Varsinkin jos on siisti se minkkiturkki eikä mikään 80-luvulta rehottanut epämuodikas puska!