Onko laivalla buffa hintansa arvoinen ?
http://www.tallinksilja.com/fi/trips/mealPrices/newBuffet.htm
Tukholmassa 37 paikan päällä ostettuna. Oikeesti !
Kommentit (11)
Tällaiselle poikaperheelle (kolme teini-ikäistä suursyömäriä) se on mainio vaihtoehto. Aikuisten matkalla menemme a la carteen.
onko kellään kokemuksia uudistuneesta Siljan buffetista?
Jos menee ravintolaan ja syö alkuruuan, pääruuan ja jälkkärin, niin eipä tuolla rahalla kyllä paljoa syödä =)
Me ei koskaan syödä buffan puolella, kun olemme risteilemässä. Inhottaa jonottaminen ja tungeksiminen ja se, että sata muuta on ronkkinut ruokia ennen minua. Meistä on ihana valita listalta mielesemme ruoat ja odottaa, että ne tarjoillaan pöytään. Emme ole mitään suursyömäreitä ja aina olemme lähteneet kylläisinä ravintolasta. Buffan puolella on jotnekin rauhatonta, kun ihmiset ramppaa ruokaa hakemassa. A la cartessa pystyy paremmin nauttimaan ruokailusta.
Me ei koskaan syödä buffan puolella, kun olemme risteilemässä. Inhottaa jonottaminen ja tungeksiminen ja se, että sata muuta on ronkkinut ruokia ennen minua. Meistä on ihana valita listalta mielesemme ruoat ja odottaa, että ne tarjoillaan pöytään. Emme ole mitään suursyömäreitä ja aina olemme lähteneet kylläisinä ravintolasta. Buffan puolella on jotnekin rauhatonta, kun ihmiset ramppaa ruokaa hakemassa. A la cartessa pystyy paremmin nauttimaan ruokailusta.
saa laivalta mitään järjellistä syötävää. Halpahan tuo on. En tiedä miten onnistunut tuo uusi buffa on, mutta tähän saakka olen lähinnä syönyt alkuruokia ja jälkkäreitä, pääruuissa ei ole ollut minulle mitään (paitsi joulunaikaan.)
Olisko buffa siellä kustantanut saman verran. Helppo vastaus: riippuu, mitä syöt. Siljalla on ainakin se kahvila, josta saa lihapullat ja muusi -tyyppisiä annoksia. Jos et siis muuta syö, kannattaa ostaa tuo noin kympin maksava mättöannos.
Itse tykkäsin syödä alkuruoan, pääruoan ja jälkkärin. Ja hyvät ruoat buffasta löysin.
OK, nuorten kanssa sinne on helppo mennä ja jokainen syö mitä syö. Mutta minusta Siljan buffetin taso oli laskenut (vaikka uutta buffetia ahkerasti mainostetaankin) nyt kun viikko sitten kävimme Symphonylla.
Siellä oli esim. uutuutena texmex-ruokaa, mikä nyt ei erityisesti kuulu skandinaaviseen buffetiin. Ja valkkari oli niin pahaa, että en voinut sitä juoda.
Ensi kerralla a la carteen.
Ja valkkari oli niin pahaa, että en voinut sitä juoda.
Buffetin viinit on halvimpia viinejä, eikä tosiaan mitään erikoisia. Tosin älysin kyllä asian jo ruokailemaan mennessä, jos viini tulee hanasta, se ei ole samantasoista, kuin a la carte -ravintolassa tilattu 12cl kympin maksava viini.:) Mutta en osannut pettyä ja pahastua tästä asiasta.
just hetki sitten Serenadelta. Ekana iltana syötiin buffassa ja kyllä se hyvä oli. Pääruoka ei niinkään ollut kummoinen, kuten ei yleensäkään, mut alkuruoat oli erinomaiset. Kyllä se hintansa arvoinen oli. Eilen syötiin pihviravintolassa, ja sekin oli hyvä, mut se olikin jo paljon kalliimpi.
Jotkut on perusmättöä, toiset oikein hyviä.